Ni som har vaginor, känns det inte som att det saknas något mellan benen?
Hur känns det att ha en mutta? Känns det inte tomt mellan benen? Asså känns det inte som att det saknas något?(en kuk) Det måste kännas tomt och konstigt....
Hur känns det att ha en mutta? Känns det inte tomt mellan benen? Asså känns det inte som att det saknas något?(en kuk) Det måste kännas tomt och konstigt....
Amen katten! Frågetecknen skulle vara tummen upp!
Hur många andra djur har könet hängande fritt och utsatt utanför kroppen till vardags? De flesta fäller bara ut det vid behov.
Rent biologiskt har detta sin grund i ett klockrent konstruktionsfel, nämligen att temperaturen inne i kroppen är för hög för att spermierna ska må riktigt bra. Och dessutom blir det en gratis attackpunkt för alla som vill åsamka individen smärta.
Jag ser inte riktigt varför någon skulle önska sig en sån lösning om de fick välja?
I vissa sammanhang blir jag helt jävla vansinnig på den, men jag skulle ändå inte vilja vara utan.
Lite som barn, antar jag.
Ni som inte har varken fitta eller bröst- hur står ni ut? Ni saknar ju nåt basalt.
Nej det känns inte som att ngt saknas.. du får tänka att det är vad man är van vid som känns normalt.. hade jag haft ngt som hängde och dinglade mellan benen så hade jag tyckt det känts skitkonstigt, som att ngt var i vägen hela tiden
De gångerna jag får panik över att jag saknar penis ligger jag med mannen. Problemet löst.
Just det där med ofrivilligt stånd måste vara asjobbigt. Speciellt när så många inte tänker på att det där bihanget har ett eget liv, de utgår istället ifrån att manen är sexuellt upphetsad.
Hur känns det att ha en kuk mellan benen? Känns det inte som att något är i vägen? Måste kännas rejält besvärligt!
Hur känns det att ha en kuk mellan benen? Känns det inte som att något är i vägen? Måste kännas rejält besvärligt!
Ni Som har snoppar, känns det inte som om något är i vägen mellan benen?
Jag är tjej och saknar inte en kuk överhuvudtaget. Älskar att ligga och pilla och smeka mig, sedan kan man köra upp olika saker i fittan med, kul! Kuken verkar ju bara vara i vägen, jobbigt att ha något som hänger o dinglar.
TS, känns det inte tomt utan bröst?
Ni som inte har varken fitta eller bröst- hur står ni ut? Ni saknar ju nåt basalt.