• SatanLendMeADollar

Alla kvinnor är missfoster

Kvinnor kallas ju "miss" och alla är ju ett "foster" från början.

Alltså är alla kvinnor missfoster Skrattande

Frågor på det?

• Svar på tråden Alla kvinnor är missfoster
  • HäckHäxan
    SatanLendMeADollar skrev 2014-09-03 22:38:38 följande:

Alltså är alla kvinnor missfoster Skrattande

Frågor på det?
    Ja hur gör man retroaktiv abort på missfoster?
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • SatanLendMeADollar
    HäckHäxan skrev 2014-09-03 22:43:37 följande:
    Ja hur gör man retroaktiv abort på missfoster?
    Kvinnomord, dock tror jag att FI är emot det, så vänta tills efter valet när de ändå inte kommit in i riksdagen.
  • HäckHäxan
    SatanLendMeADollar skrev 2014-09-03 22:44:36 följande:
    Kvinnomord, dock tror jag att FI är emot det, så vänta tills efter valet när de ändå inte kommit in i riksdagen.
    Aha så alla kvinnor skall dö efter valet, gäller det alla som har blivit könsmogna eller kör vi rakt av och tar alla oavsett? Drömmer

Undrar dessutom vad fan F! hade med det hela att göra??
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • SatanLendMeADollar
    HäckHäxan skrev 2014-09-03 22:46:54 följande:
    Aha så alla kvinnor skall dö efter valet, gäller det alla som har blivit könsmogna eller kör vi rakt av och tar alla oavsett? Drömmer

Undrar dessutom vad fan F! hade med det hela att göra??
    Vi tar alla jobbiga tycker jag. Vilket ju typ är 90%.

Ja FI vill ju inte att man ska slå kvinnor och sånt. Om vi börjar innan valet finns risk att de får ett uppsving.
  • HäckHäxan
    SatanLendMeADollar skrev 2014-09-03 22:51:40 följande:
    Vi tar alla jobbiga tycker jag. Vilket ju typ är 90%.

Ja FI vill ju inte att man ska slå kvinnor och sånt. Om vi börjar innan valet finns risk att de får ett uppsving.
    Skiter högaktningsfullt i vad F! vill. Tycker väl inte att man skall slå någon alls men ibland har nöden ingen lag.

Hmm 90% ja det blri jag och några av mina vänner kvar dårå, great juh!
  • SatanLendMeADollar
    HäckHäxan skrev 2014-09-03 22:53:47 följande:
    Skiter högaktningsfullt i vad F! vill. Tycker väl inte att man skall slå någon alls men ibland har nöden ingen lag.

Hmm 90% ja det blri jag och några av mina vänner kvar dårå, great juh!
    Om du skiter i vad FI vill bör du ju rimligen inte vilja ha in de i riksdagen heller, så dumt om de får ett uppsving så här i valtider.
  • HäckHäxan
    SatanLendMeADollar skrev 2014-09-03 22:58:06 följande:
    Om du skiter i vad FI vill bör du ju rimligen inte vilja ha in de i riksdagen heller, så dumt om de får ett uppsving så här i valtider.
    Har ju hellre dem än SD om jag måste välja mellan pest och kolera. Men som svar nej jag tänker inte rösta på F!.
  • Honungsblomman
    SatanLendMeADollar skrev 2014-09-03 22:38:38 följande:

Alltså är alla kvinnor missfoster 

Frågor på det?

Och alla människor är män-i-skor. Således finns inga kvinnor. Alla är vi män...i skor...
Svar på tråden Alla kvinnor är missfoster