Johannachelsea skrev 2015-05-05 14:33:43 följande:
Då är vi inom samma område då, jobbar som usk inom hemvården på timmar just nu :) jag har två år kvar att plugga :) men han går på dagis i vbg då eller? :) haha precis som mina grannar då, båda två har en tvååring och en som kommer i augusti så båda barnen är lite avundsjuka nu och blir sura när föräldrarna försöker förklara att bebisen ska ärva vagn och säng och så :) men det går nog bättre ett tag efter bebisen kommit kan jag tänka mig, eller vad tror du? Hur kommer det sig att ni flytta till vbg då?
ja precis :) japp, han går i Vänersborg, ett jättebra dagis som han stortrivs på! haha, ja fy, det blir nog tufft och utmanande samtidigt som det ska bli riktigt intressant och skoj :) fast han är inte så pass att han fattar att det ska komma ett till än :P Ja, klart det gör, de har nog lika mkt nytta och nöje av varandra som de kommer va osams, så det jämnar nog ut sig ;) Vi flyttade från Bengtsfors eftersom jag arbetat i 10 år som timanställd och hade ingen större framtid på jobbfronten heller då de är snåla med anställning. Flyttade hit när jag fick ett vik, blev sen efter 4 månader erbjuden fast heltidstjänst!! helt otroligt! och jobb vill man ju gärna ha när man har familj ;)