• Äldre 12 Jan 15:33
    4164 visningar
    2 svar
    2
    4164

    Familjehem

    Hej

    Jag söker ett familjehem, som har mycket kärlek att erbjuda.

    Jag har varit i kontakt med socialen men eftersom att jag missade ett möte så bestämde de sig för att ge upp. Någon som vet var man ska gå tillväga då? Jag har verkligen försökt att prata med socialen igen men de vägrar hjälpa mig.

    Jag vill helst att det ska vara en familj ute på landet då jag inte är en stadstyp.

    Jag vill också verkligen att familjen har ett stall men hästar så att jag kan få behålla min älskade häst och min hund.

    Mitt liv har länge kretsat kring djuren. Men på sistone har jag glidit isär från verkligheten.

    Jag vill helst att man mailar mig på sweetnekocake@gmail.com

    För jag kollar mailen väldigt ofta..

    Om någon sitter bakom skärmen och söker ett "fosterbarn" så tveka inte att maila. Helst ska det ligga i närheten av Helsingborg då jag går på skola där.

    Tack

  • Svar på tråden Familjehem
  • Äldre 12 Jan 16:14
    #1

    Men om du missade ett möte är det nog inte så akut.

    Hur tänker du när du söker via nätet? Vem ska betala vistelsen om soc nekar dig hjälp?

  • Äldre 13 Feb 12:33
    #2

    Ännu en som är missnöjd med socialen. När ska världen få upp ögonen för socialens kränkningar av vanliga medborgare. Ts varför vill du bli fosterbarn? Det är inte alls säkert att du blir något annat än familjens barnskötare, hushållerska, sexobjekt, svarta får och anklagad för att ljuga och vara sinnessjuk för det mesta. Dina föräldrar blir säkert psykiskt förstörda av alla trakasserier socialen och fosterfamiljen utsätter dem för. Kan du inte gå en hästskötarlinje med ordnat boende från skolan istället för att utsätta dig för så mycket elände som fosterbarn får uppleva.

Svar på tråden Familjehem