• Snutten6

Ormen Fridolin enl GW

Citat från Expressen idag.
    Orm? Det får du utveckla. Har du träffat Gustav Fridolin?

- Det kan du ge dig fan på att jag har, det är därför jag vet att det inte är en bra människa. En riktig liten orm.

- Jag tänker inte utveckla detta av hänsyn till andra än Gustav Fridolin. Men det går tillbaka till tiden när han skulle bli nåt slags stjärnreporter på TV4. Jag har aldrig i mänsklig mening träffat en mer hänsynslös och dålig journalist. Och det där är egenskaper som naturligtvis går igen i annat.

Ytterligare ett klokt och genomtänkt uttalande ang Ormen Fridolin, SVeriges kanske absolut sämsta politiker genom tiderna !
    Har ni kanske ett ännu bättre förslag ?

• Svar på tråden Ormen Fridolin enl GW
  • Nerfherder

GW blev väl arg när Fridolin ställde frågor han inte kunde svara på, och tar varje chans att svartmla honom. I kraft av sin auktoritet. Riktigt fult.

• Snutten6
    Nerfherder skrev 2014-11-02 09:52:21 följande:

GW blev väl arg när Fridolin ställde frågor han inte kunde svara på, och tar varje chans att svartmla honom. I kraft av sin auktoritet. Riktigt fult.

Nja, att få GW svarslös var ett bra lågvattenmärke på denna briljanta och ödmjuka person.
    Tror mer på att du är avundsjuk på GW:s bankkonto.....
  • Nerfherder
    Snutten6 skrev 2014-11-02 09:59:06 följande:

Nja, att få GW svarslös var ett bra lågvattenmärke på denna briljanta och ödmjuka person.

Tror mer på att du är avundsjuk på GW:s bankkonto.....

Mm eller hur, jag antar att du tror blint på allt han säger bara för att han är känd
  • Gert

Till skillnad från Frigolit är GW inte en hycklare.

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Nerfherder
    Gert skrev 2014-11-02 10:11:09 följande:

Till skillnad från Frigolit är GW inte en hycklare.

Aha, det säger du bara för att du hatar miljöpartiet.
  • Gert
    Nerfherder skrev 2014-11-02 10:12:47 följande:
    Aha, det säger du bara för att du hatar miljöpartiet.
    Nej, det säger jag bara för att Frigolit är en hycklare, och det är inte en tillfällighet att han är miljöpartist. 
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Ivan52x53
    Gert skrev 2014-11-02 10:14:43 följande:
    Nej, det säger jag bara för att Frigolit är en hycklare, och det är inte en tillfällighet att han är miljöpartist. 
    Och JÅ är en gud, vi förstår.
  • Nerfherder
    Gert skrev 2014-11-02 10:14:43 följande:

Mmm även du är en rätt stor hycklare, då vrför går inte du med i miljöpartiet?
  • Gert
    Ivan52x53 skrev 2014-11-02 10:17:45 följande:
    Och JÅ är en gud, vi förstår.
    JÅ är ingen hycklare, ingen gud heller.
  • Ivan52x53
    Gert skrev 2014-11-02 10:20:52 följande:
    JÅ är ingen hycklare, ingen gud heller.
    Det är han visst. En person som gick med i partiet när det var öppet nazistiskt blev plötsligt väldigt human och allt det där..
Svar på tråden Ormen Fridolin enl GW