Maskerad på djurtemat för barn, tips på utklädnad?
Förskolan ska ha maskerad på djurtema om ett par veckor. Vad skulle en fyraåring kunna vara utklädd till?
Jag är inte sykunnig och vill inte behöva köpa en dyr dräkt...
Förskolan ska ha maskerad på djurtema om ett par veckor. Vad skulle en fyraåring kunna vara utklädd till?
Jag är inte sykunnig och vill inte behöva köpa en dyr dräkt...
Katt? Hund?
Panda?
Svarta och/eller vita kläder och svart/vitt runt ögonen/i ansiktet?
Kanske någon form av boll-öron på ett diadem?
Hur gulligt som helst :D
Visserligen inte för en maskerads skull, men min dotter fick en pandamössa för 49 kr på Ica Maxi nu i veckan. Då räcker det ju med svarta kläder.
Vara katt kräver ju inte heller så mycket. Vill man inte göra ett eget diadem har det funnits masker på H&M eller Lindex har jag för mig. Annars går det ju vara groda i gröna kläder eller daggmask i svartbruna.
Katt? Hund?
Panda?
Svarta och/eller vita kläder och svart/vitt runt ögonen/i ansiktet?
Kanske någon form av boll-öron på ett diadem?
Hur gulligt som helst :D
Visserligen inte för en maskerads skull, men min dotter fick en pandamössa för 49 kr på Ica Maxi nu i veckan. Då räcker det ju med svarta kläder.
Vara katt kräver ju inte heller så mycket. Vill man inte göra ett eget diadem har det funnits masker på H&M eller Lindex har jag för mig. Annars går det ju vara groda i gröna kläder eller daggmask i svartbruna.
För katt, svarta byxor, strumpor och tröja. Måla en liten nos och morrhår med kajal eller liknande. Vill du vara mer avancerad köp ett diadem med kattöron och en svans. En svans kan man också pyssla ihop om man känner för det.