• Niiia

plus/minus på CB gravtest?

Hej,

Jag skulle fått mens för fem dagar sen. Idag tog jg grav test men då fick jag ett +/- kan det vara möjligt?
    Och vad betyder det?

• Svar på tråden plus/minus på CB gravtest?
  • Lillytroll

Det där är ett plus. Strecket brevid, som jag antar att du tror är ett "minus" är kontrollstrecket. Som visar att testet funkat som det ska.

Grattis!

• Niiia

Är ni säkra? Jag trodde att man skulle titta på strecket bredvid oxå.

Jag är rädd. Jag fick missfall förra året i v.5. Vill inte tro nått i förväg.

Men det är alltså ett PLUS?

• Fian88
    Niiia skrev 2015-04-29 12:47:28 följande:

Är ni säkra? Jag trodde att man skulle titta på strecket bredvid oxå.

Jag är rädd. Jag fick missfall förra året i v.5. Vill inte tro nått i förväg.

Men det är alltså ett PLUS?

Solklart plus!! Grattis
  • Tonensu

Ja visst är det ett plus! Kontrollstrecket visar att du gjort rätt när du gjorde testet. Det är i stora rutan du ska kolla, i ditt fall plus. Grattis!!! :D

• Niiia

Oh, tack för era svar!

Nu till en annan fråga? Är det normalt att ha "mensvärk" det kommer och går. Alltså äggstocken gör ont ibland..

• GlitterLina
    Niiia skrev 2015-04-29 18:24:28 följande:

Oh, tack för era svar!

Nu till en annan fråga? Är det normalt att ha "mensvärk" det kommer och går. Alltså äggstocken gör ont ibland..

Ja :) det e livmodern som växer. Växtvärk.

Grattis å lycka till :)
  • yodi

ett väldigt solklart plus stort grattis
    om du menar den lilla rutan så är det kontroll rutan och där ska bara finnas ett sträck

• Niiia

Tack för era svar, blir så glad över ert bemötande.

Jag har fortfarande värk till och från ( känns som att det är en bubbla ibland som går upp å ner vid vänstra äggstocken) .

Läst om utomhavandeskap, blev rädd fruktansvärt med tanke på min "mensvärk" på ena äggstocken. Det gör absolut inte mega ont. Men jag känner det.

Dock läste jag att med utomhavandeskap känns Smartson som fasiken och att man blöder

Svar på tråden plus/minus på CB gravtest?