• habiti

inbördeskrig mot sd

hade sd gått vinnande eller fått storstryk?

väpnad konflikt syftar jag på nu..

• Svar på tråden inbördeskrig mot sd
  • FDFMGA
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-06 18:47:38 följande:
    Men då kan ju du med din eminenta kunskap och ditt höga IQ berätta vad det är som de har samarbetat med V om?

Eller?
    Hm, jag anar en gnällig ton, nästan i Sufferings tonläge. Du vet den där sverigedemokraten som brukar skriva små stycken utifrån sina våldtäktsfantasier om nätterna, stycken som den där SD-kommunpolitikern som också har för vana att fantisera om våldtäkter brukar vaja i extas till.

Ja, herregud. Vet du att hon i en tråd önskade att en liten flicka skulle bli gruppvåldtagen.

Tror du att det är likadant i hela sekten - mot bakgrund att SD:s riksdagsledamöter är så brottsbenägna, en 600-procentig överrepresentation, man blir ju nästan rädd vid tanken på alla stackare som passerar riksdagshuset och vad de kan råka ut för. Nä, hårdare tag mot slöddret, tycker jag.

Just ja. Du hade en fråga också. Men du tänkte som en sverigedemokrat när du formulerade den - och då blir det ju nästan alltid bakvänt.

Tänk så här. Vilket borgerligt parti i modern tid har explicit förklarat att de utesluter samarbete med V på alla punkter?

Inget, skulle jag vilja påstå.

Jag kopierar in min egen text från mitt förra inlägg. Ta och läs den, vetja - och återkom gärna med frågor kring det du inte förstår. Hur går det förresten med ditt svar till Biffus, angående SD-riksdagsledamöters brottsbenägenhet? Jag gissar att du kommer att bli svaret skyldig, inte mig men Biffus, alltsåSkrattande

"Jag skulle vilja påstå att de borgerliga partierna ofta han varit negativa till samarbete med V - men i modern tid aldrig så utpräglat negativa som alla anständiga partier är till ett samarbeta med SD. Det har mig veterligt aldrig funnits ett uttalat politiskt statement från något annat parti att ett samarbete med V är uteslutet även i enskilda politiska frågor.."
  • FDFMGA
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-06 23:27:19 följande:
    Men allvarligt, människa. Kan du aldrig bara svara adekvat, konkret eller rent? Alltid ska det smyga in en annan sverigedemokrat sa en gång i tiden, parabolantenner, strålning, aliens och tentakler. Moses och Jesus hägrar vid horisonten tydligen.

Vad har användare X med min fråga eller ditt svar att göra?

Suck.
    Men snälla nån. Hur skulle det vara möjligt att svara rakt på dina vinglande läsförsök. Det ärt ju detta som är det egentliga problemet, få sverigedemokrater har förutsättningar att tillgodogöra sig ens de enklaste texter och det är väl därför man kan koka ner SD-soppan till några få grundingredienser,varav en är det gråtjämrande ynkandet "De kallar mig rasist".

Men visst-du får gärna förklara var någonstans det började glappa när du besvarade mitt

"Jag skulle vilja påstå att de borgerliga partierna ofta han varit negativa till samarbete med V - men i modern tid aldrig så utpräglat negativa som alla anständiga partier är till ett samarbeta med SD. Det har mig veterligt aldrig funnits ett uttalat politiskt statement från något annat parti att ett samarbete med V är uteslutet även i enskilda politiska frågor.."

med  ditt

"Men då kan ju du med din eminenta kunskap och ditt höga IQ berätta vad det är som de har samarbetat med V om?"

För mig framstår ditt svar bara som ett i mängden av SD-inlägg där sverigedemokraten ger exempel på funktionell analfabetism i praktiken. Du kanske har någon i din närhet som kan hjälpa dig med tolkningen av det jag skrev och återkomma med  ett svar.

Jag lovar att svara adekvat och konkret om du lyckats snappa bara en liten smula av det jag skrivit, men gör du inte det är ju det mest adekvata svaret att påpeka att du brister i läsförståelse.
  • Anton Chigurh
    FDFMGA skrev 2014-11-07 08:42:28 följande:
    Men snälla nån. Hur skulle det vara möjligt att svara rakt på dina vinglande läsförsök. Det ärt ju detta som är det egentliga problemet, få sverigedemokrater har förutsättningar att tillgodogöra sig ens de enklaste texter och det är väl därför man kan koka ner SD-soppan till några få grundingredienser,varav en är det gråtjämrande ynkandet "De kallar mig rasist".

