Minza83 skrev 2015-05-01 00:55:08 följande:
Det är ju skönare med ett par joggingskor med rejäl stötdämpning att gå i om du frågar mig ;)
Denna modellen är ingen nyhet utan funnits läääänge.. Hade mitt första par för 14år sedan ;) om inte ännu längre sen :)
De är inte osköna dock! Och snygga är de helt klart! :) och ja du kan ha dem oavsett ålder ;)
Dom är jättegamla, från 60-talet tror jag jag läste. Tänkte ha dom som casual skor och inte för att motionera i så jag hoppas dom är tillräckligt bekväma.
MEE83 skrev 2015-05-01 01:19:54 följande:
Klassiska. Funkar för fler än tonåringar tycker jag. Gillar du dom så tuta och kör.
När det kommer till sneakers, så har jag för det mesta kört Royal Elastics de senaste 15 åren eller så, köpte mitt första par runt 1998, och varit en ganska lojal kund sedans dess, bra benefit-cost ratio, då jag tycker kvalitén är bra, skorna är bekväma och priset är väldigt rimligt, det finns alltid ett par modeller i varje kollektion som tilltalar mig.
Royal Elastics har jag aldrig hört om, ska kolla dom. Jag tänkte att dom här ska vara casual snygga och klassiska när jag inte behöver vara uppklädd men ändå inte vill se ut som en luffare.