• Anonym (Son)

    Den katastrofala sonen...

    Om dtta var eran tjocka son som grät för att denne inte fick chocklad. Vad skulle du göra?


    ">

  • Svar på tråden Den katastrofala sonen...
  • StockholmSthlm08

    Jag skulle känna att jag misslyckats med uppfostran, om min son, - vid den åldern, - betedde sig så där över att inte få choklad. Han är snart 4,5 år och beter sig inte så där om han får ett nej.

  • katrinp

    Tja, även här hemma kan min son börja illvråla om han inte får det han vill. Antingen så tar jag honom i handen och går ut ur butiken, ja med honom gallskrikande, eller så låter jag honom ligga kvar på golvet och skrika när jag fortsätter. han kommer alltid ikapp efter ett par minuter och gör han inte det, tja då gäller alternativ ett.

  • taquine

    Låst in honom på vatten och bröd...
    Nej jag vet inte , haft turen att inte ha sådana ungar


    Goodness me
  • Anonym (Son)
    Anonym (du då?) skrev 2015-03-08 14:39:36 följande:

    Ingenting alls.....!

    Du då?


    Jag hade skrattat som tusan om han grät på samma sätt som den här ungen. Här du inte hur han gråter "ninininininini" HAHAHAHA
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Son) skrev 2015-03-08 15:05:47 följande:
    Jag hade skrattat som tusan om han grät på samma sätt som den här ungen. Här du inte hur han gråter "ninininininini" HAHAHAHA
    Du menar alltså att du skulle förnedrat din son? Bra där
  • Anonym (Son)
    Anonym (jaha) skrev 2015-03-08 15:07:35 följande:

    Du menar alltså att du skulle förnedrat din son? Bra där


    Inte framför honom. Jag skulle gå in i ett rum och skratta. Herregud
  • Anonym (inga egna barn va?)
    Anonym (Son) skrev 2015-03-08 15:05:47 följande:

    Jag hade skrattat som tusan om han grät på samma sätt som den här ungen. Här du inte hur han gråter "ninininininini" HAHAHAHA


    Men han gråter ju inte så, han gråter och säger ngt samtidigt. Finns inte många som gråter och pratar samtidigt som låter som ljuv musik. Garanterat inte du heller.

    Sen baserat på din svar så låter du elak och dum. But thats me!
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Son) skrev 2015-03-08 15:16:01 följande:
    Inte framför honom. Jag skulle gå in i ett rum och skratta. Herregud
    Ser inte hur det är mycket bättre egentligen. Det är att du ens får lust att skratta i den situationen som är anmärkningsvärd. 

    Det är ju bara sorgligt att behöva inse att man misslyckats så kapitalt som förälder att man skapat ett överviktigt barn som gråter över choklad.
  • Anonym (Son)
    Anonym (inga egna barn va?) skrev 2015-03-08 15:28:50 följande:

    Men han gråter ju inte så, han gråter och säger ngt samtidigt. Finns inte många som gråter och pratar samtidigt som låter som ljuv musik. Garanterat inte du heller.

    Sen baserat på din svar så låter du elak och dum. But thats me!


    Anonym (jaha) skrev 2015-03-08 15:51:45 följande:

    Ser inte hur det är mycket bättre egentligen. Det är att du ens får lust att skratta i den situationen som är anmärkningsvärd. 

    Det är ju bara sorgligt att behöva inse att man misslyckats så kapitalt som förälder att man skapat ett överviktigt barn som gråter över choklad.


    Japp jag skulle skratta ihjäl mig åt min son. Jag hoppas detta skulle vara er son så skulle jag filma honom och skratta lika mycket. Sedan skulle jag lägga upp på youtube.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Son) skrev 2015-03-08 17:05:43 följande:
    Anonym (jaha) skrev 2015-03-08 15:51:45 följande:

    Ser inte hur det är mycket bättre egentligen. Det är att du ens får lust att skratta i den situationen som är anmärkningsvärd. 

    Det är ju bara sorgligt att behöva inse att man misslyckats så kapitalt som förälder att man skapat ett överviktigt barn som gråter över choklad.


    Japp jag skulle skratta ihjäl mig åt min son. Jag hoppas detta skulle vara er son så skulle jag filma honom och skratta lika mycket. Sedan skulle jag lägga upp på youtube.
    Du skulle aldrig få möjligheten, så det kan du sluta fantisera om
  • Anonym (Son)
    Anonym (jaha) skrev 2015-03-08 17:12:58 följande:

    Du skulle aldrig få möjligheten, så det kan du sluta fantisera om


    Nej det är sant...din tjocka son skulle inte inrymma i min kamerabild... Men hans skratt skulle jag då med i vart fall !
  • Anonym (Son)
    Anonym (Son) skrev 2015-03-08 17:24:35 följande:

    Nej det är sant...din tjocka son skulle inte inrymma i min kamerabild... Men hans skratt skulle jag då med i vart fall !


    Hans gråt* skulle det stå, inte skratt.
Svar på tråden Den katastrofala sonen...