• Rocket Mania

Vilken version av Familjeliv använder du? Varför? NY tråd med RÄTT alternativ

(Jag gör en ny tråd eftersom jag lyckades klanta till det med alternativen i den första tråden)

Nu går det väl bara att välja ett alternativ så rösta på det ni använder mest (dator eller mobil/platta).

Använder du gamla eller nya familjeliv? Eller kanske Appen? Varför använder du den versionen?

- - -

Själv röstar jag: Jag är oftast på Familjeliv via DATOR och jag föredrar GAMLA Familjeliv

Jag förstår inte alls nya versionen, inget blev ju vare sig bättre eller mer lättnavigerat, tvärtom!

(länk till gamla versionen: gamla.familjeliv.se)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken version av Familjeliv använder du? Varför? NY tråd med RÄTT alternativ
  • Hadraniel

Jag testade den gamla versionen idag och då den var mycket snabbare på att ladda saker än den nya är lär jag fortsätta använda den versionen av det skälet. Använder uteslutande dator när jag är inloggad.

• lövet2

Dator och gamla versionen. Den nya har inga extra funktioner jag är intresserad av. Däremot saknar den flera av de gamla.

• NKmamma

Den gamla pga att den är mer lättnavigerad än den nya som för mig enbart är rörig.

• Rainbow Dash

Den gamla appen. Egentligen är den skit; kan inte starta trådar, kan inte rösta (ser inte ens alternativen), kan inte göra mer än att läsa och svara i trådar helt enkelt. Men den funkar och har ingen reklam och jag orkar inte leta efter något bättre. Saknar dock verkligen vissa grejer...

• Gizmo
    NKmamma skrev 2015-04-21 00:41:30 följande:
    Den gamla pga att den är mer lättnavigerad än den nya som för mig enbart är rörig.
    Jag håller med! Solig
  • Kofot

Jag använder dator och använder oftast nya versionen eftersom jag vill kunna styra vilka kategorier som syns.

Svar på tråden Vilken version av Familjeliv använder du? Varför? NY tråd med RÄTT alternativ