Hur hög utbildning har du?
Nyfiken på hur utbildningsnivån här på familjeliv ser ut :)
Nyfiken på hur utbildningsnivån här på familjeliv ser ut :)
Så här hög "håller handen ungefär 1 meter och 22 cm från marken"
Jag anar att många TROR att den här typen av röstningar på FL har någon som helst statistisk trovärdighet. Det verkar ju i denna röstning som om majoriteten av FL-anhängare är högutbildade...tssss inte sant någonstans. Jag är dock helt säker på att frågan i sig lockar till sig läsare/röstare MED just högre utbildning. Frågan "Har du haft missfall?" Ja/nej skulle till 100% domineras av ja-svar av den enkla anledningen att det är de som känner igen sig eller är lockade av att visa upp något som svarar. Det finns tex flera liknande frågor om inkomst, i de trådarna samlas självklar en majoritet av höginkomsttagare av en mycket enkel psykologisk förklaring, man känner att man vill berätta hur lyckad man är. Och sen så blir det en liten krock med några som ger sig in i tråden av icke-igenkänningsskäl och blir irriterade/frustrerade/förvånade/avundsjuka mm. Liksom trådar om hur ofta man har sex med sin partner mm...
Det enda jag vill säga med detta inlägg är att jag hoppas ni är lite källkritiska och har någon som helst kunskap om amatörpsykologi och statistisk trovärdighet...
Håller absolut med, på Flashback kallas fenomenet "FB-balle" efter en tråd om penisstorlek som urartade
läst och läser på högskola, tar kandidatexamen i juni och har då 230hp (ja jag har lite mer än 50hp från tidigare kurser!) :)
Ej avslutad gymnasieutbildning. Tragiskt :D
Ej avslutad gymnasieutbildning. Tragiskt :D
Stockholms Universitet (enstaka kurser)
KTH en examen
En Bachelor från USA
En MBA från USA
Det är kul att plugga och man skall göra det för att få arbeta med det man vill. Ofta leder det till mer pengar men man klarar inte av att leva bara för pengar. Löjligt att se ned på de som har eller inte har utbildning. Eller hävda att man kan tjäna bättre utan utbildning. Klart man kan. Vissa gillar att plugga andra är bra på annat. Att ha en examen, eller 3 ;) säger inte nåt om hur mycket man är värd eller vad man kan förutom att man kan plugga.
Högskola 3 år eller mer. 2 examen inom samma grundområde kan man säga.
Går det verkligen att ha fler än en med samma anonyma nick fortfarande?
//Aniiee
Nej, just det när jag skulle posta fick jag upp det här
Så skyll ifrån dig så mycket du vill (Z)....
Alternativ fyra, men pluggade helt i onödan eftersom jag bytte bana kapitalt.
Jag har 3-årigt gymnasium på handelslinje som högsta nivå. Tog studenten -94. Gillar inte att plugga, passar inte mig. Jag jobbar hellre
Jag är uska och jobbar på barn och ungdomspsyk med barn och ungdomar som har svåra psykiska problem. Älskar mitt jobb och är glad jag kan jobba med det jag vill utan att behöva plugga mer än 1.5 år haha jag hatar att plugga
Universitet