• Jamtlandstaus

Är inte Familjeliv.se intresserade av app-användare?!

Länge nu har appen inte fungerat. Det går inte att skriva inlägg!!

Appen har inte uppdaterats sedan 2013...

Ville starta en tråd för att se om fler önskar förbättrad app plus att kanske få skaparna att se oss som vill...

• Svar på tråden Är inte Familjeliv.se intresserade av app-användare?!
  • viseversa

Åh jag vet. Så irriterade. Min app funkade till för två dagar sen då jag inte längre kunde skriva=(

• Jamtlandstaus
    Forumvärd skrev 2015-06-01 10:46:55 följande:
    Hej hej!

Jag kollar upp status med apparna. smile1.gif

Ha det gött
    Charlotte

Uppskattas!
    Apparna? Finns det fler? Förvånad

• Alexi

Det finns i alla fall två appar till iphone, bra på olika sätt, jag använder båda.

• Jamtlandstaus
    Alexi skrev 2015-06-01 12:57:11 följande:
    Det finns i alla fall två appar till iphone, bra på olika sätt, jag använder båda.
    Jag har bara hittat Familjeliv Ny, Stora gravidguiden, Stora babyguiden samt den norska  FamiliePrat.no... Som är familjelivs... Vilken är den andra som du använder?
    Är det FamiljeLiv.se, version 1.3? Har den bland mina gamla appar som jag inte har på denna mobil... hittar den inte när jag söker på AppStore...provar ladda ner den igen, kanske fungerar bättre...
  • Lambda

Appen är opålitlig. Man kan sitta och bläddra trådar sen blir man utslängd och hamnar tillbaks till sina favoriter. Eller så skriver man en kommentar men när den ska lämnas snurrar det ett tag sedan blir man utkastad från hela appen. Jaha, jättekul!

Därför läser man genom internetsidan för den går att lita på.

• Alexi

Jag har familjeliv ny, den kan man starta trådar och citera i osv. Men använder mest den som heter familjeliv.se (står det under ikonen), den är mycket mer läs och skrivvänlig layout på även om den saknar massa funktioner.
    Även om den lite störande nog alltid hänger sig efter att jag postat något så då måste jag starta om den.

• Emzilemsi

Jag vill gärna ha app, men hittade ingen att ladda ner till Android. Jag använder bara dator i jobbet, och där kan man ju inte sitta med detta.

Ja tack till en fungerande app.

Svar på tråden Är inte Familjeliv.se intresserade av app-användare?!