Vilka namn är dina allra finaste namn?
Motivera gärna varför du gillar namnen, om det går
Motivera gärna varför du gillar namnen, om det går
Ja, hon lär ju verkligen vara ensam om det namnet där...
Märta, Ingrid, Ebba, Oscar, Arvid, Elis och Levi - Jag gillar gamla tanter och gubbar
Du har ju också lagt ut lite väl mycket om dig själv.
Ung, 90-talist, dotter som heter Liv, bor i Småland, uppvuxen med kulturnördar och är själv en.
Dessutom så har du diagnoser (vilket gör det än mer lättare att kolla upp dig). Dessutom har du lagt ut bilder på ditt barn här.
Ja, vi kör väl på hela favvolistan då...
Allan, Algot, Alvar, Botvid, Egil, Einar, Enok, Esbjörn, Evald, Frej, Henning, Hilmer, Ivar, Knut, Linnar, Leander, Nils, Povel, Tuve, Tage, Toste, Tore, Unne, Valdemar, Åke.
Amalia, Asta, Astrid, Altea, Ada, Alfhild, Altea, Alfreda, Beda, Dagmar, Edda, Edvina, Edith, Elsy, Elsa, Greta, Hilla, Hulda, Hilma, Henny, Iris, Kersti, Karla, Maj, Ottilia,Ragnhild, Svea, Tora, Torild, Tekla, Verna, Vanja.
Tja, jag gillar väl lite riviga och rejäla namn.
Jag har inte valt mitt favoritnamn till mitt barn för när hon föddes var vi två om saken och då blev det en Siri. Vilket jag iofs också tycker är jättefint såklart, men skulle jag få ett till barn så blev det något av ovan nämnda namn.
Allaolikaallalika, får jag fråga var det står Vasastan nånstans?
Mithi, javisst är namnen vanliga idag, men när de kom tillbaka så gick de under tant- och gubbanamn.