• Anonym (anonym)

hur tror ni sverige ser ut om 100 år?

som rubriken lyder vad tror ni?..

• Svar på tråden hur tror ni sverige ser ut om 100 år?
  • Anonym (hepp)
    Anonym (anonym) skrev 2015-03-16 12:19:58 följande:

du verkar tänka kortsiktigt. 100 år är väääldigt lång tid, Och med tanke på hur mycket muslimer vi tar in i Sverige varje dag plus att sossarna nu vill höja invandringen ännu mer. Med tanke på hur mycket som redan är muslimskt i dagens Sverige såå kommer garanterat Sverige vara ett muslimskt land om 100 år.!

Nejdå jag tänker inte kortsiktigt. Däremot tror jag utvecklingen kommer bromsas och förhoppningsvis vändas innan hundra år gått.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (hepp) skrev 2015-03-16 12:23:41 följande:
    Nejdå jag tänker inte kortsiktigt. Däremot tror jag utvecklingen kommer bromsas och förhoppningsvis vändas innan hundra år gått.
    Det kommer aldrig vända så länge inte SD får makten.. Du ska inte tro att det blir bättre eller att du lever tryggt i Sverige!
  • Anonym (hepp)
    Anonym (anonym) skrev 2015-03-16 12:31:26 följande:

Det kommer aldrig vända så länge inte SD får makten.. Du ska inte tro att det blir bättre eller att du lever tryggt i Sverige!

Jag tror o hoppas att även övriga partier inser att utvecklingen inte är hållbar. Tyvärr kan jag inte sälla mig till den skara som röstar på sd eftersom jag inte alls ligger till höger politiskt sett utan får hoppas på att det sker en generell attitydsförändring så vi kan stoppa avsvenskningen
  • Sug min salta

Landet kommer och ryka. Varför? För att jag kommer bränna ner det. Det har knullat mig i hela mitt liv, jag har inte fått nånting tillbaks från det landet. Så jag bor där inte längre. Men jag kommer elda ner det.

DRA ÅT HELVETE! DIN JÄVLA IDIOT
  • Anonym (hepp)
    Sug min salta skrev 2015-03-16 13:45:24 följande:

Landet kommer och ryka. Varför? För att jag kommer bränna ner det. Det har knullat mig i hela mitt liv, jag har inte fått nånting tillbaks från det landet. Så jag bor där inte längre. Men jag kommer elda ner det.

Vad har du gett??
  • Sug min salta
    Anonym (hepp) skrev 2015-03-16 13:56:19 följande:
    Vad har du gett??
    Jobbat och betalat skatt i 20 år, men jag får ingen bostad, för jag missade en bilförsäkring en gång. Så. Fucked. Så jag ska tamejfan jävlas tillbaka.
  • Sug min salta

Alltid haft jobb. Men bodde på ett tåg på nätterna ett tag. Hela skiten är totalt hopplöst, så jag drog utomlands. 

• Anonym (Backlash)

Om 100 år finns inte Sverige längre som nation. I en allt mer globaliserad värld med allt färre resurser tvingas vi att ansluta oss hårdare till den europeiska kontinenten för att hålla jämna steg med olika supermakter, USA, Ryssland, Kina och Indien samt ett enat Afrika och ett Sydamerikanskt förenta stater. De flesta större nationer/sammanslutningar har en välmående medel och överklass och enkla jobb och en stor privarservicesektor ( städ, sophantering m.m) bemannas av nationslösa människor som flyttar runt dit det finns jobb. Rätten att bo och jobba är internationell, men medborgarskap i ett land och därmed tillgång till sociala skyddsnät är starkt begränsad.Här hemma upplever vi hårda bakslag för individualisering, HBTQ- och jämställdhetsrörelser. Hård konkurrens om jobben leder så småningom till att kvinnor i högre utsträckning är hemma med barn istället för att kriga sig till en plats på arbetamarknaden=barnlös. Långa perioder av högerinriktat styre ger att man är med mindre benägen att avvika från normen. Allmän pension är ett minne blott och för den som inte har råd att sluta jobba finns en marknad för organersättning.

• Anonym (N)
    Anonym (anonym) skrev 2015-03-14 21:47:28 följande:
    håller med dig. Jag tror att Sverige är ett ganska muslimskt land då..
    Jag visste det. Jävla gnällisar.
  • Sensitiveguy
    Anonym (anonym) skrev 2015-03-16 12:15:31 följande:

hoppas du skojar? Jag tror alla vet att det inte kommer va bra. Vi är ju fan påväg mot ett krig redan nu 2015!!

Sverige är tryggt och säkert som alltid.
  • Anonym (jo)

Invandrna får ju allt dem pekar på och går före i bostadskön

Svenskar bor på gatan

Jag hoppas ryssarna kommer hit annars kommer muslimerna styra sverige det är jag säker på

• Anonym (anonym)
    Anonym (hepp) skrev 2015-03-16 12:58:34 följande:
    Jag tror o hoppas att även övriga partier inser att utvecklingen inte är hållbar. Tyvärr kan jag inte sälla mig till den skara som röstar på sd eftersom jag inte alls ligger till höger politiskt sett utan får hoppas på att det sker en generell attitydsförändring så vi kan stoppa avsvenskningen
    vad menar du med "stoppa avsvenskningen" är du socialdemokrat och vill utroa svenskar?
  • Anonym (anonym)
    Anonym (anonym) skrev 2015-03-16 19:33:54 följande:
    vad menar du med "stoppa avsvenskningen" är du socialdemokrat och vill utroa svenskar?
    utrota ska det stå
  • Anonym (anonym)
    Sug min salta skrev 2015-03-16 14:02:29 följande:
    Jobbat och betalat skatt i 20 år, men jag får ingen bostad, för jag missade en bilförsäkring en gång. Så. Fucked. Så jag ska tamejfan jävlas tillbaka.
    rösta på SD då. Dom särbehandlar dig bara för att du är svensk. Vet du vilka som du har försörjt i 20 år då? jo invandrare med sina familjer som lever på skattebetalarnas pengar.
  • Anonym (anonym)
    Sug min salta skrev 2015-03-16 14:04:50 följande:

Alltid haft jobb. Men bodde på ett tåg på nätterna ett tag. Hela skiten är totalt hopplöst, så jag drog utomlands. 

var drog du? hur hade du råd att leva utomlands?
  • Anonym (anonym)
    Anonym (jo) skrev 2015-03-16 16:41:16 följande:

Invandrna får ju allt dem pekar på och går före i bostadskön

Svenskar bor på gatan

Jag hoppas ryssarna kommer hit annars kommer muslimerna styra sverige det är jag säker på

exakt!
  • Anonym (hepp)
    Anonym (anonym) skrev 2015-03-16 19:33:54 följande:

Hur du fick ihop det där begriper jag inte. Läs igen
  • Anonym (Om 100 år)
    Anonym (anonym) skrev 2015-03-16 12:13:05 följande:
    För vi har nämligen sossarna som styr landet förstår du, Och lägger alla pengar på massinvandringen så det inte finns pengar till åldervård. Vill du förändra så kommer jag med ett tips, rösta på SD nästa val!!!!
    Jag vet att sossarna har blivit högervridna och det skedde redan då Persson fick makten om Sverige. Moderaterna fortsatte att förstöra Sverige och nu åter sossarna.

Jag vet precis vad jag har röstat och vad jag kommer att rösta och jag hoppas att fler människor vaknar upp ur sina Törnrosa sömn och ser till att stoppa det som sker i vårt land.
Svar på tråden hur tror ni sverige ser ut om 100 år?