• Gurrag74

Gillar ni facesitting?

Både män och kvinnor får svara. Skriv gärna kommentarer varför du gillar/inte gillar det.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Gillar ni facesitting?
  • KM36

Älskar att få en kvinna sittande å ansiktet.. tungt nedsjunken med min tunga i henne hur hon vill ..Tungan ute

• patrikpatriksson

Mmmmm! att lämna makten åt en kvinna som sitter gränsle över mitt ansikte gör mig så hård! bara tanken om att det sker gör mig så kåt!

• LaLola

Äcklas gör jag inte men jag älskar det verkligen inte.
    Jag känner mig fet o tung o skulle aldrig kunna njuta i en sån situation. Sen skulle det inte spela nån roll om killen älskar min kropp o tycker att det där är det fränaste som finns. Jag skulle aldrig gå med på det.

• Anonym (snusk)
    LaLola skrev 2015-02-18 20:46:35 följande:

Äcklas gör jag inte men jag älskar det verkligen inte.

Jag känner mig fet o tung o skulle aldrig kunna njuta i en sån situation. Sen skulle det inte spela nån roll om killen älskar min kropp o tycker att det där är det fränaste som finns. Jag skulle aldrig gå med på det.

Tvärtom då? Varför utgår du från att det bara är kvinnän som är i centrum?
  • LaLola
    Anonym (snusk) skrev 2015-02-18 21:54:18 följande:
    Tvärtom då? Varför utgår du från att det bara är kvinnän som är i centrum?
    För att jag utgick från mig själv o hur det gå till i sängkammaren i mitt förhållande.
  • Gurrag74
    Frökenfrykena skrev 2015-02-19 09:59:57 följande:

Smaken är som baken;) Jag och min man gillar olika helt enkelt:)

That's true
  • Anonym (Milfy)
    Gurrag74 skrev 2015-03-09 13:48:36 följande:

Slutsats... De flesta verkar gilla det skarpt

Konstigt annars så hett och skönt osm det är!
  • Gurrag74
    Anonym (Milfy) skrev 2015-03-09 14:02:08 följande:
    Konstigt annars så hett och skönt osm det är!
    Håller med.... En skön våt rakad ..... over ansiktet
    Kan inte bli batter
  • Anonym (Milfy)
    Gurrag74 skrev 2015-03-09 14:05:59 följande:

bättre menar jag

Kåtstavning? ;) hehehe
  • Gurrag74
    Anonym (Milfy) skrev 2015-03-09 14:23:13 följande:
    Kåtstavning? ;) hehehe
    Stämmer
    Blev så när jag tänkte på dig sittande over mig
  • Anonym (Milfy)
    Gurrag74 skrev 2015-03-09 14:47:10 följande:
    Stämmer
    Blev så när jag tänkte på dig sittande over mig
    Kan tänka mig det. Vått och slätrakat är det. Jag gillar sära riktigt ordentligt och pressa mig ner över hans mun så tungan kommer långt in. Helst håller jag ett stadigt tag i hans hår samtidigt :)
  • Gurrag74
    Anonym (Milfy) skrev 2015-03-09 15:15:43 följande:
    Kan tänka mig det. Vått och slätrakat är det. Jag gillar sära riktigt ordentligt och pressa mig ner över hans mun så tungan kommer långt in. Helst håller jag ett stadigt tag i hans hår samtidigt :)
    mmmmmm.... Om du säger mer kommer allt bli felstavat ...hehe
    Vilken härlig beskrivning, ligger gärna med tungan långt in så att man nästan inte kan andas.... Med en lätt dominant sexig kvinna
  • Anonym (Milfy)
    Gurrag74 skrev 2015-03-09 15:24:06 följande:
    mmmmmm.... Om du säger mer kommer allt bli felstavat ...hehe
    Vilken härlig beskrivning, ligger gärna med tungan långt in så att man nästan inte kan andas.... Med en lätt dominant sexig kvinna
    Låter bra, jag binder gärna fast armarna på killen också, sen har han inget att komma med mer än sin mun och tunga...mmm
  • Gurrag74
    Anonym (Milfy) skrev 2015-03-09 15:26:57 följande:
    Låter bra, jag binder gärna fast armarna på killen också, sen har han inget att komma med mer än sin mun och tunga...mmm
    mmmm... Precis det jag gillar, gärna lite hårdare tag och en kvinna som njuter av det och att ta för sig... Finns inget sexigare    Blir upphetsad bara jag tänker på det..hehe
Svar på tråden Gillar ni facesitting?