• Grus grus

    Roliga citat från er sovande livspartner!

    Tråden med roliga citat av barn är ju ursöt, men visst skrattar vi också glatt åt vår livspartners pratande i sömnen?

    Så nu kan vi samla alla roligheter här!


    Mamma, kvinna, förskollärare, genuspedagog
  • Svar på tråden Roliga citat från er sovande livspartner!
  • Grus grus

    Har svårt att sova inatt och plötsligt säger han:

    - swe what? Locations? Då går du in här. Gå på knä.

    (Kan det vara någon datorspelshänvisning?)


    Mamma, kvinna, fru, förskollärare, genuspedagog
  • Elliest

    Min kille snackar hela tiden i sömnen har blivit väldigit mycket roliga nätter!

    1.

    Han: vänta gumman...

    Jag: på vadå?

    Han: men åhh så jag kan tvätta grisen så får du känna på den!

    2. (Min favvo)

    Jag: (vaknar av en arm rakt över ansiktet) vad gör du?!

    Han: varför har du inte sagt något?!

    Jag: om vadå?

    Han: att du är batman?!

    Han har även satt sig upp och skrikit -TO THE SIDE PLAN TUDUDUDU! för att sedan lägga sig ner och sova igen!

  • Ann Nelly

    Min mest kända "prata i sömnen"-kommentar:

    - Ta ut hästen, han skiter i min väska!!!

  • Camillapunktslut

    Min sa -tänk på fisken! När jag kom och la mig efter att ha nattat om sonen

  • Anonym (kaoz)

    Min somnade i soffan och ja försökte väcka honom ... Jag "älskling vakna nu, vet du vad klockan är?" Han "inte mer än SSSIICKARD IALLAFALL!!" Han heter Rickard så... Jag "men vad säger duu?" Han pekar finger åt mig och säger "fuck you och lär dig ord!!" Haha What..... När jag var liten så skulle min syster väcka mig och då svarade jag tydligen "schas schas skogsbergetroll!!! ". XD

  • Anonym (Fniss)

    Haha ååååh jag dör! Skrattar så jag gråter!

    Mitt ex sa en gång :

    ZOMBIESARNA KOMMER TA SKYDDDDDD!

    Och reste sig upp o slog mot fönsterrutan ( sängen va utan ben och precis vid ett fönster)

    När han la sig ner sa han : sådär! Nu blir de kaffe på den.

    Eller min nuvarande partner:

    Vart ÄR fjärrkontrollen??

    Jag- men i vardagsrummet men varför ska du ha den nu?

    Han- 5-4 till David!

    Jag- Vem är David?

    Han- Danmark

    Jag- jaha okej.. I vad stod de 5-4 till Danmark?

    Han- ishockey!! ( han hade kollat på JVM innan han la sig)

    Jag- men de har ju inte spelat idag?

    Han- neeej jag vet inte *snark*

    Själv har jag kläckt ur mig skitargt en gång : KUK PÅ SMÄLLEN SKA DU HA ÄLSKLING!!!!!!

    Hahaha

  • Grus grus

    Imorse när dottern skulle väcka min man kom hon ut från sovrummet och gapskrattade. Han hade tydligen frågat henne om hon kunde hämta några glas saft till honom. Han sov fortfarande.


    Mamma, kvinna, fru, förskollärare, genuspedagog
  • TigerLilySwe

    Sonen hade tid till doktorn häromdagen och jag väckte honom 9, var lite osäker på när han skulle vara där. Han: jag har ändrat tiden till 3. Jag: men det kan ju inte stämma, du börjar ju jobba 4. Är du verkligen vaken? Han: ja, jag ändrade till originaltiden. Jag: men hur ska du hinna det (hittar samtidigt tidslappen som visar 11.00. Här står 11, är du verkligen vaken? Han: ja, det är kl 3. Någon klöser på skölden..... Jag: hahaha, du sover visst. Upp nu!

  • Grus grus

    -Jo men det går bra. Så bestämmer vi. Sa han och drämde näven i sängen två cm från mitt ansikte. Tror att han drömde att han höll i en typ ordförande-klubba eller nåt.


    Mamma, kvinna, fru, förskollärare, genuspedagog
  • Coccolina

    Mitt ex var alltid arg i sömnen, låg och svor och skällde samt slog i luften... Väldigt stressfullt att försöka sova bredvid...
    Inte så roligt även om jag ibland kunde fnissa när han började morra som en hund och sedan tillslut skriker "Men dra åt helvete då din jävel!!!" 

    Min bror däremot. Han är rolig i sömnen!


    När vi var yngre så hände det att vi delade rum ibland. Då låg han och brummade och lät som en bil blandat med "mamma mamma jag vinner jag vinner!!" Och omväxlande "Nej Krasch jag krockade!!" eller "JAAAAAAAAAAAAAAA mamma jag vann! Jag vann en stooooor geleråtta!!"

    Men roligast sa han till sitt ex... 
    Hans ex var en lättväckt person, och en natt vaknade han av att min bror satte sig käpprakt i sängen, han frågade min bror om det var något. Varpå min bror sakta vred sig mot honom och väste fram "De kommer och tar dig" "Va vem då?" min bror fortfarande väste " De... de kommer och tar dig nu! De är på väg!" Brorsans ex frågade lite lätt uppstressad "Va vem då? Vem kommer och tar mig?" Brorsan hade då lutat sig framåt om väst ännu mer kusligt "Polisen!" Sedan lade han sig rakt ner och somnade om :-P 


    Brorsans ex hade väldigt svårt att somna om efter det:-P


    I'm not crazy... My reality is just diffrent than yours....
  • Grus grus

    Kom att tänka på denna tråden igen när min kära make petar på min rygg mitt i natten. Jag vaknar och frågar vad han håller på med.

    - Jag får inte igång den.

    Hahaha!


    online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
Svar på tråden Roliga citat från er sovande livspartner!