• JurgenMesser

Stadshusets tre kronor blir två - Regeringen ersätter mittenkronan med en islamisk halvmåne

www.storkensnyheter.com/år-en-Muslim-Makeover-Regeringen-byter-ut-en-av-kronorna-mot-en-Islamisk-halvmåne/cjds/36BCDC76-3B78-4FB4-B947-7A8E4913BC17

Blir trött på den här smygislamiseringen av Sverige. Detta var droppen. Tre kronor är en uråldrig symbol för Sverige. Jag visste att den nya regeringen skulle komma med såna här "toleranta" beslut, men de kan ge fan i Sveriges rika kulturhistoria.

Om ni inte inser vad som händer med vårt land är ni blinda!  

• Svar på tråden Stadshusets tre kronor blir två - Regeringen ersätter mittenkronan med en islamisk halvmåne
  • Anghammarad
    JurgenMesser skrev 2014-11-07 18:24:28 följande:

Blir trött på den här smygislamiseringen av Sverige. Detta var droppen. 

Innebär det att du flyttar?

Snälla, säg att det är så...
  • Gert

Snart så händer det med.

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Överste Senap
    Gert skrev 2014-11-07 19:01:00 följande:

Snart så händer det med.

Förstår till fullo att SD are oroar sig för att en halv miljon marsianer ska söka asyl i Sverige.
  • manfrsthlm

mer oroad att det kommer 500 000 rabiata feminister

KIK: KRILLESTHLM1
  • Gert
    Överste Senap skrev 2014-11-07 19:03:48 följande:
    Förstår till fullo att SD are oroar sig för att en halv miljon marsianer ska söka asyl i Sverige.
    Inte marsianer, men muslimer. Dessutom finns det redan en halv miljon muslimer i Sverige.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • riboflavin
    JurgenMesser skrev 2014-11-07 19:47:53 följande:

Detta kommer att hända för eller senare

Hej, är det JurgenMesser jag talar med?

Jag heter Ribo och ringer från Svenska FolieHATT AB. Idag har vi ett erbjudande speciellt till dig. Köp en foliehatt, betala för 3. På köpet får du dessutom en bättre begagnad bajspåse. Låter inte det fantastiskt? Vi erbjuder dessutom en obligatorisk prenimeration, som är helt omöjlig att säga upp, där du får inte en, inte två utan INGA som helst fördelar förutom adresserad direktreklam direkt hem i brevlådan för den infantilla summan av 40 00 miljarder kronor.

Bla, bla, bla...
    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • JoBa
    Överste Senap skrev 2014-11-07 18:47:01 följande:

Enligt samma källa ska Sverige ta emot 5000000 flyktingar från Mars.

...och dom som lovade att vänta till april!
  • dfuoih
    manfrsthlm skrev 2014-11-07 19:09:25 följande:

mer oroad att det kommer 500 000 rabiata feminister

ifrån Mars? Har för mg att kvinnorna kom ifrån Venus och att det var männen som kom från Mars.
  • FiaMedFunkk
    dfuoih skrev 2014-11-08 10:25:54 följande:
    ifrån Mars? Har för mg att kvinnorna kom ifrån Venus och att det var männen som kom från Mars.
    Inte fan kommer det några ensamkommande flickor iaf. Someone is wrong!
  • JurgenMesser
    jagärjagvemärdu skrev 2014-11-07 23:45:35 följande:

Hört talas om källkritik?

Man vet aldrig med Socialdemokrater
Svar på tråden Stadshusets tre kronor blir två - Regeringen ersätter mittenkronan med en islamisk halvmåne