Vill lämna min kille men är 25 år, aldrig jobbat & inget komplett gymnasiebetyg. Kan jag klara mig själv??
Hej alla! <3
Jag har haft en trasslig uppväxt, blev utslängd av min pappa och sökte mig till soc som 16-åring men blev hemskickad eftersom att mina föräldrar "spelade normala" inför soc och pressade mig till att säga att allt var bra hemma. Jag litade inte på soc och var rädd för hur mina föräldrar skulle behandla mig om jag stod på mig och soc sedan skulle skicka hem mig iallafall.
När jag sedan kom hem var det ett helvete att bo hemma med psykisk och fysisk misshandel. Jag flyttade in med min kille som 18 åring för att bara komma bort hemifrån.
Min kille är dock väldigt kontrollerande och behandlar mig illa... han har aldrig låtit mig jobba, jag fick inte gå klart gymnasiet, jag får inte ha några vänner, han läser varje sms jag får.
Jag vill lämna honom men vet inte var jag ska ta vägen... Även om jag skulle hitta någonstans att bo skulle jag aldrig kunna betala hyran. Ingen arbetsgivare kommer att ge jobb till en 25-åring med noll arbetslivserfarenhet och som inte ens har gymnasiebetyg..
Jag är desperat.. Vad ska jag göra? :(