Jag och min sambo har inte jättemkt sex trots att vi varit tillsammans drygt 5 år, får till det då och då och vissa månader inte alls pga stress/mkt med jobb och barnlöshets utredningar som tar energi. Har ett bra förhållande för övrig. Myser däremot mycket, skedar nakna varje kväll, mycket smek och närhet, pussar, kramar o hångel. Så svaret på din fråga är nej, man behöver inte ha riktig sex ofta för att ha ett bra förhållande även om det är ett plus. Vi är runt 30 år. 2 månader är inte mkt, kanske bra att ni väntar så ni ser var ni har varandra först och vad ni vill, ett förhållande är så mkt mer än bara sex. Du är rädd att inte kunna tillfredsställa din tjej tillräckligt mkt. Är det så att du kanske har byggt upp en mental spärr där du är rädd att inte duga, men det är lättare att säga att du inte är intresserad av sex och nu har det blivit så att du tror på det själv? Bara en tanke, jag vet ju inte om det är så. De flesta tjejer kan inte komma av enbart "ut och in" sex vilket många yngre killar verkar tro. Vi tjejer behöver ofta mycket förspel och bygga upp förväntningar och fantisera om vad som kommer hända, ex. smek henne mycket på olika ställen på kroppen, ömma pukter för tjejer är ofta brösten, magen, insidan av låren, pussa henne i nacken, med eller utan kläder på. Hångla upp henne på stan där ni kan bli upptäckta, som sagt, väck hennes fantasi. Kombinerat med, mycket viktigt när ni kommer till själva sexet: massage av klitoris. Utan massage av klitoris är det extremt svårt för de flesta tjejer att få orgasm. Så mitt bästa tips är, men googla hur kvinnan ser ut där nere och fokusera på hennes klitoris, massera med glidmedel kan hjälpa. Be henne leka med sig själv och ta reda på vad hon gillar och be henne berätta om det för dig, eller i alla fall att hon säger vad som är bra/inte bra så du lär dig hennes kropp och vad hon tycker om. Sen under själva sexet be att hon även smeker sig själv på klitoris, det kan hjälpa henne att komma om det är vad hon/ni vill. Där behöver du inte känna dig otillräcklig om hon gör det, det blir bara extra skönt för henne även om hon har det bra med dig. Så alltså, kommunikation, förspel, leka/exprimentera och massage av klitoris är svaret för att göra det skönt för damer och ett bra sexliv. För din egen del, titta på porr, läs porrnoveller, titta på snygga tjeer på stan eller bilder för att väcka din lust till liv igen. Vad går du igång på? Var inte rädd för att leka och utforska din egen sexualite, med eller utan flickvän i närheten. Mkt av allt sex börjar i huvudet. Sen är det oftare så att killar måste se, alltså fysiskt/visuellt för att gå igång medan tjejer oftare behöver fantisera inne i huvudet. "Alla är vi barn i början". Du kanske också ska berätta om din rädsla för din flickvän, att inte duga/räcka till. Det kanske gör så du inte behöver tänka på det själv utan ni kan gemensamt hjälpa till för er båda att få det skönt och du kan slappna av mer. Lycka till!