• Anonym (kluven)

frågor om hotwife

Jag har på sista tiden läst en del kring ämnet hotwife. Dvs mannen tycker om att frun/kvinnan har sex med andra män med eller utan honom. Jag har alltid gillat den här tanken har också vid något tillfälle pratat om detta med min fru. Jag har alltid skämts lite för detta men har förstått att det är ganska vanligt. Skulle var kul att få höra lite erfarenheter om detta. Gärna från er kvinnor också hur funkar det för er? Jag vill ju att min fru ska njuta och tycka om det. Inte göra något för att gillar det. Hoppas det finns någon mer därute som vill dela med sig kunskap.

• Svar på tråden frågor om hotwife
  • Anonym (erfaren kvinna)

Rätt eller fel riktning beror väl på vem man frågar...

"Min man (och kanske även jag?) fantiserar om att jag är/ska bli en HotWife". Ingen av oss identifierar oss med något som liknar Cuckold o dyl, om jag ska bli knullad av någon annan man så skulle det absolut vara tillsammans med min man. Det är vi helt överens om.
    Man kan väl säga att vi är nyfikna på det och vi är öppna för det. Men vi är nog båda ganska så kräsna både vad gäller en eventuell annan man och på situationen i övrigt. Vi är nog på väg i den riktningen, men vi har ingen brådska och vi är även öppna för att bryta denna utveckling om någon av oss vill det.

Jag blir i stort sett endast ännu mera kåt på min man i den beskrivna och liknande situationer. Jag blir inte alls (hittills...) kåt på den andre mannen, utan mera kåt av företeelsen, situationen och av att min man blir ännu kåtare på mig.

Jag är nog en boss med gott självförtroende i mitt jobb, men jag styr mera med kvinnlig list än med bossiga metoder. Men ingen sätter sig på mig i jobbet!
    Härlig HotWife? Nja ännu inte en riktig HotWife, men min man intygar ofta att han är glad och stolt att jag är en hot wife. Hur långt är då steget? Och hur definierar man en riktig HotWife..?
    Ja, jag känner mig sexig för det allra mesta.
    När vi reser långt bort och när stämningen är rätt så är jag en sexig och absolut en slynig fru, framförallt för min man!
    Med fog vågar jag påstå att jag är en lycklig kvinna och vi är ett lyckligt par.

• Anonym (kluven)

Tycker att du/ni låter som ett härligt par som låter saker och ting ta sin tid och växa fram. Mycket trevlig berättelse du bjöd på med. Förstår att din man gillade främlingens hand mellan dina ben "vem hade inte gjort det " . Du skriver också att ni är lite kräsna med en ev tredje part. Det är samma med oss nu är det ju framför allt min fru som ska attraheras av honom. Men det är ju många saker som ska stämma. Säger dom du huvudsaken är att man är lyckliga tillsammans och litar på varandra.

• p71
    Anonym (erfaren kvinna) skrev 2014-10-29 19:43:49 följande:

Jag blir i stort sett endast ännu mera kåt på min man i den beskrivna och liknande situationer. Jag blir inte alls (hittills...) kåt på den andre mannen, utan mera kåt av företeelsen, situationen och av att min man blir ännu kåtare på mig.

Din beskrivning låter ungefär som jag själv skulle kunna fantisera om? Jag skulle må väldigt dåligt om min (fantastiska) fru ville/skulle ha sex med främmande män och sen komma hem och berätta om dessa upplevelser i något slags upphetsande syfte? Skulle kännas som hon heller vill vara med andra män än mig Men däremot som du beskriver era situationer, att i en unik situation  låter släppa på hämningarna och ser vad som händer, män eller kvinnor, interagerar på något vis och man låter ske vad som sker. Härligt! Det skulle göra mig kåt, både på henne och på situationen sammantaget. Tycker du låter som en fantastisk, sexuell kvinna. Din man kan vara glad! Kram!
  • nickname01
    Anonym (erfaren kvinna) skrev 2014-10-29 16:10:27 följande:
    Min man (och kanske även jag?) fantiserar om att jag är/ska bli en HotWife. Ännu har jag och vi inte kommit riktigt så långt men kanske är vi stegvis på väg åt det hållet...
    Nedan skrev jag i tråden "Vad är det slynigaste...",
    kanske det passar att dela med mig även här (?)
    ...
    Har gjort en hel del... Ett av de senaste:

