SD:are, vad är eran syn på SvP?
Tacksam om ni som håller på SD kan greve syn på det nazistiska Svenskarnas Parti.
Tacksam om ni som håller på SD kan greve syn på det nazistiska Svenskarnas Parti.
Inlägg 48.
Och du kanske ska tala ganska tyst om vem som är insatt och ej, det är inte jag som säger mig vara sd här, det är du.
Det ligger mycket i vad du skriver.
En del håller jag inte med dig om dock.
Sd hatar invandrare, jag vet att det inte är den officiella hållningen, men skrapar man lite på ytan, pratar med politiker inom partiet på alla nivåerna så blir det tämligen solklart hur det ligger till.
Kent Ekeroth har ju sagt rakt ut att anledningen för honom att engagera sig mot invandringen är att han blev utsatt av invandrarbarn på skolgården. Han är ute efter hämnd alltså, alla invandrare ska sona för det som hände på skolgården.
Hat.
En annan är en lokalpolitiker som brukar skriva här och har man följt henne ett tag så är det också solklart vad som driver henne, hat.
osv, osv......såna människor vill inte jag ska styra vårt land eller i våra kommuner.
Och jag tror att det är där som det blir problem, vi kommer liksom inte förbi hatet och rasismen, så vi kan ha en nyanserad debatt.
Ena sidan hatar och den andra försvarar, och så låser vi positionerna djupt ner i skyttegravarna.
Och jag håller med det är förbannat synd.
Vadå tystnad ? Många SD sympatisörer inkl jag själv har svarat. Men en märklig fråga.
Dessa två partier har inget med varandra att göra.
Som att ställa frågan om
vad socialdemokraternas eller vänsterpartiets väljare anser om kommunist revolutionära partier. De förespråkar en ideologi som historiskt har mördat hundratals miljoner människor?
Jag ser på SvP som ett promilleparti. De har inte ens 1000 väljare, men av att döma från mediaexponeringen kan man tro att de har 100 000-tals väljare.
Jag har röstat sd och min åsikt om svp är ... ... .. ... .... ..... ............ ....... ... ... ..... . ........ ..... .. ... .. ..... ... .... . ....... ...... ... .......... ... .......