• Anonym (KallaMigMästarn)

Roliga citat från sexakten!

Få höra nu, vad har ni hört för knäppt mitt under en passionerad sexakt?

Jag kan börja!

Något som fick mig att explodera av garv var när min föredetta pojkvän lutar sig fram och väser "Kalla mig mästarn!!" Jag försökte hålla mig från skratt men det gick inte, haha!

• Svar på tråden Roliga citat från sexakten!
  • The_unusual_suspect

Inget som har hänt mig själv men jag läste om pinsamma sexhistorier en annan gång för länge sedan, då var det en oskuld som hade fått till det med ett kjoltyg. De hamnade till sängs och han körde på, tyckte att det kändes rätt bra, då säger hon "du kan sluta nu". Och det var det 😄 det gjorde nog inga under för hans självförtroende.

• Anonym (what)
    Anonym (sexy) skrev 2026-02-28 22:35:17 följande:

Det var med en tidigare sambo vi hade gått från att skydda oss med kondom till köra med säkra perioder och sambon hade ett kod ord när det inte var säkert komma i henne.
    "Du måste vara försiktig" betydde att avbryta eller spruta utanför.
    Jag och sambon har kört på en stund och jag känner att det snart är dax för mig
    så jag frågar -hur försiktiga måste vi vara- sambon svarar -det är säkert- 

Ursäkta om jag är trög men vad var poängen här...?
  • Anonym (Miss Demeanor)

Livets bästa måste varit när jag hade utesex med en väl mogen man.
    Han hade jobbat länge och edgat, och vrålade när han kom så det ekade över hela dalen och några av korna som låg på andra sidan sänkan reste sig, muade kränkt och började klumpigt dra iväg.

Han, stolt som en tupp, vrålar: SÅ HÄÄÄR SKRÄMMER MAN KOOOR!!!

Jag skrattade nästan ihjäl mig. (vi skrattade båda)

• KimLinnefeldt
    Anonym (Miss Demeanor) skrev 2026-03-01 16:15:49 följande:

Livets bästa måste varit när jag hade utesex med en väl mogen man.
    Han hade jobbat länge och edgat, och vrålade när han kom så det ekade över hela dalen och några av korna som låg på andra sidan sänkan reste sig, muade kränkt och började klumpigt dra iväg.

Han, stolt som en tupp, vrålar: SÅ HÄÄÄR SKRÄMMER MAN KOOOR!!!

Jag skrattade nästan ihjäl mig. (vi skrattade båda)

Så jävla underbart!
  • KimLinnefeldt

Jag kan inte komma på något bidrag, tyvärr. Men för mig är sex anspänning och fokus. Skratt och humor är motsatsen, upplösning och avslappning. Så jag vill i princip inte ha några skratt i bingen.

Nyligen viskade jag i hennes öra att "du är så sexig", och det fick henne att fnittra till och tappa fokus. Hon har svårt att se sig själv som sexig, tyvärr.

• Anonym (Ooops)
    Anonym (lis) skrev 2015-03-18 12:04:50 följande:

En tidigare älskare, det blev en kort kontakt och ni kommer att fatta varför, var i slutfasen av knullet och vi skulle båda till att komma när han såg vad klocklan var och kastade sig ur sängen med ett utrop: "Nu börjar Antikrundan!" Trista prioriteringar

Asg
  • KimLinnefeldt
    Anonym (lis) skrev 2015-03-18 12:04:50 följande:

En tidigare älskare, det blev en kort kontakt och ni kommer att fatta varför, var i slutfasen av knullet och vi skulle båda till att komma när han såg vad klocklan var och kastade sig ur sängen med ett utrop: "Nu börjar Antikrundan!" Trista prioriteringar

Äh, stanna här och ta en skön antikrunda med mig...
  • Anonym (Melanie)

Det absolut knäppaste, var för ca 3 år sedan. "Wow, din fitta är verkligen oförstörd, så tight. Det märks att du inte fött barn"????  Började gapskratta 

• Anonym (Roligt nu, obehagligt då)

Det här blev bara roligt i efterhand men var obehagligt då. Min ex var 21 år äldre än mig ändå ville hon leka att hon var ett litet barn och kalla mig pappa. Att jag skulle bära henne som en bebis. Kyssa hennes gosedjur osv.

"Pussa nallis pappa" och hon tryckte upp ett gosedjur i ansiktet på mig. Under akten. Hon var 43 år gammal.

• Anonym (bit)

Bit hårt i kudden gumman för nu byter pappa våning

• Anonym (App)
    Anonym (KallaMigMästarn) skrev 2015-03-17 13:28:22 följande:
    Roliga citat från sexakten!

Få höra nu, vad har ni hört för knäppt mitt under en passionerad sexakt?

Jag kan börja!

Något som fick mig att explodera av garv var när min föredetta pojkvän lutar sig fram och väser "Kalla mig mästarn!!" Jag försökte hålla mig från skratt men det gick inte, haha!

Hörde tt från kollegan som skulle licka sin föredetta flickvän.

Hon ligger bredbent på rygg och han ska gå ner då hon säger "App, app, app! Nummer 1 först!"

Alltså först munnen, sedan tuttarna och sist fittan.
  • Anonym (Oj)

När jag fick värsta orgasmen och bara skrek med kroppen skakande i konvulsioner killen stannar upp och tittar förvånat på mig "kom du?"

• Anonym (App)

Roligt och roligt, men en bekant träffa tjej via BC för längesedan och det första hon säger är att "Jag är med på allt utom el".

• Anonym (App)
    Anonym (Melanie) skrev 2026-03-27 10:50:55 följande:

Det absolut knäppaste, var för ca 3 år sedan. "Wow, din fitta är verkligen oförstörd, så tight. Det märks att du inte fött barn"????  Började gapskratta 

Ha ha...är du trång?
Svar på tråden Roliga citat från sexakten!