• habiti

Kvinnor har ingen respekt för fula män..

För dom fula killarna ofta saknar självförtroende och pondus. Detta känner kvinnorna av och sållar bort dom genom att bete sig hur dom vill/shit-testar. Hade dessa killar haft självförtroende och pondus så hade dom hanterat situationen och inte tolererat att behandlas respektlöst. En kvinna behandlar män på det sättet som männen tillåter henne till.

• Svar på tråden Kvinnor har ingen respekt för fula män..
  • Jw83
    habiti skrev 2014-12-03 03:06:32 följande:

och jag vill inte ha en tråkig tjock dum kvinna.

men då blir man ju en kvinnohatare.

bara ni kvinnor som får ställa krav...

Nej du blir kallad kvinnohatare för att du skriver saker som " jag hatar kvinnor av hela mitt hjärta". Försök inte få det till någon annans fel om dom tror att du hatar kvinnor. Du skriver ju öppet att du bokstavligen hatar kvinnor.
  • sextiotalist
    K grrl skrev 2014-12-03 06:53:35 följande:

Alltså, jag har inte åtminstone det sista årtiondet tyckt om någon man att han är ful, äcklig, patetisk eller en loser? Är det någon man jag inte finner attraktiv alt. inte är någon jag vill lära känna (=händer inte) så är han antagligen bara osynlig och framkallar inga känslor alls...

Inte jag heller, det är nog bara en man som väcker antikänslor hos mig, det är exet (men han är sambo och har barn, så han sitter inte ensam någonstans) och det beror på hur han behandlat mig.
    Annars är det precis som du säger, de allra flesta män går ganska osynliga förbi, de män man möter i arbetslivet och på fritiden gillar man eller så väcker de inga känslor alls

Ts, det är nog inga kvinnor som lägger ner energi på att hata en man som de varken känner eller har någon relation till, möjligtvis kan man se en person som verkar udda med medlidande, men hat, absoliut inte.
    Det är möjligtvis så att du inte blir sedd, men att vi kvinnor skulle hata dig eller mobba dig tvivlar jag på.

Du skulle behöva proffisionell hjälp. Troligen saknar du kunskap eller oförmåga när det gäller social kompetens.

Män behöver varken vara snygga, rika, framgångsrika eller pondus för att hitta en kvinna som älskar dom.

Jag möter män dagligen i mitt arbete, det finns blyga, taniga, mesiga, snygga, män med pondus, framgångrika, rika, fattiga etc. Men de allra flesta har en kvinna bredvid sig.
    Dessa kvinnor är också olika (man möter dom ibland).

Nej, kvinnor hatar dig inte, men du hatar kvinnor, för du blir inte sedd.
    Kvinnor skrattar inte bakom ryggen på dig, varför då? Så länge du behandlar kvinnor (egentligen alla) med respekt, så kommer ingen skratta åt dig, ingen hata dig.
    Men beter du dig illa, arrogant, är otrevlig, slänger dumma kommentarer, då kan man nog väcka känslor 

• Dixie

Men då har du ju gjort ditt val, du inser att ditt beteende inte leder någonstans - trots det fortsätter du på samma sätt och vill inte göra några förändringar! Sluta klaga då!

Du har gjort ditt val och får leva med konsekvenserna!

habiti skrev 2014-12-02 23:43:17 följande:

Det stämmer. Jag hör inte hemma i dagens samhälle. Jag är för ful och konstig. Blir bara utskrattad och hatad ändå.

• The past is now

Ts : Du har satt på dig din kofta så bär den men ge fan i att hata ALLA kvinnor. Usch för dig.

• Thotis90
    habiti skrev 2014-12-03 03:06:32 följande:
    och jag vill inte ha en tråkig tjock dum kvinna.

men då blir man ju en kvinnohatare.

bara ni kvinnor som får ställa krav...
    Då slipper du! Bara för att jag inte gillar män med särskilda drag (vare sig de är ytliga eller ej) innebär det inte att jag hatar dem. Jag vill ha en man som jag känner att jag passar ihop med och jag skulle inte passa ihop med en tråkig sådan...
    Ofrivilligt barnlös med endometrios - fuckendo.blogg.se
  • Paulina P P

Män har ingen respekt för fula kvinnor. Även män med medelmåttigt utseende tycker att de "förtjänar" vackra kvinnor. Resultatet: en massa fula kvinnor som ingen raggar på och en massa fula män som är bittra därför att de vackra kvinnorna de raggar på nobbar dem.

