• Anonym (ta bort det)

Hur skyndar jag på aborten?

Jag är gravid i v6. Har tid på tis för koll också. Men jag vill skrapas. klarar inte svälja tabletter som jag vet dödar. Jag mår så dåligt över detta då jag längtat efter detta. Hur ska jag göra på tis för bara få bort det? Sitter hemma och bara skriker i ren panik,,, :/ 

• Svar på tråden Hur skyndar jag på aborten?
  • Anonym (ta bort det)
    Flygfotogen skrev 2014-08-16 17:12:42 följande:

Varför har du sådan panik?

för jag mår så dåligt över detta då jag egentligen vill ha det. men inte kan själv. och pappan dumpad mig när han fick veta reda på det och redan gått vidare.. jag vill inte bli fäst vid det. vill inte känna av det, vill låtsas som jag aldrig lärde känna pappan eller vart gravid. 
  • Nyfiken gul
    Anonym (ta bort det) skrev 2014-08-16 17:15:48 följande:
    för jag mår så dåligt över detta då jag egentligen vill ha det. men inte kan själv. och pappan dumpad mig när han fick veta reda på det och redan gått vidare.. jag vill inte bli fäst vid det. vill inte känna av det, vill låtsas som jag aldrig lärde känna pappan eller vart gravid. 
    hur du än gör måste du vänta till minst tisdag i alla fall.    Ska du göra kirurgisk abort så se mitt svar ovan.  

Jag förstår att det är jobbigt men det finns liksom inget som gör att du här o nu idag kan genomgå aborten.  Du måste helt enkelt vänta. 
    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • SupersurasunkSara

Som någon skrev oavsett vad så måste du svälja tabletter.

Viktigast i ditt fall nu är dock, tror jag, att få kontakt med en psykolog som är bra på att hantera sånt här. Fråga på tisdag om du inte hinner ringa på måndag.

Kram!

• Anonym (Vet vad du går igenom)

Hej vet vad du går igenom, och tyvärr skyndar dom inte på jag försökte övertala dom i timvis! Däremot valde jag en hem abort svalde första Pillan där, de andra fyra vaginala förde jag upp dagen efter, ett par timmar senare va det över.

Lycka till vännen

• Anonym (Jo)

Jag har skrapats två gånger i v 6 så det går visst.

• Anonym (q)
    Anonym (Jo) skrev 2014-08-17 06:51:26 följande:

Jag har skrapats två gånger i v 6 så det går visst.

Men varför blev det skrapning så tidigt i grav.? Blev du sövd?
  • Anonym (Jo)
    Anonym (q) skrev 2014-08-17 08:19:16 följande:
    För att jag ville. Ja. Eller inte full narkos men man somnar.
  • Anonym (V 7)
    Jag gjorde en skrapning i v 7. Fick välja.
  • Anonym (ping)
    Det har inte alltid funnits medicinsk abort, vill bara påminna om det.
    Jag har också blivit skrapad i v 6 och då hade jag redan väntat i två veckor, men det var många år sedan.

TS, det snabbaste alternativet är en pillerabort, utan tvekan. Måste man så går det mesta.
  • Anonym (ta bort det)

Jag klarar inte det psykiskt, det vet jag redan. Försöker tänka på att det är det bästa med en abort, men så svårt. Men skall bli "skönt" när det är klart. 
    Kunna träna igen, gå ner onödiga gravid kg som inte gett mig något. 
    Ett barn förtjänar kärlek. Inte en pappa som inte vill ha det, och en mamma som redan mår dåligt innan och e sjukskriven.

• ägglossningsundraren

Hade det gått att skriva privat meddelanden till dig så hade jag gärna gjort det, stöttat dig igenom allt och pratat med dig hela tiden. Hör av dig om du vågar visa vem du är så kan vi prata :)

Svar på tråden Hur skyndar jag på aborten?