• Anonym (vet ingenting längre)

Min flickvän var otrogen. Ta tillbaka eller inte?

Min tjej var otrogen mot mig för ungefär 1,5 veckor sen. Hon berättade samma dag och grät i flera timmar och bönade om förlåtelse. Jag visste inte vad jag skulle göra var så jävla chockad. Hon var den sista jag trodde skulle göra något sånt för hon är så emot det. Blev så arg och skrek på henne och anklagade henne för att ha varit otrogen tidigare när hon åkte till USA själv i vintras i två veckor. Hon lovade att hon aldrig gjort något tidigare men jag vet inte vad jag ska tro. Trodde inte hon kunde göra det en gång ens så hur kan jag veta att hon aldrig gjort det innan. Är så jävla arg på henne. Älskar henne så mycket. Hade det inte vart för henne hade jag aldrig tänkt tanken att skaffa barn eller gifta mig. Jag dumpade henne när hon berättade.

Hon verkar verkligen ångra sig. Hon gråter och säger att hon hatar sig själv. Hon har sagt upp kontakten med killen och alla sina killkompisar för mig som bevis på att hon gör allt för att rädda det vi hade. Jag gick med på att träffa henne i förrgår och vi hade sex. Vi har aldrig haft så bra sex, kanske för jag var så arg och efter låg vi kvar i sängen. Jag höll om henne och hon somnade i min famn. Insåg då hur mycket jag verkligen saknar och älskar henne och jag önskar att jag kunde förlåta henne. Vi var med varandra hela dagen och vi lagade mat ihop och umgicks. Det kändes som vanligt och jag glömde nästan bort vad som hänt. Men jag vet inte om jag kan förlåta. Känner sveket när jag ser henne i ögonen och jag har inte kunnat sova sen jag fick veta. Jag är så arg och vill bara att hon ska lida som jag gör. Jag vill inte träffa henne för hon förtjänar inte det efter vad hon gjort. Går det att glömma något sånt? Jag överväger att ge henne en chans för hon är så ledsen och ångrar sig. Jag vill inte slänga bort flera år över något som bara händer en gång. Men kan jag lita på henne någonsin igen? Jag är ingen typ som gråter men nu kan jag inte sluta.

• Svar på tråden Min flickvän var otrogen. Ta tillbaka eller inte?
  • Cl4udio
    grind skrev 2015-05-26 22:47:31 följande:

En otrogen kvinna är en hora. Såvida ni inte har barn tillsammans är det bara att kasta ut och spotta på.

Klokrent
  • matteand

Har inte läst hela tråden, men jag tycker ta tillbaka.

Alla är vi mänskliga och kan göra misstag men det kräver mycket öppenhet från hennes sida och att hon förstår att din tillit till henne är borta.

Men en gång är ingen gång enligt mig. 2 gånger är ett beteende.

• Anonym (Tia)

Gammal tråd så jag tror att   TS redan beslutat vilket. Men om det händer någon annan skulle jag i detta fallet säga ta tillbaka, hon erkände ju självmant direkt.

• Anonym (Man)

Nej, lämna dynghögen. Hon kommer göra det igen dessutom är hon ganska äcklig om jag får tycka till.

• Anonym (tomten)
    matteand skrev 2017-12-11 05:51:16 följande:

Alla är vi mänskliga och kan göra misstag men det kräver mycket öppenhet från hennes sida och att hon förstår att din tillit till henne är borta.

Det finns små misstag och så finns det helt åt helvete för stora misstag Varför skulle någon vilja utsätta sig för något sånt en gång till?

Ibland kan en gång vara en gång för mycket......
  • Anonym (NEJ!)

Nej, du ska inte vara en beta och förlåta slampan, människor som är kapabla till att passera den gränsen går ALDRIG att lita på då dom helt saknar en moralisk kompass, det spelar ingen roll hur mycket du vill kunna göra det, det är omöjligt nu, det kommer alltid att finnas där i ditt bakhuvud.

• Kadburmp
    matteand skrev 2017-12-11 05:51:16 följande:

Jag hoppas innerligt att du inte identifierar dig själv som en man, för du är allt annat än en.
  • Katarina0002

Kasta ut henne, oacceptabelt!
    Du kommer att bli huggen i ryggen igen!

Bara bröt och minska förlusten innan du investerar mer tid, energi och kanske pengar i fanskapet!

• Katarina0002
    John D skrev 2015-05-26 15:42:03 följande:

Man kommer aldrig över det. Det spelar ingen roll hur mycket man älskar någon och hur mycket man än försöker. Ett förtroende som en gång brutits får man aldrig tillbaks, för man *vet* att det har brutits förut och kan därför brytas igen.

Jag älskade mitt ex över allt annat, och gör det fortfarande. Hon var otrogen, och hela min värld rasade. Vi pratade, gick i terapi och rådgivning, slet som djur och försökte verkligen. Vi kom över det, skaffade hus och barn och gick vidare. Jag blev aldrig riktigt lycklig igen och såg henne aldrig riktigt med samma ögon, men vi fick det att fungera ändå.
    Sex år senare var hon otrogen igen och den här gången ledde det till att vi separerade. Jag älskar henne fortfarande mer än vad jag någonsin älskat någon, men jag kommer aldrig någonsin att lita på henne igen och jag kommer definitivt aldrig tillåta att jag blir så sårbar igen.

Fyfan vilken äcklig subba.

Har märkt att kvinnor ljuger betydligt oftare och hårdare än män, och då är jag kvinna själv.

Detta gäller släktingar, syskon, kusiner, vänner, arbetskollegor.

Är man otrogen så är det ett aktivt val, det är inte att man hånglar upp någon och kladdar på varandra och låter han pilla på dig och kåta upp dig och ha förspel med dig i 30 min och sen ojjsan hoppsan han kommer in i dig och sprutar en stund senare utan kondom.

Vafan har folk för ursäkter egentligen?

Alla som har en otrogen partner borde ha Nolltolerans så de vet att går de över gränsen då är det fucking One Way Ticket ut!

• Kadburmp
    Katarina0002 skrev 2017-12-11 15:57:38 följande:

Har märkt att kvinnor ljuger betydligt oftare och hårdare än män, och då är jag kvinna själv.

Du är långt ifrån ensam med denna observationen, kvinnor är definitivt falskare och mer morallösa än män överlag i väst.
  • Anonym (tomten)
    Kadburmp skrev 2017-12-16 17:41:21 följande:
    Du är långt ifrån ensam med denna observationen, kvinnor är definitivt falskare och mer morallösa än män överlag i väst.
    Har lagt märke till samma sak, av de kvinnor och män jag känner är det kvinnorna som är betydligt falskare än männen. Dessutom är de väldigt duktiga på att dra på sig offerkoftan när de konfronteras med detta
  • Cl4udio
    Anonym (tomten) skrev 2017-12-16 18:14:24 följande:
    Har lagt märke till samma sak, av de kvinnor och män jag känner är det kvinnorna som är betydligt falskare än männen. Dessutom är de väldigt duktiga på att dra på sig offerkoftan när de konfronteras med detta
    ja, skamligt och äckligt
Svar på tråden Min flickvän var otrogen. Ta tillbaka eller inte?