jhk88 skrev 2016-08-07 00:44:01 följande:
Jag är 28 år och skrev lite i fel tempus där såg jag, menade att det var en av de bästa tiderna i mitt liv :P
Vad skönt att de stöttar dig, vilken fin familj du måste ha <3 Ja, det gör du rätt i :) Det är så roligt! :D
Själv håller man på och längtar ihjäl sig efter en tredje. Mina två barn håller på och driver mig till vansinne flera ggr om dagen men ändå så känner jag en sådan längtan, det är galet... Men snart så, blir det bebisverkstad! <3
Åh har du redan två finisar :D Vad underbart! Haha ja, men kärlek är konstigt. Min kattbebis kan kissa och bajsa på golvet, riva sönder min soffa och min säng, spy på min vita matta och vägra att ligga och gosa med mig under en veckas tid typ. Men sekunden hon hoppar upp i mitt knä, spinner och gosar ner sig innan hon somnar så är allt glömt och förlåtet. Och när jag bara går till affären så saknar jag henne massor. Kan inte ens föreställa mig den kärleken gånger tusen som man känner till sitt eget barn, ovillkorlig kärlek är så underbar. Alla gånger jag gjort dum skit när jag var yngre och mamma bara kramade mig och sa att det var okej. Ja, min familj är världen finaste är verkligen evigt tacksam över dom och kommer aldrig att ta dom för givet. :)