• Anonym (tomt?)

Ni som har vaginor, känns det inte som att det saknas något mellan benen?

Hur känns det att ha en mutta? Känns det inte tomt mellan benen? Asså känns det inte som att det saknas något?(en kuk) Det måste kännas tomt och konstigt....

• Svar på tråden Ni som har vaginor, känns det inte som att det saknas något mellan benen?
  • Joce82
    Auditanne skrev 2015-02-28 19:50:05 följande:
    Lär ju synas lite även i tajta brallor men strunt samma. Är nog mest omogna ungtöser som reagerar lite småfnittrigt då de anar en erektion puta ut där lite under killens byxa.
    De flesta vuxna är redan införstådda med mannens anatomi och hur penis kan vara känslig för beröring även i icke sexuella sammanhang. Resten är antagligen bara pryda och/eller paranoida. Inget att bry sig om.
    ????????

Rolig tråd om man inte tar den för seriöst????
  • Joce82

Amen katten! Frågetecknen skulle vara tummen upp!

• Gathenhielm
    Ztarduzt skrev 2015-02-28 09:43:46 följande:
    Låter som att du inte skulle sakna snoppen i vissa sammanhang.
    I vissa sammanhang blir jag helt jävla vansinnig på den, men jag skulle ändå inte vilja vara utan. 

Lite som barn, antar jag.
    Reasons... we all have them, at times.
  • Gathenhielm
    Themis skrev 2015-02-28 17:27:52 följande:

Hur många andra djur har könet hängande fritt och utsatt utanför kroppen till vardags? De flesta fäller bara ut det vid behov.

Rent biologiskt har detta sin grund i ett klockrent konstruktionsfel, nämligen att temperaturen inne i kroppen är för hög för att spermierna ska må riktigt bra. Och dessutom blir det en gratis attackpunkt för alla som vill åsamka individen smärta.

Jag ser inte riktigt varför någon skulle önska sig en sån lösning om de fick välja?

Den huvudsakliga anledningen till att just människor har så exponerade dasar är att vi hyfsat nyligen bestämde oss för att gå på två ben, och vissa saker har inte riktigt hängt med i utvecklingen. Djur som går på alla fyra har paketet undangömt mellan låren, rumpan och buken, men vi (bokstavligt talat) utvecklade människor traskar in i alla situationer med ollonet före, vilket är helt jävla idiotiskt.
    Reasons... we all have them, at times.
  • Ztarduzt
    Gathenhielm skrev 2015-02-28 20:50:26 följande:

I vissa sammanhang blir jag helt jävla vansinnig på den, men jag skulle ändå inte vilja vara utan. 

Lite som barn, antar jag.

Så, om du fick välja, skulle alltså bollarna vara inne i kroppen och du skulle ha mer kontroll över dens påfund vid ofrivilligt stånd?
  • Morkullan

Ni som inte har varken fitta eller bröst- hur står ni ut? Ni saknar ju nåt basalt. 

• Systersol

Nej det känns inte som att ngt saknas.. du får tänka att det är vad man är van vid som känns normalt.. hade jag haft ngt som hängde och dinglade mellan benen så hade jag tyckt det känts skitkonstigt, som att ngt var i vägen hela tiden

• Minimis

De gångerna jag får panik över att jag saknar penis ligger jag med mannen. Problemet löst.

• pappa13
    Angel D skrev 2015-02-28 19:07:04 följande:

Just det där med ofrivilligt stånd måste vara asjobbigt. Speciellt när så många inte tänker på att det där bihanget har ett eget liv, de utgår istället ifrån att manen är sexuellt upphetsad.

har upptäckt att sömnbrist kan ha en jobbig biverkan: ju tröttare man är desto piggare blir kan den där rackarn bli, helt utan anledning...

Apropå beskrivningen "dinglande mellan benen": den stämmer inte alls med min upplevelse... ;)
  • Zudd

Hur känns det att ha en kuk mellan benen? Känns det inte som att något är i vägen? Måste kännas rejält besvärligt!

• Zudd

Hur känns det att ha en kuk mellan benen? Känns det inte som att något är i vägen? Måste kännas rejält besvärligt!

• vajo
    nokitus skrev 2015-02-27 23:08:31 följande:

Ni Som har snoppar, känns det inte som om något är i vägen mellan benen?

Ja, varför tror du annars vi sitter bredbent? Håll dig till ämnet, din ål.
  • VaBussig

Jag är tjej och saknar inte en kuk överhuvudtaget. Älskar att ligga och pilla och smeka mig, sedan kan man köra upp olika saker i fittan med, kul! Kuken verkar ju bara vara i vägen, jobbigt att ha något som hänger o dinglar.

TS, känns det inte tomt utan bröst?

You can look your doors, but the evil's out there....waiting
  • Efraim Barkbit
    Morkullan skrev 2015-02-28 22:59:08 följande:

Ni som inte har varken fitta eller bröst- hur står ni ut? Ni saknar ju nåt basalt. 

Mm ja jo det stämmer men man får kompensera med att känna och klämma så ofta man kan!
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Aikido
    ErnstHugo skrev 2015-03-01 11:46:48 följande:
    Mm ja jo det stämmer smile9.gif men man får kompensera med att känna och klämma så ofta man kan!
  • radwanska
    Joce82 skrev 2015-02-28 18:40:42 följande:
    Jag kan på rak arm komma på flera tillfällen då jag inte skulle vilja få ofrivilligt stånd:) herrduschen på gymet, på dopet när man står framme med familjen klädd i tunna chinos!

På dagis är extra jobbigt med den stämpeln som då kommer! OBS OFRIVILLIGT stånd som kan komma av ingen anledning alls pratar jag om nu så inga andra syftningar tack!
    Ofrivilligt stånd som kan komma av ingen anledning alls? Har aldrig hänt mig. Händer det er andra? Enligt mig finns det nog alltid en anledning... :)
Svar på tråden Ni som har vaginor, känns det inte som att det saknas något mellan benen?