Anonym (Sommar) skrev 2016-07-13 22:40:41 följande:
Hej!
Jag testade ju pergotime och letrozol som inte fungerade (gav ibland äl och ibland inte). Så vi gjorde FET med embryon fanns kvar från vårat första IVF. Två ägg sattes in, blev tvillingar. Den ena bebisen dog i v 20, men det upptäcktes inte förrän i v 28. Var en chockartad upplevelse, jag var mycket ledsen. Jag födde i v 38, en frisk och stark flicka fick jag. Och en flicka till himlen. Min dotter är nu 2 månader och jag är så lycklig över att ha henne.
Vilken resa du har gjort, du måste vara otroligt stark. Inte alla som skulle klarat det. Måste ha varit en hemsk upplevelse du vart med om. Men vilken tur att de slutade bra tillslut stort grattis till dottern. :) önskar er all lycka :)
Jag börja oxå med pergotime, fick ägglossning direkt första och andra mån och mens som vanligt. Gjorde äl test 3 månaden fick jag ingen äl enligt test och inte nu 4 gången heller. Så jag slutade tänka på de och nu var mensen försenad så jag tog test i måndags och plusade nu är jag o v 4+4 hoppas allt går som de ska :)