• Kaksmulan83

kvinna, vilken skostorlek har du?

Samt har du komplex för dina fötter ang. din skostorlek?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden kvinna, vilken skostorlek har du?
  • Tengel

Jag har 39/40 beroende på skomärke och modell. Röstade 40
    Jag hade lite komplex som tonåring. Alla mina kompisar hade mindre storlekar så jag fick väl för mig att mina fötter var onormalt stora.
    Jag brukade faktiskt klämma in fötterna i 38or på den tiden. Jättelöjligt haha.

• sextiotalist

160 cm, 39 och viftar med min Kalle-Anka-fötter Flört (de är breda dessutom)

• ZombieInc

Jag har 40-41. Tycker de är för stora men jag är 178 cm så kanske inte så konstigt. Svårt att hitta fina skor ibland.

• Common sense

Storlek 36 på vanliga skor, 35 på pumps.
    Inga komplex.

Kan vara svårt att hitta snygga pumps i rätt storlek eftersom de minstar storlekarna ofta är 36. Men lite papper i tå-delen så löser det sig.

Inga problem att hitta 'vanliga skor' i storlek 36.

• Common sense
    Common sense skrev 2014-10-19 12:42:09 följande:

Storlek 36 på vanliga skor, 35 på pumps.
    Inga komplex.

Kan vara svårt att hitta snygga pumps i rätt storlek eftersom de minstar storlekarna ofta är 36. Men lite papper i tå-delen så löser det sig.

Inga problem att hitta 'vanliga skor' i storlek 36.

Bör väl kanske tillägga att jag har storlek 35,5.

Därför klarar jag av 36 i vanliga skor men behöver 35 i nätta pumps för att de inte ska halka av. :)
  • replica

Har 39-40 och är 170cm lång.. Har väldigt smala och långa fötter, svårt att hitta bra skor pga det. Satte 39 här då jag har det i de skor jag använder mest för tillfälletGlad

"Practise makes perfect"
  • Smulan 89

179 cm lång och har 41-42 i skor. Har inga komplex, men upplevde speciellt när jag var yngre att det var svårt att hitta fina skor som passade. Nu känns det enklare, men känns ändå som att jag ligger nästan mittemellan dam och herr, om man ska ha tex joggingskor, då det inte är så noga för mig om det är herrskor.

• vici

Storlek 40 längd 175.
    Tyckte tidigare att jag hade stora fötter men idag är det ju tydligen jättevanligt.
    Hyffsat lång oxå

• Heliena

180 cm lång och storlek 42 i skor. Inga komplex alls, lite svårt och störande att hitta fina skor bara.

• vici
    Heilena skrev 2018-02-15 09:46:01 följande:

180 cm lång och storlek 42 i skor. Inga komplex alls, lite svårt och störande att hitta fina skor bara.

Ja 42:or är inte lätt att hitta förstår jag.
    Är 180 en bra längd? Kan tänka mig att man kommer över de flesta då. !75 är på gränsen, trots allt ganska så många som är i min längd
Svar på tråden kvinna, vilken skostorlek har du?