• anna72

Hittade detta i min sons rum (16)

Hej! :S
    Jag hittade en vad jag tror det är en marijana i min sons sovrum han är bara 16 år gammal och jag vet inte vad jag ska göra!
    här är en bild på marijanan ska jag konfrontera honom eller är det så ett marijana
    inte är så farligt som vissa säger? Mvh. orolig mamma :S
  • Svar på tråden Hittade detta i min sons rum (16)
  • Alexandre Nayle

Det här är nog inte marijana utan snarare amfetimin. Du kan va lugn mao.

• Mascaraklumpar
    RainbowVomit skrev 2014-10-03 02:49:41 följande:
    Har du någonsin sett tobak som är vitt pulver? Och dessutom så har ju nån visat att bilden är fake så personen är nog inte särskilt allvarlig
    Japp, såndär tjej-tobak du vet. Vita blend, marlboro light, prince light osv. De är alltid vita.
  • Anonym (???)
    Mascaraklumpar skrev 2014-10-03 07:16:55 följande:

Japp, såndär tjej-tobak du vet. Vita blend, marlboro light, prince light osv. De är alltid vita.

Det är ju bara pappret o filtret på dem som är vita??
  • manfrsthlm

haha google chrome is the shit

• Mascaraklumpar
    Anonym (???) skrev 2014-10-03 07:56:32 följande:
    Det är ju bara pappret o filtret på dem som är vita??
    Nä????????????????????
  • Lilje
    Mascaraklumpar skrev 2014-10-03 08:05:49 följande:
    Nä????????????????????
    Lugnt. :) jag tar inte heller humorn så bra innan 8 på morgonen.
  • Trippy Hippy

Facepalm på denna tråd.

• Petrol
    Anonym (Aldrig okej) skrev 2014-10-02 14:58:55 följande:

Detta är en drog och det är olagligt. Att säga att en drog inte är så farlig är att säga att det kan vara okej att förtära.

jag hade pratat med sonen och sedan spolat ner det i toalettstolen. Ett råd är att ha i bakhuvudet att det han säger inte alltid är så. Vem är hans kompisar? Kanske har de oxå droger. Försök att strypa tillgångarna.

Om du via TS bild  kan konstatera att det är en olaglig drog borde du söka jobb på skl alternativt lägga in dig på rehab.
  • Anonym (Aldrig okej)

Bara för att jag svarade på hennes inlägg?

Petrol skrev 2014-10-04 16:34:49 följande:

Om du via TS bild  kan konstatera att det är en olaglig drog borde du söka jobb på skl alternativt lägga in dig på rehab.

• Petrol
    Anonym (Aldrig okej) skrev 2014-10-05 09:31:28 följande:

Bara för att jag svarade på hennes inlägg?

Nej, för att du kan identifiera ett okänt pulver på en bild så pass att du vet vad det är eftersom du kan yttra dig om att det är olagligt. Det är en kunskap jag tror de skulle ha stor nytt av på SKL, dessvärre är det en förmåga man inte får utan att själv ha konsumerat ganska stora mängder av olika pulver gissar jag.
  • Anonym (Aldrig okej)
    Petrol skrev 2014-10-05 09:40:04 följande:
    Nej, för att du kan identifiera ett okänt pulver på en bild så pass att du vet vad det är eftersom du kan yttra dig om att det är olagligt. Det är en kunskap jag tror de skulle ha stor nytt av på SKL, dessvärre är det en förmåga man inte får utan att själv ha konsumerat ganska stora mängder av olika pulver gissar jag.
    Här är en bild på marijanan skrev TS. Det  var utifrån det jag skrev! Inte av bilden utan från ordet!
Svar på tråden Hittade detta i min sons rum (16)