Men visst-du får gärna förklara var någonstans det började glappa när du besvarade mitt

med  ditt

"Men då kan ju du med din eminenta kunskap och ditt höga IQ berätta vad det är som de har samarbetat med V om?"

För mig framstår ditt svar bara som ett i mängden av SD-inlägg där sverigedemokraten ger exempel på funktionell analfabetism i praktiken. Du kanske har någon i din närhet som kan hjälpa dig med tolkningen av det jag skrev och återkomma med  ett svar.

Jag lovar att svara adekvat och konkret

om du lyckats snappa bara en liten smula av det jag skrivit, men gör du inte det är ju det mest adekvata svaret att påpeka att du brister i läsförståelse.
    Vi lär få fred i Mellanösternkonflikten, tre gånger om, innan det inträffar. Mitt understrukna i ditt inlägg !!!

Typ.....Kyss
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • FDFMGA
    Anton Chigurh skrev 2014-11-07 08:57:10 följande:
    Vi lär få fred i Mellanösternkonflikten, tre gånger om, innan det inträffar. Mitt understrukna i ditt inlägg !!!

Typ.....Kyss
    Högst konkret och såväl adekvat som språkrelaterat så skulle jag fästa mycket större tilltro till en enda fred i Mellanöstern än att vi fick det tre gånger om.

Ska man använda Mellanösternkonflikten som jämförelse gäller det där som vid allt annat att ha vissa kunskaper.Min uppfattning är att det skulle vara oerhört mycket svårare att uppnå en permanent fred i Mellanöstern än att få till tre tillfälliga fredstillstånd med mellanliggande krig.

Så om du hade velat understryka hur omöjligt det måste vara att få mig att svara konkret och adekvat så borde du ha skrivit fred -  i stället för fred tre gånger om, eller hur käre Anton.

Sen delar jag ju inte din uppfattning om vad som är konkret och adekvat - men det är säkert språkrelateratFlört
  • FiaMedFunkk

med  ditt

Jag lovar att svara adekvat och konkret om du lyckats snappa bara en liten smula av det jag skrivit, men gör du inte det är ju det mest adekvata svaret att påpeka att du brister i läsförståelse.
    Jaha. Ett nytt raljerande utan ett adekvat svar. Du kan ju gå tillbaka till inlägg 22 och läsa ditt svar på detta inlägg och fundera på vad som gick fel. Tills du kommer fram till vad som är fel.
  • FDFMGA

med  ditt

Nej då. Om du klickar på visa endast och om du har någon i din närhet som inte är sverigedemokrat så kan du kanske få mer hjälp än vad jag kan ge dig

Jag gör väl ett försök, samarbete kom upp som ämne för att någon sverigedemokrat påstod att MP och S inte samarbetar med V - jag försökte få hen att begripa att det finns ett mycket tydligt samarbete mellan regeringen och V. Samtidigt som det finns mycket tydliga uttalanden från de anständiga partierna att aldrig samarbeta med SD - något jag inte tror har någon motsvarighet i modern tid beträffande V.

Miitt en smula raljerande svar var ju en direkt replik på din gnälliga framtoning. Har du några teorier om varför alla sverigedemokrater är så fruktansvärt självömkande, förresten. Söndercurlade?

Du skrev: "Men då kan ju du med din eminenta kunskap och ditt höga IQ berätta vad det är som de har samarbetat med V om?"

Förstår du inte ens att jag betraktar mig som normalintelligent - men det är ju jävligt intelligent jämfört med en sverigedemokrat - men inte jämfört med folk i allmänhet.
  • Anton Chigurh
    FDFMGA skrev 2014-11-07 14:22:08 följande:
    Högst konkret och såväl adekvat som språkrelaterat så skulle jag fästa mycket större tilltro till en enda fred i Mellanöstern än att vi fick det tre gånger om.

Ska man använda Mellanösternkonflikten som jämförelse gäller det där som vid allt annat att ha vissa kunskaper.Min uppfattning är att det skulle vara oerhört mycket svårare att uppnå en permanent fred i Mellanöstern än att få till tre tillfälliga fredstillstånd med mellanliggande krig.

Så om du hade velat understryka hur omöjligt det måste vara att få mig att svara konkret och adekvat så borde du ha skrivit fred -  i stället för fred tre gånger om, eller hur käre Anton.