I somras på semester i ett helt annat land långt hemifrån, på en exklusiv nattklubb, i ett någorlunda avskilt hörn, massor av människor runtomkring för klubben var fullsatt. 
    Jag i jättekort klänning, på höga klackar och utan trosor. Trosorna hade min man tagit av mig tidigare under kvällen. 
    Vi kysser och smeker varandra allt mer passionerat, vi står upp i vårt hörn, tätt sammanslingrade gungar vi lite till musiken, min man fingerpullar mig framifrån och vi kysser varandra allt hetare. Han har liksom vridit oss steg för steg mer tills vi snurrat ett halvt varv och jag står ganska tätt med ryggen och rumpan mot en främmande man. 
    Jag känner en försiktig men fast hand som ligger stilla på min rumpa, jag frågar i min mans öra "är det din hand på rumpan?" 
    Han kramar min fitta framifrån och han kramar mitt ena bröst: "-här känner du mina händer", "-men om handen känns skön så låt den vara kvar" säger han samtidigt som han försiktigt lyfter upp min tighta klänning över rumpan och med sin fot uppmanar han mig att sära benen lite mera.
    På denna signal börjar handen sakta röra sig, krama och smeka min rumpa och när ingen av oss gör något för att hindra honom så kommer han snart in mellan mina ben. 
    Jag förstår att min man känner den okända handen för han flyttar fram för att bara smeka min klitta, precis så som han vet att jag vill ha det. 
    Vi står tätt tillsammans, mitt ansikte intill min mans hals och axel, båda mina armar om hans nacke som stöd för mina lite vingliga ben.
    Den främmande handen fingerpullar min fitta bakifrån, först försiktigt och långsamt, sedan lite mera handfast och han smeker min g-punkt på ett härligt sätt, min man smeker min klitta och jag kommer i en superhäftig och våt orgasm.
    Min man rättar till min klänning, jag samlar ihop mig i några sekunder, min mans stabila och trygga hand tar min hand och leder mig därifrån utan att jag ens har sett den andre mannen.

Jag är 40+, mamma och chef med 30 anställda. 
    Jag tycker det känns ganska "slynigt" när jag tänker tillbaka...
    ...

Vad tror ni, kan detta vara ett steg på vägen till att bli en riktig HotWife?
    På väg...jag skulle hävda du redan är en hotwife...skulle din man klara av om mannen bakom kört in sin kuk i dig istället tror du?
    Volvo cutis
  • TomNorr

Vilken härlig historia Anonym (erfar­en kvinna­), jag kan bara drömma om att min fru skulle låta något sådant hända.

Tack för uppskattande ord, det värmer.
    Jag är övertygad att min man skulle klara av om mannen bakom skulle köra in sin kuk i mig, om det skulle bli aktuellt. Min man vet att jag älskar honom och bara honom, han har mycket god självkänsla och en stabil egen plattform att stå på.
    Min man är nog i nuläget mera redo för det än vad jag är.
    Men just nu är det inte aktuellt.
    Min man och jag älskar med varandra, ibland nära intill andra, och det förekommer lite smekande händer och sådant.
    Fortfarande finns ju flera spännande steg att ta innan vi kommer till att en annan man ska ha penetrerande sex med mig, om vi kommer dit...
    Om och när det i så fall blir aktuellt tror jag att min man kommer att styra över. Han vet ganska väl vilken typ av man det ska vara, och vi vilken situation och sinnesstämning jag behöver vara i, för att det skulle kunna bli aktuellt. Om allt stämmer och min man tar initiativ till att det ska hända så kommer jag förmodligen att "go with the flow" och lita på min man.
    Jag känner absolut fullt förtroende för honom och det blir lite lättare för mig att passera min gräns om det är min man som tar initiativet, som bestämmer och som tar huvudansvaret.
    Då behöver jag själv inte tänka så mycket på rätt eller fel eller på eventuella konsekvenser...

