Inlägg från: Grus grus |Visa alla inlägg
  • Grus grus

Roliga citat från er sovande livspartner!

Tråden med roliga citat av barn är ju ursöt, men visst skrattar vi också glatt åt vår livspartners pratande i sömnen?

Så nu kan vi samla alla roligheter här!

Mamma, kvinna, förskollärare, genuspedagog
  • Svar på tråden Roliga citat från er sovande livspartner!
  • Grus grus

Jag kan börja:

min sambo satte sig upp med ett ryck och jag frågade sömnigt om nåt var fel?

- It just feels wrong parking on the wrong side of the road. Svarade min helsvenska sambo.

• Grus grus

- Är det morgon? Frågade min sambo när jag skulle på toa mitt i natten. Jag trodde att han var halvvaken och pratade med mig och jag skulle just svara när han fortsatte:

- Nej det heter Gondor. Är det gondor?

• Grus grus

Har svårt att sova inatt och plötsligt säger han:

- swe what? Locations? Då går du in här. Gå på knä.

(Kan det vara någon datorspelshänvisning?)

Mamma, kvinna, fru, förskollärare, genuspedagog
  • Grus grus

Imorse när dottern skulle väcka min man kom hon ut från sovrummet och gapskrattade. Han hade tydligen frågat henne om hon kunde hämta några glas saft till honom. Han sov fortfarande.

• Grus grus

-Jo men det går bra. Så bestämmer vi. Sa han och drämde näven i sängen två cm från mitt ansikte. Tror att han drömde att han höll i en typ ordförande-klubba eller nåt.

• Grus grus

Kom att tänka på denna tråden igen när min kära make petar på min rygg mitt i natten. Jag vaknar och frågar vad han håller på med.

- Jag får inte igång den.

Hahaha!

online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
Svar på tråden Roliga citat från er sovande livspartner!