Varför anser fula män att de har mer "rätt" att få en vacker kvinna än att en vacker kvinna har "rätt" att få en vacker man?????

• Paulina P P
    habiti skrev 2014-12-02 21:06:32 följande:
    Värst vad du var otrevlig då.`Men du är ju tjej så du kan väl inte hjälpa det. Mobba män som är fula är väl biologiskt?

Kan du ge ett seriöst svar istället?
    Att vara så otrevlig som du är är sjukt oattraktivt. Tydligen gillar du inte kvinnor. Om du ser ner så mycket på kvinnor är det bättre att du undviker dem. Varför ska en kvinna vara tillsammans med en man som avskyr kvinnor?
  • Thotis90
    Paulina P P skrev 2014-12-03 12:20:08 följande:

Män har ingen respekt för fula kvinnor. Även män med medelmåttigt utseende tycker att de "förtjänar" vackra kvinnor. Resultatet: en massa fula kvinnor som ingen raggar på och en massa fula män som är bittra därför att de vackra kvinnorna de raggar på nobbar dem.

Varför anser fula män att de har mer "rätt" att få en vacker kvinna än att en vacker kvinna har "rätt" att få en vacker man?????

Ofrivilligt barnlös med endometrios - fuckendo.blogg.se
  • Rakad Apa

Here we go again. Kvinnohataren habiti slänger ur sig skit som vanligt. Det är en sak att vara ful, men din personlighet är ju rutten dessutom. Det är väl därför ingen vill ha dig.

?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • habiti
    Paulina P P skrev 2014-12-03 12:21:45 följande:
    Att vara så otrevlig som du är är sjukt oattraktivt. Tydligen gillar du inte kvinnor. Om du ser ner så mycket på kvinnor är det bättre att du undviker dem. Varför ska en kvinna vara tillsammans med en man som avskyr kvinnor?
    lol ditt geni

kvinnor som hatar män får ligga och de får partners också.

det är just det jag stör mig på.

och sådana som du står längst fram och hycklar.
  • habiti
    Rakad Apa skrev 2014-12-03 12:25:27 följande:

Here we go again. Kvinnohataren habiti slänger ur sig skit som vanligt. Det är en sak att vara ful, men din personlighet är ju rutten dessutom. Det är väl därför ingen vill ha dig.

jag hatar kvinnor för att kvinnor hatar mig.

de hatar mig för att jag är tråkig, ful och ensam.

rutten personlighet = någon som anses tråkig.

då anses man vara oduglig i en kvinnas ögon trots alla kvinnor själva är totalt tråkiga, hyckleriet är så enormt så att jag svimmar.

kraven på männen måste få ett slut.
  • Dixie
    habiti skrev 2014-12-09 04:07:06 följande:
    jag hatar kvinnor för att kvinnor hatar mig.

de hatar mig för att jag är tråkig, ful och ensam.

rutten personlighet = någon som anses tråkig.

då anses man vara oduglig i en kvinnas ögon trots alla kvinnor själva är totalt tråkiga, hyckleriet är så enormt så att jag svimmar.

kraven på männen måste få ett slut.
    du kanske skulle prova att ändra din personlighet lite - jag lovar dig att du skulle få ett helt annat bemötande av människor och nu inte var otrevligt och tråkig!!!!

att du är ensam beror ju på att du inte gör några ansträgningar för att vara trevlig eller tillmötesgående - du har bara bestämt att alla hatar dig och behandlar folk därefter - om du vill ha annan kontakt med människor i din omgivning ligger ju ansvaret hos dig att förändra dig!

