• Anonym (kik?)

vad är fördelen med kik? (för sexuella kontakter/chatt)

Varför vill man använda kik framför andra sätt att chatta? vad är fördelen?

• Svar på tråden vad är fördelen med kik? (för sexuella kontakter/chatt)
  • carlf

Haha, sorry. nä jag tro inte man kan träffa någon random på kik

• mammaåten
    Anonym (Tjej24) skrev 2015-05-16 08:53:05 följande:
    Okej, ja jag kanske har missuppfattat då. Men läste något i en tråd här på fl om hur en kvinna hade fått en massa meddelanden på kik bara hux flux... Men men, det kanske inte ens stämde :) kan dock tänka mig att vissa sitter och söker på nick som typ "kåtkille" osv.
    Tror det är vanligt att folk sitter och söker på namn bara. Jag har fått från jättemånga kända som jag inte lämnat ut till..
  • man i göteborg

En stor fördel som några nämnt är att man har KiK i mobilen och kan lätt och enkelt chatta med någon. Närsomhelst. Man kan ju välja att skriva eller använda video.

Det finns oseriösa personer överallt! Jag har bara goda erfarenheter av KiK! Har inte stött på någon oseriös där ännu! Är noga med vem jag chattar med!

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Kikfantast)
    Anonym (Tjej24) skrev 2015-05-15 21:19:54 följande:

Men jag har förstått det som så att vissa faktiskt träffar varandra på appen kik? Hur då? Alltså det är aldrig okända killar som skriver till mig där.. Chattar bara med personer jag träffat någon annanstans först. Hur gör ni andra? Haha är lite sugen på att träffa nytt folk.

Har träffat random tjejer på KIK genom sökning på lite speciella annorlunda nick, men också träffat tjejer jag känt till sedan tidigare genom att söka på nick eller namn från andra sidor de haft ;) lite snårigt och tar tid utan garantier men fått en härlig kk på det sättet. Annars som nämns, jag för över en tjej från annat medie till just kik för mer frisinnad konversation där. Är man sugen på att träffa nytt folk är det nog bara en egen fantasi och förmåga att gå utanför boxen som begränsar en ;)
  • Meddelande borttaget
  • Harnok

Kik är det väl bara småbarn som har? Där Dumpen får tag i folk.

• Anonym (())

Kontaktannonser är inte tillåtna på forumet. Flera inlägg anmälda. 

• Lazzi

Oftast om söker på namn så kommer de upp mobil avstängd så svårt att hitta någon där att skriva med men ibland funkar de 

Svar på tråden vad är fördelen med kik? (för sexuella kontakter/chatt)