• SatanLendMeADollar

Alla kvinnor är missfoster

Kvinnor kallas ju "miss" och alla är ju ett "foster" från början.

Alltså är alla kvinnor missfoster Skrattande

Frågor på det?

• Svar på tråden Alla kvinnor är missfoster
  • HäckHäxan
    Honungsblomman skrev 2014-09-03 23:01:51 följande:
    Och alla människor är män-i-skor. Således finns inga kvinnor. Alla är vi män...i skor...
    Älskar logiken där, lite som pippi sa till barnhemstanten. Jag är ett barn och detta är mitt hem alltså är det ett barnhem
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • SatanLendMeADollar
    Honungsblomman skrev 2014-09-03 23:01:51 följande:
    Och alla människor är män-i-skor. Således finns inga kvinnor. Alla är vi män...i skor...
    Alla är män i skor, men bara kvinnor är missfoster, män är misterfoster. Inte lika illa.
  • HäckHäxan
    SatanLendMeADollar skrev 2014-09-03 23:03:38 följande:
    Alla är män i skor, men bara kvinnor är missfoster, män är misterfoster. Inte lika illa.
    Hahaha nä det är ju värre, för vad du skriver så är män missfall från start och såldes jävligt döda!
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • SatanLendMeADollar
    HäckHäxan skrev 2014-09-03 23:06:31 följande:
    Hahaha nä det är ju värre, för vad du skriver så är män missfall från start och såldes jävligt döda!
    Det är ju snarare så att kvinnor är "miss"fall, män är misterfall Drömmer
  • HäckHäxan
    SatanLendMeADollar skrev 2014-09-03 23:07:58 följande:
    Det är ju snarare så att kvinnor är "miss"fall, män är misterfall Drömmer
    Inte med din sanning om att alla är foster. Mister- foster = missfall, det är däremot väldigt logiskt faktiskt Gravid
  • SatanLendMeADollar
    HäckHäxan skrev 2014-09-03 23:12:17 följande:
    Inte med din sanning om att alla är foster. Mister- foster = missfall, det är däremot väldigt logiskt faktiskt Gravid
    Det är ju ett ord, inte två!
  • HäckHäxan
    SatanLendMeADollar skrev 2014-09-03 23:13:15 följande:
    Det är ju ett ord, inte två!
    Då faller konceptet eftersom misterfoster inte är något annat än ett hittepå ord då.

Innebär det att män egentligen inte ens finns, de bara existerar i olika missfosters fantasier, en helt surrealistisk parallellvärld liksom. 
  • SatanLendMeADollar
    HäckHäxan skrev 2014-09-03 23:24:34 följande:
    Då faller konceptet eftersom misterfoster inte är något annat än ett hittepå ord då.

Innebär det att män egentligen inte ens finns, de bara existerar i olika missfosters fantasier, en helt surrealistisk parallellvärld liksom. 
    Ja precis, det är ett hittepåord! Typ som att kalla ett missfoster med en knöl i pannan för enhörning! (enhörningar finns inte)

Men missfoster finns!
  • Vlad

Min fråga är väl varför trådstarten och rubriken motsäger varandra.

• HäckHäxan
    SatanLendMeADollar skrev 2014-09-03 23:26:32 följande:
    Ja precis, det är ett hittepåord! Typ som att kalla ett missfoster med en knöl i pannan för enhörning! (enhörningar finns inte)

Men missfoster finns!
    Missfoster finns och missfall med. Enhörningar finns inte, men om de hade gjort det så hade jag velat ha en!
  • SatanLendMeADollar
    HäckHäxan skrev 2014-09-03 23:30:58 följande:
    Missfoster finns och missfall med. Enhörningar finns inte, men om de hade gjort det så hade jag velat ha en!
    Vill också ha en!
  • Aniiee

Jag slutade faktiskt vara ett foster när jag föddes.....

When you laugh, laugh like hell. And when you get angry, get good and angry. Try to be alive. You will be dead soon enough
  • SatanLendMeADollar
    Aniiee skrev 2014-09-03 23:39:22 följande:

Jag slutade faktiskt vara ett foster när jag föddes.....

Men det är som man säger, en gång missfoster, alltid missfoster!
Svar på tråden Alla kvinnor är missfoster