• Anonym (KallaMigMästarn)

Roliga citat från sexakten!

Få höra nu, vad har ni hört för knäppt mitt under en passionerad sexakt?

Jag kan börja!

Något som fick mig att explodera av garv var när min föredetta pojkvän lutar sig fram och väser "Kalla mig mästarn!!" Jag försökte hålla mig från skratt men det gick inte, haha!

• Svar på tråden Roliga citat från sexakten!
  • Anonym (Tompa)

Skrek sjäv ut, "Fan va jag är grym!!" en gång. Det va rätt kul

En annan kommentar jag fick av en gammal kk, som är rolig ur flera vinkla: "Alltså, jag funderar på att tapetsera om här inne, vad tycker du?"  Min egna förmåga ifrågasattes rätt hårt där.  Men vi behöll varandra i några månader till ;)

• Anonym (Kuligt)

Hahaha :) rolig tråd, för egen del har jag för få knull för att komma med nåt roligt...den sista killen gillade iofs lite dirty talk men det är oxå allt. Hehe.

Hahaha! Känner igen mig i detdär, hade en pojkvän när jag var yngre som brukade prata om vad vi skulle göra senare och om hans kompis fick komma till oss osv, jag hoppas att han tyckte att det var skönt ändå! Drömmer

• Anonym (Tompa)

Sen har man haft ett ONS, där man vaknar dagen efter av frågan: "Vem är du?"
    Då man själv tydligen inte va lika packad som donnan i sängen, så kände man även där att ens förmåga inte riktigt når upp till höjderna man tror ;)

• FoxyAndDelightful

När det hände var det mest pinsamt. Nu i efterhand kan jag skratta ganska gott åt det.

Jag hade sex med en kille jag börjat dejta. Sexet var riktigt bra och precis innan jag är påväg att komma stönar jag hans namn flera gånger. Problemet var att det var inte hans namn jag stönade utan en kille jag legat med tidigare. Extra pinsamt blev det då mitt förra ragg delade namn med min dejts bror. När jag väl kom på mig själv och skulle förklara så togs inte ursäkten "det är inte den bror, jag lovar. Nej det är ingen du känner, han är inte härifrån" emot så bra. Det blev sista gången vi hade sex. xD

Anonym (Tompa) skrev 2015-03-17 13:42:06 följande:

Sen har man haft ett ONS, där man vaknar dagen efter av frågan: "Vem är du?"
    Då man själv tydligen inte va lika packad som donnan i sängen, så kände man även där att ens förmåga inte riktigt når upp till höjderna man tror ;)

Haha lite pinsamt ändå, jag hade nog inte vågat säga något alls haha.

Har en vän som råkade säga "Är den inne?" när killen redan hade juffsat på i några minuter Skrattande
    FoxyAndDelightful skrev 2015-03-17 13:44:57 följande:

När det hände var det mest pinsamt. Nu i efterhand kan jag skratta ganska gott åt det.

Jag hade sex med en kille jag börjat dejta. Sexet var riktigt bra och precis innan jag är påväg att komma stönar jag hans namn flera gånger. Problemet var att det var inte hans namn jag stönade utan en kille jag legat med tidigare. Extra pinsamt blev det då mitt förra ragg delade namn med min dejts bror. När jag väl kom på mig själv och skulle förklara så togs inte ursäkten "det är inte den bror, jag lovar. Nej det är ingen du känner, han är inte härifrån" emot så bra. Det blev sista gången vi hade sex. xD

HAHA ÅH NEJ!! Så himla pinigt!
  • Anonym (Tompa)

Hahaha! Den kommentaren har jag aldrig fått däremot. Hoppas jag undviker det också! ;) Sen är det rätt roligt att höra vissa komma. Hon jag prata om först, när hon kom så lär det som en operasångare som värmde upp.

oooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

• Anonym (Tompa)
    FoxyAndDelightful skrev 2015-03-17 13:44:57 följande:

