Hur kan man vara så dum att man tror på såna här konspirationsteorier?
www.dn.se/nyheter/sverige/svensk-rappare-bakom-antisemitiska-konspirationsteorier/
www.dn.se/nyheter/sverige/svensk-rappare-bakom-antisemitiska-konspirationsteorier/
Jag förstår, kan inte se vad han sagt som är så hemskt?
Det på hans facebook var ju ingenting, bara att man det kan finnas människor som styr mer än man tror,
Ja, för allt som står i Aftonbladet är ju sant eller hur!!! Så kommer han o ba säger nåt annat okunnige jävel som inte håller sig uppdaterad med Nyhetsmorgon.
VEM veet vad som hänt? Inte du och inte jag. Det enda vi med säkerhet aldrig kommer att få veta är vem som skickade denna attentatsman i Köpenhamn och vem som mördade Palme.
Det enda vi vet är att media är ingen öppen plats där vi får höra någon som helst sanning. Vi får höra det som vi behöver höra för att skapa oss rätt åsikter.
Nu är jag trött på okunninga monster som ni är som tror att tv4 förmedlar er någon form av världsuppfattning. Han rapparen kan ha fel, men han kan också ha rätt. Vi kommer nog inte få reda på vilket ändå
Ja om detta med bankirerna som styr världen bara är en myt - VARFÖR är judarna då så hatade?
Det köper jag inte. ..att en hel värld skulle vara rasister mot ett folk som utåt sett inte gör mycket väsen av sig.
Det köper jag inte. ..att en hel värld skulle vara rasister mot ett folk som utåt sett inte gör mycket väsen av sig.
It's a false flag event. Just like 9/11 there's reasons to create things like this, to scare people. Sure thousands died on 9/11 but the government has a reason for things like this. Always question things! Open your eyes, you're not free until you do. In our last days there will be rumours of war going on etc. you've probably heard of the new world order? Microchipping humans so their souls will burn in hell?! Do your research ! The jews are going back home to their country just like the bible predicted thousands of years ago, because they cannot live anywhere else. Repent! And do it NOW before it's too late! God is pissed off whether you believe in Him or not!
Det är tvärtom ni som går på allt med hull och hår som är lata och godtrogna. Det är dessutom skrämmande att ni inte ifrågasätter mer än ni gör. Det handlar inte om att man därmed ska "gå på" varenda konspirtationsteori...men öppna ögonen och TÄNK efter. ...logigken...använd den!
Konstirationsteorier i all ära, dom kan vara rätt underhållande många ggr
Men det som är värre för hela samhället, är hur lätt många sväljer allt som väst levererar i propaganda, ofta med USA som främsta aktör.
Just nu är det nog rysskräcken som är det mest framträdande, trots att t.ex vad som sker i Ukraina är precis vad som utlovades av Ryssland för några år sen, om inte NATO slutade med att placera ut militära anläggningar i Rysslands närområde.
Jag försvarar absolut inte kriget, men är inte ett dugg förvånad eller minsta överraskad, alla vissta att det skulle hända nåt liknande, då USA/NATO fortsatte med att militärt flytta närmare Rysslands gränser.
Sen kan man ju förstå att (M) Batra är så rädd för ryssen, när hennes Sverige har fjällen i väster med början i Falun, Norrland börjar utanför tullarna, å Rysslands gräns går vid Gotland
Jag håller mig utanför att tro på någon teori överhuvudtaget. Jag vet att vi vanliga dödliga kan sitta och gissa oss till ett och annat - men sanningen kommer inte nå oss så lätt. Vi alla vet hur mäktiga judarna är i stort sett hela världen. Pengar är makt i denna värld så enkelt är det. Vi kan ju tydligt se vad som händer i Israel/Palestina utan att omvärldens agerande.