Dött sexliv...vill inte förlora min sambo..
Jag behöver hjälp och det fort, gärna innan min sambo hinner tröttna (mer) på mig och vårat (icke existerande) sexliv...
Dom allra flesta par upplever ju någon gång perioder då man har mindre eller inget sex, för oss har denna period nu hållit på i över ett år och jag är på bristningsgränsen och känner mig otroligt ledsen över mitt problem.
Jag är attraherad av min partner, han är den finaste, snyggaste, mysigaste och sexigaste människan i hela världen och jag älskar honom otroligt mycket.
Problemet är bara det att jag kan inte bli upphetsad, ibland går det men lika snabbt som det dyker upp försvinner det igen, varar kanske max några sekunder. Sexet blir därför inte av, utom när vi fått i oss alkohol för då verkar problemet försvinna, då blir jag som ett djur och hoppar på honom vart som helst, när som helst och sliter av honom kläderna.
Vi har pratat om det här många gånger och alltid frågar han vart min sexlust har tagit vägen, varför den har försvunnit (jag var en riktig sexgalning när vi träffades och har alltid varit) men jag har verkligen inget svar, jag vet inte varför jag inte vill ha sex och vi kommer därför ingen vart.
Min sambo har nu glidit längre och längre ifrån mig, han är alltid irriterad och fäller små elaka pikar mot mig på ett "skämtsamt" sätt, det sårar mig något in i helvete och gör mig riktigt ledsen, jag har inte valt att tappa bort min sexlust.
Han brukar försöka ta initiativ till sex då och då men jag har ingen lust, ibland brukar jag försöka slappna av, njuta av hans beröring och försöka trigga igång min sexlust men det händer sällan något och jag drar mig ur och han går och lägger sig - skitsur för att jag sagt nej, som vanligt..
Jag tar inte längre initiativ till sex, är inte spontan och det är knappt att jag vågar krama/kyssa honom eller mysa intill honom på kvällen eftersom jag är rädd för att han ska tro att jag vill ha sex men tvingas gör honom besviken.
Jag undrar hur jag ska gå vidare i det här problemet, vad kan ligga bakom min brist på sexlust? Finns det någon här som varit eller är i en liknande situation och skulle vilja komma med lite råd, stöd, någonting?
Snälla hjälp mig för jag vet verkligen inte vad jag ska göra...