• Anonym (Förbannad)

För min kille kretsar ALLT kring sex oavbrutet

Jag har ett problem som de flesta skulle kalla "lyxproblem" och höja ögonbrynen åt, men det börjar bli riktigt frustrerande!

Jag och min sambo har varit tillsammans i över 2 år och har alltid haft väldigt bra sex, jag gillar verkligen sex och tycker att vi fungerar bra. I början (naturligtvis) var vi nykära och kåta i princip hela tiden och hade sex flera gånger om dagen.

Nu har vi sex flera gånger i veckan men för min kille är det inte bra nog. Han är kåt KONSTANT och vill ha sex HELA tiden. Han blir skitsur om jag säger att jag inte har lust sådär på kommando. Jag vaknar ofta av att han är hård och gnider sig mot min rumpa. Han klagar och gnäller alltid på att jag aldrig tar initiativet, men det hinner jag aldrig! Han visar aldrig någon ömhet utan tar fram sin kuk för att "visa" mig den hela tiden i hopp om att jag ska vilja ligga. Allt han pratar om slutar i princip alltid med att han vill ha sex.

Jag vill ha mer ömhet och kryper gärna tätt intill på morgonen för Kramer och hos, men han vill alltid att det ska leda till sex.

Har börjat få ångest när han närmar sig för jag vet att han vill smeka för att få ligga och jag orkar inte bråka mer om det. Min sexlust bara minskar när det är såhär. Han tar VARJE tillfälle att påpeka att jag inte släpper till så ofta han vill.

Vi kan ha sex på morgonen ibland och två timmar senare har han stånd igen och frågar om jag vill suga av honom.

Jag har börjat känna mig som ett sexobjekt. Han ger mig aldrig komplimanger för mina inte egenskaper utan brukar bara ge komplimanger i stil med "dina tuttar är så jävla sexiga!" eller "fan vad jag är tänd på din mun nu!"

Har försökt ta upp detta med honom men det är fan lönlöst. Han försökte t.om ligga med mig en dag efter att en släkting till mig gått bort i början av månaden.

Vad fan ska jag göra??

• Svar på tråden För min kille kretsar ALLT kring sex oavbrutet
  • Nixe
    Anonym (What?) skrev 2015-01-30 00:47:38 följande:

Sen tror jag att kåtheten kan triggas av avvisningar och frustration, det blir som med godis. Om jag ska ha en sockerfri månad så blir jag besatt av allt med socker... Kommunikation och en vilja att se och förstå sin partner är den enda räddningen i detta, jag hade varken orkat med ts eller hennes sambo. Att leva med en som aldrig är sugen måste vara lika hemskt som att leva ned en som är det konstant.

Fast läser man ts inlägg så har hon ju till slut efter lång tid tappat lusten just för att hennes man tjatar hjärnan av henne 24-7. Då hinner man ju aldrig bli sugen. Och ärligt talat, vem fan behåller suget om mannen genom förspelet undrar om hon äntligen är "klar snart" så han bara kan få köra in den? Låter han sol någon het sexgud där tänker du? En som bryr sig om bägge två i sexakten? För mig låter det som att han vill ha en vår köttbit att köra snorren i och sen är han nöjd. Verkligen sexigt, blir så otroligt sugen bara av att tänka mig en sån man............
  • molly50
    Anonym (What?) skrev 2015-01-30 00:47:38 följande:

Sen tror jag att kåtheten kan triggas av avvisningar och frustration, det blir som med godis. Om jag ska ha en sockerfri månad så blir jag besatt av allt med socker... Kommunikation och en vilja att se och förstå sin partner är den enda räddningen i detta, jag hade varken orkat med ts eller hennes sambo. Att leva med en som aldrig är sugen måste vara lika hemskt som att leva ned en som är det konstant.

