• Franka

Pensionat med valfri yoga/meditation nånstans i Sverige?

Hej!

Jag behöver komma hemifrån och letar efter något ställe där jag kan bo veckan innan jul. 

Tänker mig ett pensionat/vandrarhem/kursgård där jag har eget rum, eventuellt kan laga egen mat eller om det finns helpension till rimligt pris - önskar ingen lyx, snarare enkelt men ekologiskt. 

Gärna vackra/lugna omgivningar och helst med möjlighet att yoga/meditera i grupp då och då, på stället eller i närheten. (Annars får jag göra det själv på rummet.)

Retreat/yogaresa hade funkat men hittar inget de datumen, så jag försöker knåpa ihop ett själv, men behöver tips på boende nånstans i Sverige (helst i södra/mellersta Sverige).

Så tacksam för alla tips! Tack!

• Svar på tråden Pensionat med valfri yoga/meditation nånstans i Sverige?
  • SVejsan
    Franka skrev 2014-11-17 10:58:16 följande:

Hej!

Jag behöver komma hemifrån och letar efter något ställe där jag kan bo veckan innan jul. 

Tänker mig ett pensionat/vandrarhem/kursgård där jag har eget rum, eventuellt kan laga egen mat eller om det finns helpension till rimligt pris - önskar ingen lyx, snarare enkelt men ekologiskt. 

Gärna vackra/lugna omgivningar och helst med möjlighet att yoga/meditera i grupp då och då, på stället eller i närheten. (Annars får jag göra det själv på rummet.)

Retreat/yogaresa hade funkat men hittar inget de datumen, så jag försöker knåpa ihop ett själv, men behöver tips på boende nånstans i Sverige (helst i södra/mellersta Sverige).

Så tacksam för alla tips! Tack!

Vet inte hur du sökt men:

Letar man paket med hotell /spa så kan man hitta Yoga tillfällen
    retreatnynashamn.thaiyogamassage.se/
    www.google.com/search&q=yoga+hotell&gws_rd=ssl
    www.yasuragi.se/

• Anonym (Tips)
    Anonym (Tips) skrev 2014-11-19 10:28:09 följande:

Har du kollat här? www.frid.nu

Jag vet även en kursgård som heter Lindsbergs kursgård och ligger strax utanför Falun i Dalarna. De är nog inte så dyra. Jag lyckas inte få upp en söksida just nu, men om du googlar på Lindsbergs kursgård så kommer det upp.
Svar på tråden Pensionat med valfri yoga/meditation nånstans i Sverige?