• JH1991

Blir kåt av hennes otrohet, onormalt?

Har varit tillsammans med en tjej i 1 år nu och vi har en stabil relation och jag älskar henne. Problematiska var att i början av vår relation när vi nyss hade blivit tillsammans så låg hon med två andra killar, båda gångerna var efter att vi hade haft sex. 

Jag känner ingen av killarna men hon har berättat vilka det var, på senare tid har jag blivit väldigt upphetsad av tanken att hon haft sex med båda killarna. 

Tanken av att hon träffat andra killar samtidigt som hon träffat mig, tagit hem killarna till sin lägenhet gör mig extremt kåt. Att väl i lägenheten så har killarna tagit av hennes kläder, hon har säkert sugit av båda och gjort de hårda varpå de har särat på hennes ben och stoppat sina kukar i henne och pumpat henne. 

Kan nästan se det framför mig hur hon ligger naken på rygg och båda killarna, speciellt ena som faktiskt visste om att jag existerade, har legat över henne och bara pumpat henne och har varit inne i min flickvän. Att killen har tänkt att hon träffar en kille samtidigt som att han har varit inne i min tjej och satt på henne är sjukt upphetsande. 

Att båda sedan har pumpat henne öm för att sedan få ha kommit i kondomen i min tjej... Jag själv älskar att ha sex med henne och killarna måste ha få njutit extremt mycket också av att knulla henne bakifrån och djupt. Hon kommer även väldigt lätt så båda har med största sannolikhet gett henne orgasmer... 

Ibland när jag har svårt att komma så tänker jag på när hon var otrogen och kommer sjukt fort då.. Är det onormalt? 

• Svar på tråden Blir kåt av hennes otrohet, onormalt?
  • Anonym (Killen)

Jag tycker det är lite eggande och spännande med det här att ens partner ligger runt. Handlar det om sex, njutning och tillfredsställelse så tycker skulle det vara okej om hon låg med andra. Ganska hett faktiskt och få vänta hemma när hon är ute och veta att om hon hittar någon som faller henne i tycke så knullar hon honom (eller han henne) och hon får ha en trevlig och skön stund. Brukar fantisera om att hon är otrogen men hon skulle nog aldrig vara det på riktigt.

Kanske måste förslå en trekant för att få se henne med någon annan men då blir det inte otrohet.

• Anonym (Prefect)
    Anonym (Killen) skrev 2015-09-23 16:40:42 följande:

Jag tycker det är lite eggande och spännande med det här att ens partner ligger runt. Handlar det om sex, njutning och tillfredsställelse så tycker skulle det vara okej om hon låg med andra. Ganska hett faktiskt och få vänta hemma när hon är ute och veta att om hon hittar någon som faller henne i tycke så knullar hon honom (eller han henne) och hon får ha en trevlig och skön stund. Brukar fantisera om att hon är otrogen men hon skulle nog aldrig vara det på riktigt.

Kanske måste förslå en trekant för att få se henne med någon annan men då blir det inte otrohet.

Hatar iof begreppet Cuckold då det liksom är en 'färdig stereotyp roll' men gillar tanken..
    Nu har vi ju iof både haft trekant med annan man och varit med ett annat par så vi kanske inte är 'normen'..
    Härom dagen skickade min fru en nakenbild till ett ex efter lite chattande och fick en bild på hans kuk tillbaka, det var också upphetsande. Ok så länge det sker i samförstånd mellan oss..
  • Jonte71

l att det finns folk som lever ut dessa fantasier, jag tror inte det är så ovanligt att man fantiserar om det. Jag har själv fantiserat om att få ha sex med en kvinna medans hennes man ser på, tänder på det. Har dock inte trott att det var möjligt att hitta ett par som var intresserade.

• mikk
    Jag har alltid längtat efter en sådan relation (att min fru har en eller flera andra män), men dessvärre är jag singel sen några år, och dessutom just över 60, så det är kanske försent...
  • PeterGB3G

Det är skillnad. Kvinnor gillar män som tar för sig. Accepterar att män har sex med andra, om man lägger upp det rätt. Män däremot vill absolut inte att deras kvinna ska bli befruktad av andra män. Att som man tända på Cuckolding är en avvikelse.

Anonym (Cuckold) skrev 2015-05-23 06:48:14 följande:

Upplever det lika så med min fru!

Hon vet nog att jag har affärer på sidan av men blindar för det liksom...

Men samtidigt blir hon kåt av själva tanken av det ..

Tokkåt emellanåt!

Hade sex med 2 av mina kk tjejer en sommardag och kom hem sent.!

Det måste ha luktat om hela min kropp av sexet med dessa kvinnor, sekret sperma och kåt svett liksom.

Tror på fan om inte hon med ville smaka lite på mig samma kväll!

Bingo! Mitt rekord var slagen...3 tjejer samma dag

"Jag förväntar mig inte att du ska hålla med, inte ens att du ska förstå"
  • Anonym (Dance. Dance my fellow bein.)
    JH1991 skrev 2015-05-18 19:11:46 följande:

Har varit tillsammans med en tjej i 1 år nu och vi har en stabil relation och jag älskar henne. Problematiska var att i början av vår relation när vi nyss hade blivit tillsammans så låg hon med två andra killar, båda gångerna var efter att vi hade haft sex. 

