Någon som varit med om detta och ändå varit gravid??
Hej!
Jag undrar, som rubriken säger, om någon varit med om detta och ändå visat sig vara gravid...:
Jag tror att jag hade ägglossning den 3:e (fick då väldigt ont i magen och en liiiten rosa flytning). Har sedan dess haft symptom på att jag skulle kunna vara gravid. Såsom att kaffet smakar faaan rent ut sagt, "öm" i magen" (har inte kunnat ligga på mage) ömma och svullna bröst. även magen har känts svullen. Har blivit så känslig att jag kan börja grina av en reklam, till o med barnprogram. Kissar oftare. Tröttare än vanligt. Illamående. Har inte kunnat äta sånt jag tidigare älskat för att det smakar för salt. osv. osv.
När mensen dessutom var sen började vi hoppas på allvar att det kunde vara så att jag var gravid igen. Bim var det 16:e eller 20:e.. Den 19:e kom en pytteliten rosa flytning som försvann lika fort som den kom. Den 20:e kom en lite större, men fortfarande liten brunaktig flytning som sen försvann. Hade små brunaktiga flytningar i sammanlagt 3 dagar. Behövde inte ens ha trosskydd. Men igår började jag blöda o har behövt binda eller tampong. Men jag har alltid haft extrema blödningar när jag haft mens o nu är det inte alls lika mycket. O mensen har alltid kommit med all kraft o inte såhär med flytningar i flera dagar. Dessutom har jag alltid haft mensvärk, vilket jag inte har nu. Men sen brukar vara punktlig, med kanske en liten skillnad på 1 dag före eller efter bim, aldrig flera dagar efter.
Graviditetstest visar negativt.
Är det bara kroppen som har spelat mig ett spratt? Skengravid? Missfall?
Vad kan detta vara?