FiaMedFunkk skrev 2014-11-06 18:47:38 följande:
Men då kan ju du med din eminenta kunskap och ditt höga IQ berätta vad det är som de har samarbetat med V om?
Eller?
Hm, jag anar en gnällig ton, nästan i Sufferings tonläge. Du vet den där sverigedemokraten som brukar skriva små stycken utifrån sina våldtäktsfantasier om nätterna, stycken som den där SD-kommunpolitikern som också har för vana att fantisera om våldtäkter brukar vaja i extas till.
Ja, herregud. Vet du att hon i en tråd önskade att en liten flicka skulle bli gruppvåldtagen.
Tror du att det är likadant i hela sekten - mot bakgrund att SD:s riksdagsledamöter är så brottsbenägna, en 600-procentig överrepresentation, man blir ju nästan rädd vid tanken på alla stackare som passerar riksdagshuset och vad de kan råka ut för. Nä, hårdare tag mot slöddret, tycker jag.
Just ja. Du hade en fråga också. Men du tänkte som en sverigedemokrat när du formulerade den - och då blir det ju nästan alltid bakvänt.
Tänk så här. Vilket borgerligt parti i modern tid har explicit förklarat att de utesluter samarbete med V på alla punkter?
Inget, skulle jag vilja påstå.
Jag kopierar in min egen text från mitt förra inlägg. Ta och läs den, vetja - och återkom gärna med frågor kring det du inte förstår. Hur går det förresten med ditt svar till Biffus, angående SD-riksdagsledamöters brottsbenägenhet? Jag gissar att du kommer att bli svaret skyldig, inte mig men Biffus, alltså
"Jag skulle vilja påstå att de borgerliga partierna ofta han varit negativa till samarbete med V - men i modern tid aldrig så utpräglat negativa som alla anständiga partier är till ett samarbeta med SD. Det har mig veterligt aldrig funnits ett uttalat politiskt statement från något annat parti att ett samarbete med V är uteslutet även i enskilda politiska frågor.."