• Evernote

Integration och/eller mängder

Inom M och andra än SD, börjar man nu säga att vi måste diskutera mängder.

Andra tjatar om att vi måste bli bättre på integration och att vi talat för lite om det.

Har vi verkligen talat om det som vi satsat massor på länge, eller menar dom att det går inte att integrera med orimliga mängder?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Integration och/eller mängder
  • Anonym (Runa)

M, S, SD och DSP kommer snart att samarbeta för att få bort den kostsamma asylinvandringen. I stället kommer pengarna att satsas på att vi Svenskar ska få evigt liv.

Runes blir den bäste ledaren, inte bara för DSP utan för hela Nationen.

• Gert

Det är väl bara inom SD som mängder diskuteras seriöst. Om man vill minska mängden är det ju främlingsfientligt enligt sjuklövern.

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Anonym (Massmedial)
    Gert skrev 2015-01-10 23:37:39 följande:

Det är väl bara inom SD som mängder diskuteras seriöst. Om man vill minska mängden är det ju främlingsfientligt enligt sjuklövern.

Många moderater pratar om det offentligt nu.
  • Anonym (Runa)
    Anonym (Massmedial) skrev 2015-01-11 00:56:27 följande:
    Många moderater pratar om det offentligt nu.
    Inte bara offentligt.

Det finns uppgifter om att det pågår hemliga samtal mellan M, S, SD och DSP under ledning av DSPs partiledare Runes.

Snart kan det bli stopp på massinvandringen och satsningar på evigt liv i stället.

Tidigare har Runes framfört synpunkter till SD som då inte beaktades, men nu har vinden vänt och Runes har råg i ryggen och vi Svenskar kan få honom som ledare i evighet.

Gå gärna in på DSPs hemsida och studera partiprogrammet eller den här tråden sammanfattar DSPs tankar

www.familjeliv.se/forum/thread/73683895-ett-parti-battre-an-sd/1/nick/73695419
  • Anonym (Massmedial)

Det ser bra ut så får vi andra hålla oss till offentliga handlingar.

• Anonym (Runa)
    Anonym (Massmedial) skrev 2015-01-11 02:30:37 följande:

Det ser bra ut så får vi andra hålla oss till offentliga handlingar.

Vilka offentliga handlingar?  DSPs partiledare den vise Runes brukar ofta ta upp Finansens utredning om invandringens kostnader och den är ju ofantlig.

Och vilka är vi? Runes brukar ofta säga att Runes är flertal.Det förstår inte jag, men jag är ju inte så vis som Runes.

Jag tror att Runes lyckas samla de andra partierna i en regering redan i vår. Tänk på all visdom Runes skänkt till Familjelivet. Sverige kommer att blomstra i evighet under Runes ledning.

Skickar med en länk till en tråd där Runes sopar mattan på pk-folket och berättar om DSP. Runes har även med en länk till DSP i den tråden

www.familjeliv.se/forum/thread/73737522-ar-du-trott-pa-rasistiska-omrostningar-och-tradar-pa-fl/1/nick/73739252
  • sjuttiofemman
    Gert skrev 2015-01-10 23:37:39 följande:

Nejdå, det blir främlingsfientligt och i många fall rasistiskt när man visar sitt förakt för människor från andra länder.

Tänk om Sd hade varit invandringskritiska utan att vara översittare, rasister och homofober. Då hade partiet varit mer rumsrent och sluppit all skit. Men nu har partiet målat in sig i ett brunt hörn utan chans att ta sig därifrån utan att göra sig av med i stort sett hela partitoppen och större delen av sina kommunpolitiker. Samt ett antal nämndemän i tingsrätter.
  • Anonym (Massmedial)
    sjuttiofemman skrev 2015-01-11 06:17:13 följande:
    Nejdå, det blir främlingsfientligt och i många fall rasistiskt när man visar sitt förakt för människor från andra länder.

Tänk om Sd hade varit invandringskritiska utan att vara översittare, rasister och homofober. Då hade partiet varit mer rumsrent och sluppit all skit. Men nu har partiet målat in sig i ett brunt hörn utan chans att ta sig därifrån utan att göra sig av med i stort sett hela partitoppen och större delen av sina kommunpolitiker. Samt ett antal nämndemän i tingsrätter.
    Var har du fått det ifrån, har du några länkar till partiet, drömt eller lurats?

SD talar mest om kostnader till alla som kan räkna, så  de bara ökar tills M och S sansar sig igen som sagt samma för 10 år sedan.
  • Anonym (Runa)
    Anonym (Massmedial) skrev 2015-01-12 01:17:17 följande:
    Var har du fått det ifrån, har du några länkar till partiet, drömt eller lurats?

SD talar mest om kostnader till alla som kan räkna, så  de bara ökar tills M och S sansar sig igen som sagt samma för 10 år sedan.
    Precis så brukar Runes också säga. Det är bra att vi är många som tycker som han. Han brukar säga att det är pk-trollen som är rasister som uppfunnit en ny ras asylmissbrukarna.

Redan i år blir nog Runes ny statsminister och leder den nya alliansen mellan DSP, SD, M och SSolig

Längtar tills Runes på allvar sätter igång med att ge oss Svenskar evigt liv!
  • Evernote
    Anonym (Runa) skrev 2015-01-12 06:54:10 följande:
    Precis så brukar Runes också säga. Det är bra att vi är många som tycker som han. Han brukar säga att det är pk-trollen som är rasister som uppfunnit en ny ras asylmissbrukarna.

Redan i år blir nog Runes ny statsminister och leder den nya alliansen mellan DSP, SD, M och SSolig

Längtar tills Runes på allvar sätter igång med att ge oss Svenskar evigt liv!
    Åh var har du hört denne?
  • Anonym (Runa)
    Evernote skrev 2015-01-13 01:57:07 följande:
    Åh var har du hört denne?
    Konfidentiellt.

Så du får tro mig på mitt ord att Runes vet hur man kan få bukt på massinvandringen samt hur vi Svenskar ska gå mot evigt liv.

Läs gärna DSPs geniala programförklaring. Eller sök här på FL på Runes så får du möta en man som kan vara det största geni som någonsin funnits.

Jag tycker vi ska vara oerhört tacksamma att Runes beslutat sig för att ta på sig bördan att leda Sverige in i framtiden om vi begär detta av honom.

DSP och SD skulle vara en storslagen kombination.
  • Anonym (Massmedial)
    Anonym (Runa) skrev 2015-01-13 02:30:35 följande:
    Konfidentiellt.

Så du får tro mig på mitt ord att Runes vet hur man kan få bukt på massinvandringen samt hur vi Svenskar ska gå mot evigt liv.

Läs gärna DSPs geniala programförklaring. Eller sök här på FL på Runes så får du möta en man som kan vara det största geni som någonsin funnits.

Jag tycker vi ska vara oerhört tacksamma att Runes beslutat sig för att ta på sig bördan att leda Sverige in i framtiden om vi begär detta av honom.

DSP och SD skulle vara en storslagen kombination.
    Bara Sverige?
Svar på tråden Integration och/eller mängder