• Snutten6

Ormen Fridolin enl GW

Citat från Expressen idag.
    Orm? Det får du utveckla. Har du träffat Gustav Fridolin?

- Det kan du ge dig fan på att jag har, det är därför jag vet att det inte är en bra människa. En riktig liten orm.

- Jag tänker inte utveckla detta av hänsyn till andra än Gustav Fridolin. Men det går tillbaka till tiden när han skulle bli nåt slags stjärnreporter på TV4. Jag har aldrig i mänsklig mening träffat en mer hänsynslös och dålig journalist. Och det där är egenskaper som naturligtvis går igen i annat.

Ytterligare ett klokt och genomtänkt uttalande ang Ormen Fridolin, SVeriges kanske absolut sämsta politiker genom tiderna !
    Har ni kanske ett ännu bättre förslag ?

• Svar på tråden Ormen Fridolin enl GW
  • Gert
    Ivan52x53 skrev 2014-11-02 10:23:43 följande:
    Det är han visst. En person som gick med i partiet när det var öppet nazistiskt blev plötsligt väldigt human och allt det där..
    Nu hittar du bara på i brist av sanningen.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Nerfherder
    Gert skrev 2014-11-02 10:28:19 följande:

Nu hittar du bara på i brist av sanningen.

Hur många nick har du nu, runes?
  • Snutten6

Fridolin är ingen trovärdig person.
    Tar in kriminella och knarkare i Riksdagshuset, vad inger det för ngt förtroende !?!?!

Ja, jag vet att personen har sonat sitt brott, men det har inte personer som finns ute i grå/svarta marknaden.
    Snacka om en bra utpressningssituation att ha en gammal kåkfarare inom " murarna ".
    " Om inte du hjälper oss med detta och detta så kvittrar en liten pippi det där du gjorde då och då "
    Sluta att vara så blåögda och tro allt bra om alla !!!

Fridolin är en inte trovärdig person !

• Snutten6
    Nerfherder skrev 2014-11-02 10:06:19 följande:
    Mm eller hur, jag antar att du tror blint på allt han säger bara för att han är känd
    Det finns alltid källor och kontrollera hans utsagor mot !
    GW snackar INTE i nattmössan eller far med lögner, det tror jag du förstår.
  • Nerfherder
    Snutten6 skrev 2014-11-02 11:04:15 följande:

Det finns alltid källor och kontrollera hans utsagor mot !

GW snackar INTE i nattmössan eller far med lögner, det tror jag du förstår.

Vilka källor då? Friatider?
  • Snutten6
    Nerfherder skrev 2014-11-02 11:05:23 följande:
    Vilka källor då? Friatider?
    Tror du GW far med lögner ??
  • Snutten6
    Ivan52x53 skrev 2014-11-02 10:23:43 följande:
    Det är han visst. En person som gick med i partiet när det var öppet nazistiskt blev plötsligt väldigt human och allt det där..
    Kan fu förklara detta och göra det så klart och tydligt du kan !

Tack på förhand
  • Nerfherder
    Snutten6 skrev 2014-11-02 11:07:22 följande:

Tror du GW far med lögner ??

Ja, eftersom han tom hänvisar till tiden när fridolin var på väg att bli journalist så är det rätt uppenbart vad som hänt. Nu påstår jag inte att Fridolin är fläckfri, det är han säkert inte. Det jag ogillar med det här är att GW får yttra sig så om en annan person i massmediq.
  • Snutten6
    Nerfherder skrev 2014-11-02 11:13:08 följande:
    Ja, eftersom han tom hänvisar till tiden när fridolin var på väg att bli journalist så är det rätt uppenbart vad som hänt. Nu påstår jag inte att Fridolin är fläckfri, det är han säkert inte. Det jag ogillar med det här är att GW får yttra sig så om en annan person i massmediq.
    Båda är offentliga personer och då är det enl konstens alla regler OK !
  • Gert
    Nerfherder skrev 2014-11-02 11:13:08 följande:
    Så enligt dig borde inte GW yttra sig om offentliga personer? Haha! 
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Nerfherder
    Gert skrev 2014-11-02 11:18:59 följande:

Så enligt dig borde inte GW yttra sig om offentliga personer? Haha! 

Runes, läste du ens mitt inlägg?
  • Snutten6
    Nerfherder och Gert, jag tycker ni beter er som små pojkar !

Antingen är ni lågpresterande eller så har ni ngt gammal bråk som blåssat upp.

Rättning i leden och för diskussionen framåt, kissa inte på den som ni nu gör.
  • Gert
    Snutten6 skrev 2014-11-02 11:25:31 följande:

Sten i glashus.
  • Nerfherder
    Snutten6 skrev 2014-11-02 11:25:31 följande:

För din upplysning: Gert har massor av nick här på forumet.
  • Gert
    Nerfherder skrev 2014-11-02 11:31:52 följande:
    För din upplysning: Gert har massor av nick här på forumet.
    För er allas upplysning, det där är förtal.
  • FiaMedFunkk

Frigolit har inte så stort förtroende. Det bottnas i hans pojknaivitet och hans brist på kunskap.

Svar på tråden Ormen Fridolin enl GW