Hahahaha! Aldrig fel namn!!
  • FoxyAndDelightful
    Anonym (KallaMigMästarn) skrev 2015-03-17 13:48:59 följande:

HAHA ÅH NEJ!! Så himla pinigt!
    Haha ja, inte mitt stoltaste ögonblick kanske. Men det var bra sex åtminstone :)
    Anonym (Tompa) skrev 2015-03-17 13:51:20 följande:

Hahaha! Den kommentaren har jag aldrig fått däremot. Hoppas jag undviker det också! ;) Sen är det rätt roligt att höra vissa komma. Hon jag prata om först, när hon kom så lär det som en operasångare som värmde upp.

oooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Haha, man undrar hur motparten tänker då någon har konstiga ljud för sig. En annan kompis låter som en påtänd åsna, riktigt skrikigt och nasalt så man får nästan huvudvärk om man skulle råka ligga i rummet brevid. Personligen skulle jag bli rätt avtänd!

"FEL HÅL, FEL HÅL!!" Har jag också hört när jag passerat en låst sovrumsdörr.. Hahah
  • Anonym (Tveksamt)

Å tack för dessa asgarv! Första gången jag skulle ha sex med min nuvarande man så hade jag tampong inne och sa: "hålet är upptaget" inte så sexigt kanske men vi gifte oss tillslut!

• Anonym (Tompa)

Alltså det är ju najs när det är högljutt och porrigt. Men den gränsen är svår att hålla sig vid. "FEL HÅL" eller "APP APP APP" har man hört några gånger ja..

Men jag har hört en skröna från en kompis och hans gamla klasskamrat, vet som sagt inte om den är sann. Men Han hade träffat en tjej, skulle bli av med sin oskuld. och Sätter igång att "ligga" om man så säger. Efter 2½ minut frågar tjejen om han hade tänkt att komma in snart eller om han ska fortsätta ta henne mellan skinkorna... Där och då kom killen också, bara för att göra det ännu mer jävligt. Vi skrattade rätt hårt när man hörde det, men är det sant?  Who knows.. Skrattande

Anonym (Tveksamt) skrev 2015-03-17 14:03:29 följande:

Å tack för dessa asgarv! Första gången jag skulle ha sex med min nuvarande man så hade jag tampong inne och sa: "hålet är upptaget" inte så sexigt kanske men vi gifte oss tillslut!

Haha den har jag också råkat dra nångång! Värsta jag själv sagt var nog när jag hade ett ragg som jag tyckte stressade så mycket med att ha sex direkt medans jag ville ta det lugnt och lära känna honom innan jag särade på bena, en kväll var han så jävla jobbig så jag sa "Hörredu, i det här hålet kommer du ALDRIG in!"
  • Anonym (h)

En man sa till mig:

Pappa björn har du bajsat? I rövhållet i natt

• Anonym (lis)

En tidigare älskare, det blev en kort kontakt och ni kommer att fatta varför, var i slutfasen av knullet och vi skulle båda till att komma när han såg vad klocklan var och kastade sig ur sängen med ett utrop: "Nu börjar Antikrundan!" Trista prioriteringar

Anonym (lis) skrev 2015-03-18 12:04:50 följande:

En tidigare älskare, det blev en kort kontakt och ni kommer att fatta varför, var i slutfasen av knullet och vi skulle båda till att komma när han såg vad klocklan var och kastade sig ur sängen med ett utrop: "Nu börjar Antikrundan!" Trista prioriteringar

Hahahaha förstår varför det blev kortvarigt!!
  • Anonym (sexy)

En rolig grej var när jag och sambon hade sex och vi hade precis bytt ställning till missionären hon frågar varför jag tittar ned på vad jag håller på med.
    Jag svarar -Det ser ju så sexigt och skönt ut när jag glider in i dej.
    -Va. säger hon irriterat.
    -Ja men titta själv då. säger jag medan jag fortsätter att knulla.
    Hon reser sig upp på armbågarna tittar ned och säger - Ja det ser faktiskt jävla skönt ut

Svar på tråden Roliga citat från sexakten!