Gifte mål eller ett barn!
Har en underbar dotter som är mitt allt, sambon jag lever med i dag är inte pappan till min dotter. Vi har levt ihop nu i 6 år. Han har gjort klart att han inte vill ha barn han är nöjd med att va pappa till min tös, och efter som att han känner så, så vill jag inte tvinga han till att skaffa ett med mig det skulle bara bli fel känner jag. Men så har jag en dröm att gifta mig och vi har helt skilda syner på detta han tycker bara att det är onödiga pengar och att man kan lägga det på något annat typ en lyx resa... medans jag har en helt annan syn på gifte målet..
Vi diskutera detta här om kvällen och han ställde då frågan så här: om jag skulle bort se från att han inte vill ha barn vad skulle jag välja då? skaffa barn eller giftermål??
Jag vet ärligt inte vad jag ka svara för nu dessa sex åren vi varit ihop så har jag ju vant mig vid tanken att det inte blir fler barn och har då börjat fundera på bröllop och hur det skulle vara en fin upplevelse att få dela med honom...
Efter som att det är honom jag vill leva mitt liv med.
Nu vet inte jag om ni kan sätt er in i min sits eller inte men jag ber er ändå att försöka och så att ni kanske kan ge mig lite råd... just nu så snurrar allt omkring i huvet på mig....