• Anonym (Kille 33 år)
    Anonym (erfaren kvinna) skrev 2014-11-03 21:11:52 följande:

Tack för uppskattande ord, det värmer.

Jag är övertygad att min man skulle klara av om mannen bakom skulle köra in sin kuk i mig, om det skulle bli aktuellt. Min man vet att jag älskar honom och bara honom, han har mycket god självkänsla och en stabil egen plattform att stå på.

Min man är nog i nuläget mera redo för det än vad jag är.

Men just nu är det inte aktuellt.

Min man och jag älskar med varandra, ibland nära intill andra, och det förekommer lite smekande händer och sådant.

Fortfarande finns ju flera spännande steg att ta innan vi kommer till att en annan man ska ha penetrerande sex med mig, om vi kommer dit...

Om och när det i så fall blir aktuellt tror jag att min man kommer att styra över. Han vet ganska väl vilken typ av man det ska vara, och vi vilken situation och sinnesstämning jag behöver vara i, för att det skulle kunna bli aktuellt. Om allt stämmer och min man tar initiativ till att det ska hända så kommer jag förmodligen att "go with the flow" och lita på min man.

Jag känner absolut fullt förtroende för honom och det blir lite lättare för mig att passera min gräns om det är min man som tar initiativet, som bestämmer och som tar huvudansvaret.

Då behöver jag själv inte tänka så mycket på rätt eller fel eller på eventuella konsekvenser...

Du låter som en härlig kvinna. Lycko din man! ;)

Jag vågar lova att vi är ett härligt par...
    Jag tror att min man är mycket stolt och lycklig med mig. Han blir extra stolt, och han tycker att även han får bekräftelse, när andra män tänder på mig och visar sitt intresse. Han vet att jag är hans och andra män blir avundsjuka på honom för att han har en härlig fru.
    Detsamma gäller omvänt. Jag är mycket lycklig och stolt över min man. Att han uppmuntrar mig att klä mig sexigt, att han stolt vill visa upp mig, att han har självkänsla nog att låta mig ta emot bekräftelse från andra män, att min man låter mig vara kåt och leka lite med andra män och bara tar det positivt istället för att bli svartsjuk.
    Lyckliga jag och lyckliga vi!

• p71
    Anonym (erfaren kvinna) skrev 2014-11-03 21:35:17 följande:

Jag vågar lova att vi är ett härligt par...
    Jag tror att min man är mycket stolt och lycklig med mig. Han blir extra stolt, och han tycker att även han får bekräftelse, när andra män tänder på mig och visar sitt intresse. Han vet att jag är hans och andra män blir avundsjuka på honom för att han har en härlig fru.
    Detsamma gäller omvänt. Jag är mycket lycklig och stolt över min man. Att han uppmuntrar mig att klä mig sexigt, att han stolt vill visa upp mig, att han har självkänsla nog att låta mig ta emot bekräftelse från andra män, att min man låter mig vara kåt och leka lite med andra män och bara tar det positivt istället för att bli svartsjuk.
    Lyckliga jag och lyckliga vi!

Låter underbart! Jag blir riktigt sugen att själv testa våra gränser med min fru, typ som "Hotwife-light". Ni har säkert många spännande upplevelser framför er! Ta det i den takt det utvecklas för er, glöm bara inte bort att berätta för oss här hur det framskrider! Lyckliga oss!  
  • Brasse

Detta låter ju fantastiskt hur har de gått har ni utvecklat de vidare eller? 

• Anonym (parasoll)

är det jobbigt att det är varmt på sommaren om man är en hotwife?

• Anonym (Nyfiken)
    p71 skrev 2014-11-05 15:24:25 följande:
    Låter underbart! Jag blir riktigt sugen att själv testa våra gränser med min fru, typ som "Hotwife-light". Ni har säkert många spännande upplevelser framför er! Ta det i den takt det utvecklas för er, glöm bara inte bort att berätta för oss här hur det framskrider! Lyckliga oss!  
    Nu blir jag nyfiken:
    Vill du utveckla vad ni menar och hur ni tänker er att "Hotlife-light" innebär och fungerar för er?
    Seriöst intresserad!

/ Man och make sedan 30 år.
Svar på tråden frågor om hotwife