• Anonym (Andedräkt)

Många sover sked, men vänta bara tills ni nu får veta vad som egentligen händer med er andedräkt när ni gör det!

Många par sover sked. Jag har analyserat mycket krig detta och vad som händer med er andedräkt efter att ni sovit sked. Exempelvis: Kvinnan är den som skedar med rumpa mot mannens framdel. Kvinnans rumpa skedas mot mannens penis/i nära anslutning till penis. Under natten då paret sover fiser kvinnan hej vilt så att mannens penis blir marinerad av fisen under täcket hela natten. På morgonen brukar kvinnan ibland suga av mannen innan jobbet eller på helgen då båda är lediga. Praktiskt taget innebär det att kvinnan suger av en fjärtmarinerad penis-hon suger av sin egen fjärt (fjärtar är gaser som varit i kontakt med bajset inne i rumpan). Således förklarar det varför många människor luktar bajs i munnen på morgonen-de har ju sugit av sin egen fjärt.

• Svar på tråden Många sover sked, men vänta bara tills ni nu får veta vad som egentligen händer med er andedräkt när ni gör det!
  • radwanska
    Anonym (Andedräkt) skrev 2015-02-19 22:30:20 följande:
    Tycker det är äckligt att jag kallar vadå?
    *****marinera
  • Anonym (Fisfri tjej)
    Anonym (M) skrev 2015-02-19 22:32:51 följande:

Seriöst: min tjej fiser aldrig och det luktar aldrig illa på toaletten när hon varit där. Jag börjar undra om hon är en riktig prinsessa.

Min tjej fiser inte heller, har bara hört henne fisa en gång på 5 år.
  • Anonym (M)
    Anonym (Fisfri tjej) skrev 2015-02-19 22:39:41 följande:
    Min tjej fiser inte heller, har bara hört henne fisa en gång på 5 år.
    Det är nästan så jag börjar undersöka när hon varit på toaletten. Jag är hemskt förvånad över det här. Hon luktar inte svett heller. Vi har varit ihop i tre år.
  • Anonym (hmm)

Men...stora frågan!? Om man INTE skedar eller sugit /slickat men ändå luktar död i munnen??! Why?

• The TARDIS

Ledsen att göra er besvikna, men tjejer fiser visst. Finns inte någon som inte gör det.

• Anonym (hmm)
    Anonym (M) skrev 2015-02-19 22:45:29 följande:

Det är nästan så jag börjar undersöka när hon varit på toaletten. Jag är hemskt förvånad över det här. Hon luktar inte svett heller. Vi har varit ihop i tre år.

Fantasi flicka? ?
  • Anonym (M)
    Anonym (hmm) skrev 2015-02-19 22:46:37 följande:

Men...stora frågan!? Om man INTE skedar eller sugit /slickat men ändå luktar död i munnen??! Why?

Dåliga tarmbakterier antagligen. När jag slickat min tjej så luktar jag citronsorbet ur munnen.
  • Anonym (M)
    Anonym (hmm) skrev 2015-02-19 22:48:08 följande:
    Fantasi flicka? ?
    Jag är själv förvånad. Jag tror hon är en prinsessa, helt enkelt.
  • Anonym (M)
    The TARDIS skrev 2015-02-19 22:47:52 följande:

Ledsen att göra er besvikna, men tjejer fiser visst. Finns inte någon som inte gör det.

Jag förstår inte när hon skulle göra det..Vi har varit ihop i tre år.
  • Anonym (Tjejen)
    The TARDIS skrev 2015-02-19 22:47:52 följande:

Fast man kan ju faktiskt göra det diskret och rätt luktfritt (inte för att man kan bestämma det då...). Min kille sa för några dagar sen att han aldrig hört mig fisa, vi har varit ihop i 2.5 år och jag kan ärligt säga att jag legat och fisit hejvilt när vi kollat på TV och sånt, fast ljudlöst. Blev lite förvånad över att han inte märkt det, han skulle inte hållit tyst om det om det var så Tungan ute
  • Anonym (M)
    Anonym (Tjejen) skrev 2015-02-20 15:18:44 följande:
    Fast man kan ju faktiskt göra det diskret och rätt luktfritt (inte för att man kan bestämma det då...). Min kille sa för några dagar sen att han aldrig hört mig fisa, vi har varit ihop i 2.5 år och jag kan ärligt säga att jag legat och fisit hejvilt när vi kollat på TV och sånt, fast ljudlöst. Blev lite förvånad över att han inte märkt det, han skulle inte hållit tyst om det om det var så Tungan ute
    Att fisa ljudlöst och luktlöst. Det är alltså det som prinsessor gör.
  • Aikido
    Anonym (hmm) skrev 2015-02-19 22:46:37 följande:
    Det kan har smygit in en ekorre i din mun medan du gapat som sedan kvävts till döds när du stängt munnen. Nattpatrullen har sedan diskret avlägsnat kadavret men smaken/lukten av död kvarstår när du vaknar.
  • Anonym (hmm)
    Aikido skrev 2015-02-20 18:06:15 följande:

Det kan har smygit in en ekorre i din mun medan du gapat som sedan kvävts till döds när du stängt munnen. Nattpatrullen har sedan diskret avlägsnat kadavret men smaken/lukten av död kvarstår när du vaknar

Aha!! Så måste det va! Ja, absolut!!
  • The TARDIS
    Anonym (Tjejen) skrev 2015-02-20 15:18:44 följande:
    Cool
Svar på tråden Många sover sked, men vänta bara tills ni nu får veta vad som egentligen händer med er andedräkt när ni gör det!