• Zarina

ni som varit tillsammans 10-15 år, har ni passion i ert förhållande? Kysser ni ofta varandra? berätta om ert förhållande?

Undrar hur andra som varit länge tillsammans har det? Finna det fortfarande passion och åtrå? Pussas och kysser ni ofta varandra? Grälar/tjafsar ni ofta? Tar ni varandra för givet? Är ni omtänksamma? Berätta gärna! Är inte så jätte nöjd med hur vi har det, men vi har varit nästan 15 år tillsammans och har två små barn så det kanske är normalt ...

• Svar på tråden ni som varit tillsammans 10-15 år, har ni passion i ert förhållande? Kysser ni ofta varandra? berätta om ert förhållande?
  • Gummiz26

Hej. Jag har haft min i 14 år nu och jag är fortfarande kär. Vi pussas och kramas varje dag. Grälar aldrig och har 2 barn i hop.

• Bubbel85

Nej här är det stendött!! Men en bebis på 6 månader så det känns som att vi fokuserar på familj snarare än förhållande just nu eller hur jag ska förklara. Känns som att både jag och min sambo är på det klara med det, vi känner oss trygga med varann... Men fy fan vad dött det är :) när vi kommit in i föräldrrollerna bättre får vi bli bättre på att vårda vår relation och kicka igång allt igen, känner mig inte nervös att vår kärlek ska dö ut som tur är bara för att vi tryckt lite på en pausknapp just nu. Vi har varit tillsammans i 10 år.

• Smulu

Klart vi pussas :) flera gånger om dagen <3

Varit ihop sedan hösten 1998 bott ihop sedan 2002 även haft distansförhållande i omgångar runt 2005 - 2007 då vi veckopendlat till arbete. Har en dotter på snart 7 år och en bebis på gång, beräknad i början av april.

Äter sconesfrukost varje söndag, jag som bakar :) kramas mycket och pussar hejdå till varandra på morgonen.

• Tecum

Det är bara myter och påhitt från de som misslyckats att relationer måste bli trista och slentrianmässiga efter en viss tid. Bara för att nyfikenheten är stillad betyder det inte att kärlek och omtänksamhet försvinner.
    Vi har varit ihop i över 30 år och vi pussas och kramas nästan varje dag och har så gjort hela tiden. Har sex flera gånger i veckan. Vi grälar aldrig, är något fel så pratar vi om det. Inte heller tar vi något för givet, allt kan förändras på en millisekund...

• gbgumman

Jaaaaa! Blir bara mer kär. Några småbarnsår bakom oss. Passionen är helt klart tillbaka i ny form. Jäklar va kär jag är.

Lärde känna varann 98

Blev ihop 99

Gifte oss 03

Fick barn 04

Fick barn 2 07

Nu ska vi bara leva så länge vi får och älska varandra.

• Flitigaflisan

20 år tillsammans! Pussas sällan (för att jag inte vill - han snusar!) 2 barn, 3 och 5 år + gravid med trean och jag tycker att sexlivet bara blir bättre och bättre! (Innan första barnet ville han inte lika ofta som jag, nu vill vi lika ofta tror jag...) tar varandra ganska mycket för givet, men tänker att bi ska jobba på det när barnen blivit lite äldre.

• gbgumman

Lägger till att vi både älskar och grälar. Ofta. Livet är sådant. Love it!

• Alexi

Du kanske skulle gett möjligheter att svara anonymt i en sån här tråd.

• gbgumman

VArför är gräl fel. Känner ett par som aldrig gräla. De är skilda idag. :-/

Svar på tråden ni som varit tillsammans 10-15 år, har ni passion i ert förhållande? Kysser ni ofta varandra? berätta om ert förhållande?