Så sluta klaga och gör något åt ditt problem!
  • habiti
    Dixie skrev 2014-12-09 11:18:24 följande:
    du kanske skulle prova att ändra din personlighet lite - jag lovar dig att du skulle få ett helt annat bemötande av människor och nu inte var otrevligt och tråkig!!!!

att du är ensam beror ju på att du inte gör några ansträgningar för att vara trevlig eller tillmötesgående - du har bara bestämt att alla hatar dig och behandlar folk därefter - om du vill ha annan kontakt med människor i din omgivning ligger ju ansvaret hos dig att förändra dig!

Så sluta klaga och gör något åt ditt problem!
    jag kan inte hjälpa att jag är tråkig, jag har flera psykiska sjukdomar och är ful och oerfaren.

jag är inte otrevlig irl, inte öht, inte ens mot folk som är otrevliga mot mig. jag försöker vara maximalt snäll. kanske svårt o tro, men på detta forum så släpper jag ut all negativ energi.

alla hatar mig för att jag blir bemött på ett otrevlig sätt pga att jag är tråkig, udda och ful.

• Dixie

Klart du kan hjälpa att du är tråkig - att vara tråkig har inget med psykiska sjukdomar att göra!

habiti skrev 2014-12-09 15:29:31 följande:

jag kan inte hjälpa att jag är tråkig, jag har flera psykiska sjukdomar och är ful och oerfaren.

jag är inte otrevlig irl, inte öht, inte ens mot folk som är otrevliga mot mig. jag försöker vara maximalt snäll. kanske svårt o tro, men på detta forum så släpper jag ut all negativ energi.

alla hatar mig för att jag blir bemött på ett otrevlig sätt pga att jag är tråkig, udda och ful.

• habiti
    Dixie skrev 2014-12-09 16:01:41 följande:

Klart du kan hjälpa att du är tråkig - att vara tråkig har inget med psykiska sjukdomar att göra!

jo, eftersom man blir udda och pratar konstigt etc. det påverkar iq och man skyr sociala saker o då blir man oerfaren o får kass självkänsla.

ni gör det bara värre
  • Dixie

Eller så börjar du ta ett eget ansvar och slutar se dig som ett offer!

habiti skrev 2014-12-09 16:15:35 följande:

jo, eftersom man blir udda och pratar konstigt etc. det påverkar iq och man skyr sociala saker o då blir man oerfaren o får kass självkänsla.

ni gör det bara värre

• francisthemute
    habiti skrev 2014-12-09 15:29:31 följande:

Vi har liknande tankegångar, du och jag habiti. Det finns dock flera saker som skiljer oss åt, och dom tror jag kommer ifrån att jag har fått hjälp att se saker för vad dom verkligen är. Jag har varken läst hela tråden eller något som du tidigare har skrivit, men något som jag märker direkt det är att du är fast övertygad om att dina tankegångar är korrekta. Dina tankegångar, i det här fallet, är ett väldigt slutet system. Oavsett hur vi tycker om oss själva så vill vi ha bekräftelse från omgivningen hur vi uppfattas. Alltså oavsett om vi tycker att vi är tråkig, trist och ful, eller om vi tror att vi är rolig, skoj och snygg. I mitt huvud låter det som att du tror att du är tråkig/inte värd att älskas, därför bemöter du också andra så som att du är tråkig/inte värd att älskas. En sådan person lämnar väldigt lite utrymme för omgivningen att tolkas som något annat än tråkig/inte värd att älskas. I stället för att bestrida eller bekräfta din övertygelse kan du ställa dig frågorna; stämmer denna övertygelse alltid? Har den någon gång inte stämt? Vad var det för något som skiljde den eller dom gångerna, från alla de andra gångerna?

En annan sak. Man behöver inte vara snäll mot människor som inte är snälla mot dig. Bara för att du uppfattar dig som tråkig/inte värd att älskas, så innebär INTE det att någon har rätt att bete sig illa mot dig.

Hoppas något av detta kan komma till nytta för dig. Lycka till.
  • habiti
    Dixie skrev 2014-12-09 16:17:54 följande:

Eller så börjar du ta ett eget ansvar och slutar se dig som ett offer!

hur ska jag ta eget ansvar?

hur kan jag inte vara ett offer när folk attackerar mig?
Svar på tråden Kvinnor har ingen respekt för fula män..