Sen delar jag ju inte din uppfattning om vad som är konkret och adekvat - men det är säkert språkrelateratFlört
    Herregud !!!

Du kan inte vara på riktigt om du inte begriper min avsikt med mitt inlägg. Jag ids inte ens försöka förklara, du är inte för en sekund värd det.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • FiaMedFunkk
    FDFMGA skrev 2014-11-07 14:22:08 följande:

Ledsen att omkullkasta ditt språkliga engagemang och din tro på det skrivna ordet. Det har redan varit fred ett par gånger i mellanöstern. Lär bli ett par gånger till.

Sen lär det bli krig igen. Och sen fred, igen.

Historieböcker kan vara ett tips.
  • FDFMGA
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-07 21:33:27 följande:
    Ledsen att omkullkasta ditt språkliga engagemang och din tro på det skrivna ordet. Det har redan varit fred ett par gånger i mellanöstern. Lär bli ett par gånger till.

Sen lär det bli krig igen. Och sen fred, igen.

Historieböcker kan vara ett tips.
    Så du har alltså ingen i din närhet som kan hjälpa dig med läsförståelsenSkrattande

Jag kan hjälpa dig såtillvida att det var Anton som ansåg det omöjligt att det blir fred tre gånger om, min synpunkt var att det inte är svårt att få till en tillfällig fred, problemet är att få till en sådan stabilitet att den blir varaktig.

Och håll i dig ordentligt nu - för närvarande är det inte fred i Mellanöstern, det är därför det kommer så många flyktingar till Sverige.

Jo, jag vet, det  är inte så det ter sig för en sverigedemokrat,men det är lika sant att det är krig i Mellanöstern som att regeringen samarbetar med V i Sverige.

Hur går det med arbetet med att vederlägga Biffus uppgifter om brottsbenägenheten bland SD-riksdagsledamöter, det verkar som det var mycket kackel i litet hönshus när du påstod att du skulle göra det..

Det är ju skrämmande med denna våldsamma överrepresentation i brott  - 600 procent .

Vad tror du - har överrepresentationen något att göra med att sverigedemokraten så lätt kommer i affekt.
  • FiaMedFunkk
    FDFMGA skrev 2014-11-07 21:55:51 följande:
    Så du har alltså ingen i din närhet som kan hjälpa dig med läsförståelsenSkrattande

Jag kan hjälpa dig såtillvida att det var Anton som ansåg det omöjligt att det blir fred tre gånger om, min synpunkt var att det inte är svårt att få till en tillfällig fred, problemet är att få till en sådan stabilitet att den blir varaktig.

Och håll i dig ordentligt nu - för närvarande är det inte fred i Mellanöstern, det är därför det kommer så många flyktingar till Sverige.

Jo, jag vet, det  är inte så det ter sig för en sverigedemokrat,men det är lika sant att det är krig i Mellanöstern som att regeringen samarbetar med V i Sverige.

Hur går det med arbetet med att vederlägga Biffus uppgifter om brottsbenägenheten bland SD-riksdagsledamöter, det verkar som det var mycket kackel i litet hönshus när du påstod att du skulle göra det..

Det är ju skrämmande med denna våldsamma överrepresentation i brott  - 600 procent .

Vad tror du - har överrepresentationen något att göra med att sverigedemokraten så lätt kommer i affekt.
    Mm, det var ju dock inte vad du skrev. Om vi nu ska märka ord.

Oops.
  • FDFMGA
    Anton Chigurh skrev 2014-11-07 21:20:26 följande:
    Herregud !!!

Du kan inte vara på riktigt om du inte begriper min avsikt med mitt inlägg. Jag ids inte ens försöka förklara, du är inte för en sekund värd det.
    Jag återkommer med mer negativa synpunkter om du blir mer aktiv på samhällsforumen.

Har egentligen bara sett dig där då du tog aktiv del i Gelebönans konspirarationsteorier om att det var en viss debattör som samtidigt var hemlig moderator. En riktig höjdare tyckte jag som är rätt förtjust i strålkärringarnas uppträdande.

Men visst är du värd en sekund och mer än så av mitt liv - även om den uppfattningen inte är ömsesidig.

Jag tror att våra syften med att vara på FL skiljer sig rätt mycket åt, men nöjer mig med det så längeFlört
Svar på tråden inbördeskrig mot sd