Jag känner ingen av killarna men hon har berättat vilka det var, på senare tid har jag blivit väldigt upphetsad av tanken att hon haft sex med båda killarna. 

Tanken av att hon träffat andra killar samtidigt som hon träffat mig, tagit hem killarna till sin lägenhet gör mig extremt kåt. Att väl i lägenheten så har killarna tagit av hennes kläder, hon har säkert sugit av båda och gjort de hårda varpå de har särat på hennes ben och stoppat sina kukar i henne och pumpat henne. 

Kan nästan se det framför mig hur hon ligger naken på rygg och båda killarna, speciellt ena som faktiskt visste om att jag existerade, har legat över henne och bara pumpat henne och har varit inne i min flickvän. Att killen har tänkt att hon träffar en kille samtidigt som att han har varit inne i min tjej och satt på henne är sjukt upphetsande. 

Att båda sedan har pumpat henne öm för att sedan få ha kommit i kondomen i min tjej... Jag själv älskar att ha sex med henne och killarna måste ha få njutit extremt mycket också av att knulla henne bakifrån och djupt. Hon kommer även väldigt lätt så båda har med största sannolikhet gett henne orgasmer... 

Ibland när jag har svårt att komma så tänker jag på när hon var otrogen och kommer sjukt fort då.. Är det onormalt? 

Dance the Jigglypuff dance!
  • Anonym (AK)

Såg ett klipp där mannen tog på sig den använda kondomen
    när det blev hans tur att knulla henne....
  • Anonym (Kaffedraken)

Tror det är ganska vanligt att män fantiserar om henne med andra män. Hur hon suger kuk, blir spetsad. Det är för att män är Grottmänniskor.

• Anonym (sjukt)
    skruff skrev 2015-09-22 14:32:57 följande:
    Ja, när man väl förstår hur "jävla stor han är" så går det ju inte att undvika ;)
    Stor eller lite så har han en poäng i att det är fan inte normalt i att tända på att se sin partner bli påsatt av andra.
  • Anonym (Z2)
    Anonym (sjukt) skrev 2024-01-04 12:14:17 följande:
    Stor eller lite så har han en poäng i att det är fan inte normalt i att tända på att se sin partner bli påsatt av andra.
    Det är vanligare än du tror, hotwife, cuckolding etc kallas det, miljontals filmer i det utbudet på snusksajter 
  • Anonym (sjukt)
    Anonym (Z2) skrev 2024-01-04 12:25:24 följande:
    Det är vanligare än du tror, hotwife, cuckolding etc kallas det, miljontals filmer i det utbudet på snusksajter 
    Det kanske är "vanligt" som i mer än en, men knappast vanlig om man slår ut det på hela befolkningen. 

Snusksajter har allt möjligt skit för att de vill nå en sån bred publik som möjligt, det finns folk som skiter och pissar på varandra oxå på såna sajter men det är ju knappast något majoriteten av befolkningen gör.

Tolka mig rätt nu, folk får göra vafan de vill så länge alla är med på det men TS undrar ju om det är "normalt" och nej det är inte normalt som i normen för vad de flesta gör.
  • Krille1989

Du verkar onekligen ha en liten släng av "cuckold" i dig och visst det går förmodligen mot strömmen för vad samhället tycker är "normalt" men du är inte ensam, jag är likadan och älskar när min sexiga fru är med andra män (och par ibland) och jag blir oerhört kåt när hon berättar om sina äventyr "vid sidan om" och ibland också får se någon bild eller film.

• Anonym (sjukt)
    Krille1989 skrev 2024-01-04 13:16:34 följande:

Du verkar onekligen ha en liten släng av "cuckold" i dig och visst det går förmodligen mot strömmen för vad samhället tycker är "normalt" men du är inte ensam, jag är likadan och älskar när min sexiga fru är med andra män (och par ibland) och jag blir oerhört kåt när hon berättar om sina äventyr "vid sidan om" och ibland också får se någon bild eller film.

Varför skriver du normalt inom citationstecken? cuckold ÄR inte norm på riktigt och det är bra att man fattar det och inte går omkring och tror att det man själv gillar är normalt ändå och alla andra har bara inte fattat det.

Om man vill att andra ska respektera ens egna preferenser så måste man ju själv kunna respektera andras och det gör man ju inte genom att springa runt och inbilla sig att normer bara är en bluff. Normer är inte en bluff, normer finns på riktigt och speglar vad de allra flesta gillar eller inte gillar och det måste man kunna acceptera och respektera även om man själv inte har samma preferenser.
  • Anonym (Petta)

Jag blir oerhört kåt när min fru berättar att hon knullat med andra. Jag måste ta henne direkt.

• Anonym (Petta)

Angående `normalt´ . Är det normalt att vara bög  miljöpartist, eller nazist? Hur många är centerpartister? Hur många o.s.v.? Försök att tänka lite. Onormalt kanske.

• Anonym (AK)
    Anonym (Petta) skrev 2024-01-04 17:13:12 följande:

Jag blir oerhört kåt när min fru berättar att hon knullat med andra. Jag måste ta henne direkt.

Samma här, vill att det rinner ur henne.
  • Nipus81

Helt klart är du någon form av stag/cuckold i dig. Dvs att du går igång på att din fru/tjej/sambo har sex med andra. Inget farligt, men lite ovanligt  

Får jag fråga hur gammal du/ni är?

Svar på tråden Blir kåt av hennes otrohet, onormalt?