Men nu hade ju TS sexlust i början av förhållandet.
    En sexlust som har avtagit mer och mer av hans tjatande.
    Och det kan jag förstå.
    Det finns inget som är så avtändande som när någon hela tiden tjatar om sex och som associerar allt man gör till sex.
    Framförallt om h*n frågar när man är klar med förspelet så att man kan börja.
    Jag har själv levat med en sådan person och till slut så tröttnar man.
    Man vill inte bara vara ett objekt i förhållandet utan man vill ha lite intellektuell stimulans också.
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Nixe skrev 2015-01-31 14:20:24 följande:
    Fast läser man ts inlägg så har hon ju till slut efter lång tid tappat lusten just för att hennes man tjatar hjärnan av henne 24-7. Då hinner man ju aldrig bli sugen. Och ärligt talat, vem fan behåller suget om mannen genom förspelet undrar om hon äntligen är "klar snart" så han bara kan få köra in den? Låter han sol någon het sexgud där tänker du? En som bryr sig om bägge två i sexakten? För mig låter det som att han vill ha en vår köttbit att köra snorren i och sen är han nöjd. Verkligen sexigt, blir så otroligt sugen bara av att tänka mig en sån man............
    Mattias och Hannah.
  • Camilla55

Får jag fråga hur det har gått? Jag har suttit i denna sitts i 25 år, och vet fortfarande inte vad som är bäst att göra. Är gräset grönare på andra sidan. Jag vet vad jag har, men inte vad jag får. Mer än halva livet har ju gått redan och hela den här tiden har lagts på familjen Och relationen.

• Hjelm

Han dödar ju helt och hållet din egna lust och sexualitet så som han håller på och stressar och kör över. Vore jag du skulle jag inte känna mig som en livskamrat, utan bara ett stycke kött. Att vakna av att han ligger och gnider sig mot dig är ju rent av ett övergrepp.

Han är ingen man med "stor sexlust", han är helt gränslös och har en sjuklig fixering.

Jag hade dumpat för länge sen.

• Anonym (.)

Vad menar ni med ts jag läser hela tiden i trådar TS?

Vad står TS för något?
    Tack

• Anonym (Elin)

Har också en sambo med extrem sexlust. Vi är båda i 30-årsåldern. I början så hade jag iaf en rimlig chans att matcha hans lust. Nådde kanske inte ända fram men inte helt chanslös som nu. Det blev ett problem... Jag förstod honom och han förstod mig men bara för att vi förstår varandra så är ju inte problemet löst. Många tror att bara mannen förstår kvinnan och tar hänsyn så är problemet löst.... Det är det INTE! Mannen har ju fortfarande kvar sin sexlust även om han älskar kvinnan och förstår. Jag märkte hur han höll igen och hur frustrationen byggdes upp innom honom. Han blev även deprimerad för han tyckte det kändes som att jag avvisade honom. Det gjorde jag säkert. 
    Hade sagt att han kan få runka, titta på porr och sånt när som helst för att släppa på trycket. 
    Det gick väl ett tag men sen var vi tillbaka på ruta ett. Vi försökte mötas på halva vägen var men jag behöver verkligen vara upphetsad för att det ska bli skönt. Han är rejält utrustad och det är inte bara "in ut sprut" för honom. En snabbis är typ 30 min....... Efter han kommit så är han redo igen efter 5-10 min. 
    När jag är riktigt upphetsad så är det fantastiskt! Älskar både hans storlek och uthållighet. Tyvärr kan jag varken matcha hans lust eller förmåga. Efter en omgång behöver jag vila från sex ett par tre dagar.

Till slut frågade jag om han ville göra slut och hitta nån som kan matcha honom sexuellt. Det ville han absolut inte! Han sa att jag är hans livs kärlek. Han ansträngde sig verkligen för att inte visa sin frustration men vi känner ju varandra ganska väl så det gick inte att dölja. Jag mådde ju bättre av att han inte var så "på" men märkte även hur han mådde sämre och sämre. 

För ett år sen sa jag till honom att han får hitta en älskarinna att "avreagera" sig på men det får inte vara nån han riskerar att bli kär i och jag måste få godkänna henne.
    Efter ett tag hittade han en och han fick bjuda hem henne för att jag skulle träffa henne. Blev jävligt förvånad när det visade sig att det var en kvinna på typ 55 år. Snygg och välbevarad men ändå "gammal". 
    Visade sig att hennes man hade haft prostatacancer och blivit impotent av behandlingen. Han ville att hon skulle få njuta sexuellt även om han inte kunde ge henne det och satt upp ungefär samma krav som jag. Dessutom bor de typ tvärs över gatan i ett annat lägenhetshus.
    Han gillar dessutom att titta på så verkligen win win för dem och hon har en rätt bra sexlust.
    Titta på är inte min grej så de håller till hemma hos dem när de har sex. Det ger även mig lite välbehövlig egentid hemma.

