K grrl skrev 2014-12-03 06:53:35 följande:
Alltså, jag har inte åtminstone det sista årtiondet tyckt om någon man att han är ful, äcklig, patetisk eller en loser? Är det någon man jag inte finner attraktiv alt. inte är någon jag vill lära känna (=händer inte) så är han antagligen bara osynlig och framkallar inga känslor alls...
Inte jag heller, det är nog bara en man som väcker antikänslor hos mig, det är exet (men han är sambo och har barn, så han sitter inte ensam någonstans) och det beror på hur han behandlat mig.
Annars är det precis som du säger, de allra flesta män går ganska osynliga förbi, de män man möter i arbetslivet och på fritiden gillar man eller så väcker de inga känslor alls
Ts, det är nog inga kvinnor som lägger ner energi på att hata en man som de varken känner eller har någon relation till, möjligtvis kan man se en person som verkar udda med medlidande, men hat, absoliut inte.
Det är möjligtvis så att du inte blir sedd, men att vi kvinnor skulle hata dig eller mobba dig tvivlar jag på.
Du skulle behöva proffisionell hjälp. Troligen saknar du kunskap eller oförmåga när det gäller social kompetens.
Män behöver varken vara snygga, rika, framgångsrika eller pondus för att hitta en kvinna som älskar dom.
Jag möter män dagligen i mitt arbete, det finns blyga, taniga, mesiga, snygga, män med pondus, framgångrika, rika, fattiga etc. Men de allra flesta har en kvinna bredvid sig.
Dessa kvinnor är också olika (man möter dom ibland).
Nej, kvinnor hatar dig inte, men du hatar kvinnor, för du blir inte sedd.
Kvinnor skrattar inte bakom ryggen på dig, varför då? Så länge du behandlar kvinnor (egentligen alla) med respekt, så kommer ingen skratta åt dig, ingen hata dig.
Men beter du dig illa, arrogant, är otrevlig, slänger dumma kommentarer, då kan man nog väcka känslor