Det går FORTFARANDE inte att byta nick??!
När nya fl var nytt så gick det inte, då kunde man gå in på gamla fl och byta, sa ni, men det gick inte heller.
Nu går det fortfarande inte? Hur gör jag? nu vill jag byta!
När nya fl var nytt så gick det inte, då kunde man gå in på gamla fl och byta, sa ni, men det gick inte heller.
Nu går det fortfarande inte? Hur gör jag? nu vill jag byta!
Hohooo!
Hallåååå!
Som vanligt svarar forumvärd/forumtekniker/moderator på en tråd men ignorerar tjugo. Märkligt.
På ett ställe som jag känner till så är moderatorer som en slags medhjälpare, lotsar nya medlemmar rätt och tycker om att svara på frågor om forumet. Så tycker jag det borde vara faktiskt. Det är inte bara "prestige" eller vad man ska kalla det.
Som vanligt svarar forumvärd/forumtekniker/moderator på en tråd men ignorerar tjugo. Märkligt.
På ett ställe som jag känner till så är moderatorer som en slags medhjälpare, lotsar nya medlemmar rätt och tycker om att svara på frågor om forumet. Så tycker jag det borde vara faktiskt. Det är inte bara "prestige" eller vad man ska kalla det.
Jag har för mig att man måste vänta i tre månader innan man kan byta.
TS, jag hoppas att det löser sig för dig.
Jag har för mig att man måste vänta i tre månader innan man kan byta.
TS, jag hoppas att det löser sig för dig.
Jag tycker också att sidan blivit sämre. Varit medlem sen 2005. Men jag ville byta mailadress nu för ett tag sedan och då efter lite trixande lyckades jag via gamla familjeliv. Förstår inte varför de inte kan ha den funktionen på nya sidan utan den gamla måste ligga och ta serverplats? Borde ju ändå vara bättre för dem att göra färdigt den här sidan Så den äntligen blir komplett...
Gå in på (skriv inte www) gamla.familjeliv.se.
logga in på sidan så att du kommer till din startsida där det står hur länge du varit medlem osv.
I vänsterspalten en bra bit ner finns en rubrik som heter medlemsuppgifter. I någon av de underrubriken kan man byta.
Lycka till!
Gå in på (skriv inte www) gamla.familjeliv.se.
logga in på sidan så att du kommer till din startsida där det står hur länge du varit medlem osv.
I vänsterspalten en bra bit ner finns en rubrik som heter medlemsuppgifter. I någon av de underrubriken kan man byta.
Lycka till!
Jag har provat det redan :) jag fick aldrig något sms.
Jag har aldrig bytt nr, har haft samma sen jag skaffade min första mobil för över 15 år sen :)
Ja 10 år, det är ju galet! Jag är också en hemvändare :) En längre paus sen lite sporadiskt och nu mer igen. Men jag har alltid varit en doldis, ditt nick känner jag faktiskt igen (och nånstans långt långt inne vet jag vad ditt Grus grus betyder). Ja jag håller med ang Roisin! Men det var kul att komma tillbaka och se att en medlem som länge länge var barnlös lyckades tillslut :)