Nu mera är min sambo mycket gladare, "tjatar" inte och jag har en chans att hinna bli sugen och ta initiativ. Nu har vi fantastiskt sex varje gång vi har sex. Ingen känner sig överkörd, bortglömd eller frustrerad. Detta är lösningen för oss och vi alla är väldigt nöjda.

• molly50
    Anonym (.) skrev 2024-07-30 01:57:29 följande:

Vad menar ni med ts jag läser hela tiden i trådar TS?

Vad står TS för något?
    Tack

Trådstartaren.
  • Anonym (Oh no)

Jag levde med en sån man. Nu är min sexlust död för all framtid. Finns inget mer ångestladdat eller jobbigt än sex, det är min syn på det nu. 

Inte nog med att han ville ha sex mycket oftare han kunde köra in den i rumpan när man sov på morgonen. Jag säger bara rädda dig så fort du kan. Det blir oftast värre med tiden när obalansen i sexlust kolliderar. Jag stod ut i tio år. Gissa om jag ångrar det. 

• Anonym (Rob)

Wow, helt sjukt att kvinnor står ut med dessa omogna och sjuka män...

• XDX
    Anonym (Elin) skrev 2024-07-30 11:15:59 följande:

Har också en sambo med extrem sexlust. Vi är båda i 30-årsåldern. I början så hade jag iaf en rimlig chans att matcha hans lust. Nådde kanske inte ända fram men inte helt chanslös som nu. Det blev ett problem... Jag förstod honom och han förstod mig men bara för att vi förstår varandra så är ju inte problemet löst. Många tror att bara mannen förstår kvinnan och tar hänsyn så är problemet löst.... Det är det INTE! Mannen har ju fortfarande kvar sin sexlust även om han älskar kvinnan och förstår. Jag märkte hur han höll igen och hur frustrationen byggdes upp innom honom. Han blev även deprimerad för han tyckte det kändes som att jag avvisade honom. Det gjorde jag säkert. 
    Hade sagt att han kan få runka, titta på porr och sånt när som helst för att släppa på trycket. 
    Det gick väl ett tag men sen var vi tillbaka på ruta ett. Vi försökte mötas på halva vägen var men jag behöver verkligen vara upphetsad för att det ska bli skönt. Han är rejält utrustad och det är inte bara "in ut sprut" för honom. En snabbis är typ 30 min....... Efter han kommit så är han redo igen efter 5-10 min. 
    När jag är riktigt upphetsad så är det fantastiskt! Älskar både hans storlek och uthållighet. Tyvärr kan jag varken matcha hans lust eller förmåga. Efter en omgång behöver jag vila från sex ett par tre dagar.

Till slut frågade jag om han ville göra slut och hitta nån som kan matcha honom sexuellt. Det ville han absolut inte! Han sa att jag är hans livs kärlek. Han ansträngde sig verkligen för att inte visa sin frustration men vi känner ju varandra ganska väl så det gick inte att dölja. Jag mådde ju bättre av att han inte var så "på" men märkte även hur han mådde sämre och sämre. 

För ett år sen sa jag till honom att han får hitta en älskarinna att "avreagera" sig på men det får inte vara nån han riskerar att bli kär i och jag måste få godkänna henne.
    Efter ett tag hittade han en och han fick bjuda hem henne för att jag skulle träffa henne. Blev jävligt förvånad när det visade sig att det var en kvinna på typ 55 år. Snygg och välbevarad men ändå "gammal". 
    Visade sig att hennes man hade haft prostatacancer och blivit impotent av behandlingen. Han ville att hon skulle få njuta sexuellt även om han inte kunde ge henne det och satt upp ungefär samma krav som jag. Dessutom bor de typ tvärs över gatan i ett annat lägenhetshus.
    Han gillar dessutom att titta på så verkligen win win för dem och hon har en rätt bra sexlust.
    Titta på är inte min grej så de håller till hemma hos dem när de har sex. Det ger även mig lite välbehövlig egentid hemma.

Nu mera är min sambo mycket gladare, "tjatar" inte och jag har en chans att hinna bli sugen och ta initiativ. Nu har vi fantastiskt sex varje gång vi har sex. Ingen känner sig överkörd, bortglömd eller frustrerad. Detta är lösningen för oss och vi alla är väldigt nöjda.

Wow vilken fin lösning, kärlek från flera håll! 😍

Känner igen mig, finns likheter. Men har inte blivit nån älskarinna, än. 

Tack för inspirarionen! 🙏
Svar på tråden För min kille kretsar ALLT kring sex oavbrutet