BF i december 2015 i Göteborg
Någon några som vill följas åt å ses!
Någon några som vill följas åt å ses!
Kul att du flyttar till Gbg! Jag har inte många vänner med barn, så det är alltid kul att träffa nya!
Var det planerat sedan länge att ni skulle flytta hit?
Hur går det för er andra? Börjar ni få magar?
Ok, förstår att man vill komma närmare familj. Själv kommer jag från Norrland, så tycker att det känns extra långt borta nu när man ska få barn. Men vi har min sambos familj ganska nära, så för oss är det det omvända:)
Ja, oktober närmar sig ju med stormsteg, även om jag inte riktigt har fattat det ännu!
Hej!
Jag är 27år och väntar en dotter i december/januari (är i vecka 21+4).
Jag bor i HisingsKärra tillsammans med min sambo och vår hund.
Hej!
Jag är 27år och väntar en dotter i december/januari (är i vecka 21+4).
Jag bor i HisingsKärra tillsammans med min sambo och vår hund.
Ok, förstår att man vill komma närmare familj. Själv kommer jag från Norrland, så tycker att det känns extra långt borta nu när man ska få barn. Men vi har min sambos familj ganska nära, så för oss är det det omvända:)
Ja, oktober närmar sig ju med stormsteg, även om jag inte riktigt har fattat det ännu!
Ok, då kanske det för med sig något positivt då!
Nä, faktiskt tror jag att det har avtagit något. Mest är det när jag lägger mig ner och ska sträcka ut benen, det är som att livmodern retas upp att bli hård.
Har ni börjat gå någon föräldrakurs ännu? Eller nån gravidyoga?
Ok, då kanske det för med sig något positivt då!
Nä, faktiskt tror jag att det har avtagit något. Mest är det när jag lägger mig ner och ska sträcka ut benen, det är som att livmodern retas upp att bli hård.
Har ni börjat gå någon föräldrakurs ännu? Eller nån gravidyoga?
Jag började gravidyoga med profylax andning förra veckan
Ok, kanske ska testa det längre fram då! Min oro har snarare varit att han ska komma ut för tidigt!
Jag har börjat gravidyoga precis, och anmält mig och min sambo på en helgkurs i profylax.
Var går du, bubba83?
Ok, kanske ska testa det längre fram då! Min oro har snarare varit att han ska komma ut för tidigt!
Jag har börjat gravidyoga precis, och anmält mig och min sambo på en helgkurs i profylax.
Var går du, bubba83?
Det verkar jättebra, har bara gått en gång,
men det var en jättebra instruktör och mycket fokus
på andning och avslappning. Jag går på Göteborgs yoga centrum.
Hur är din yoga? Bor du i Kungsbacka?
Det verkar jättebra, har bara gått en gång,
men det var en jättebra instruktör och mycket fokus
på andning och avslappning. Jag går på Göteborgs yoga centrum.
Hur är din yoga? Bor du i Kungsbacka?
Har det kommit några bebisar här?
Vi fick vår lilla tjej på lucia och tiden går så fort med två barn!
God Jul!!
Är i vecka 40 med BF 29/12. Bebis ligger enligt tul på 30% så hade hoppats att inte gå över för mycket. Men har verkligen inga känningar ännu och är fortfarande väldigt pigg så får väl se om det blir december eller januari ;)
Har det kommit några bebisar här?
Vi fick vår lilla tjej på lucia och tiden går så fort med två barn!
God Jul!!
Är i vecka 40 med BF 29/12. Bebis ligger enligt tul på 30% så hade hoppats att inte gå över för mycket. Men har verkligen inga känningar ännu och är fortfarande väldigt pigg så får väl se om det blir december eller januari ;)
Grattis! Ja här kom flickan tidigt, redan 9e november tittade hon ut
Ingen bebis ännu. BF+1 nu så blir kanske januari trots allt.