HJÄLP!!! Utmattad mamma
Jag har en son som blir två nu. På kvällarna har de gått hur bra som helst att lägga honom hittills. De har i princip bara varit att lägga honom i sängen och gett han välling. Då har han somnat direkt. Nu i över två veckors tid har han blivit helt hysterisk på kvällarna och står verkligen och skriker så mycke han bara orkar. Det är ingenting som hjälper! Vällingen ska han inte ha, läsa saga/sjunga duger inte. Lampan på/släckt spelar ingen roll. Har provat gått ut därifrån, men han fortsätter bara skrika tills jag inte klarar av att höra han skrika längre. Han skriker tills han blir sjöblöt i svett och tröttnar aldrig. Slänger bort nappen och skriker ännu mer gör han också. Jag är helt slut om dagarna då han inte somnar förrän runt 00. Och även då vaknar han efter nån timme och ska ha välling. Sedan är han vaken och ska upp runt 7-8. Jag som dessutom är gravid i v.26 sover jättedåligt och är som en zombie på dagarna avskyr detta. Det spelar heller ingen roll om lillen sover middag eller ej. Det är samma sak varje kväll.. och sova i våran säng klarar han inte av, för då härjar han bara.
Tacksam för ALLA tips och råd!