• Anonym ((M))

Någor mer som nyligen fått missfall o vill följas åt mot ett nytt +?

Någon mer som nyligen fått missfall och vill följas åt mot en ny graviditet?
    Vi fick veta i vecka 11 att bebisen slutat utvecklas i vecka 5. Detta var en vecka sen. Nu undrar jag om vi är flera som kan stötta och peppa varann i väntan på ett nytt +.

• Svar på tråden Någor mer som nyligen fått missfall o vill följas åt mot ett nytt +?
  • Emelie0408

Jag vill hänga med här! Fick MA i onsdags 5/8. Trodde jag var i vecka 9 men på vul såg dom bara en hinnsäck så det hade slutat utvecklas extremt tidigt men inte kommit ut.

Abortpiller i fredags o nu har jag blödit sen dess. Dock inte mycket så tänker att det kanske inte blir så farligt. Direkt vid äl ska vi försöka igen :)

• Anonym ((M))

Har inte hängt här inne på ett tag men nu är jag tillbaka.

Fick + idag. Har haft en mens i mellan och hade egentligen ingen tanke på att det skulle tagit sig men det hade det visst. Blandade känslor måste jag säga... Inte utan att man är mer orolig än tidigare.

• Anonym (F)

Grattis! Jag fick min mens tullslut och väntar nu på nästa äl som borde komma nu i veckan. Hoppas, hoppas det tar sig den här gången!

• Anonym ((M))
    Anonym (F) skrev 2015-08-16 14:50:38 följande:

Grattis! Jag fick min mens tullslut och väntar nu på nästa äl som borde komma nu i veckan. Hoppas, hoppas det tar sig den här gången!

Håller tummarna! :)
  • Anonym (Tvåskablitre)

Fick missfall i fredags i vecka 7. Kändes just klart inte alls kul men väntar nu på att blödningen ska sluta så jag får försöka igen. Sist tog det sig på första försöket så jag hoppas det ska gå lika.fort igen. :)

• Elyssa81

Jag blev gravid direkt efter mitt andra mf utan mens mellan. Plussade för en vecka sedan.

• Anonym (Tvåskablitre)
    Elyssa81 skrev 2015-08-16 22:47:37 följande:

Jag blev gravid direkt efter mitt andra mf utan mens mellan. Plussade för en vecka sedan.

Inger lite hopp här! :) Grattis!
  • Anonym (Emelie)

Fortfarande plus på stickan (1,5 vecka efteråt) men har iaf slutat blöda nästan helt. Väntar o väntar på att testa negativt så man kan försöka igen :)

• Ika J
    Anonym (Emelie) skrev 2015-08-17 00:01:09 följande:

Fortfarande plus på stickan (1,5 vecka efteråt) men har iaf slutat blöda nästan helt. Väntar o väntar på att testa negativt så man kan försöka igen :)

Jag är i samma sits. 2 veckor efter mf och fortfarande plus. Idag var det dock bara ett svagt streck så jag hoppas på negativt test snart :)
  • Emelie0408
    Ika J skrev 2015-08-17 08:35:46 följande:
    Jag är i samma sits. 2 veckor efter mf och fortfarande plus. Idag var det dock bara ett svagt streck så jag hoppas på negativt test snart :)
    Samma här! Det är svagare nu än för ett par dar sen så det går ju framåt iaf.
    Hehe det är konstigt...annars vill man ju inget hellre än att få plus o nu vill man bra att det ska försvinna :) hoppas du testar minus snart!
  • Ika J
    Emelie0408 skrev 2015-08-17 13:05:52 följande:
    Samma här! Det är svagare nu än för ett par dar sen så det går ju framåt iaf.
    Hehe det är konstigt...annars vill man ju inget hellre än att få plus o nu vill man bra att det ska försvinna :) hoppas du testar minus snart!
    Ja det känns så galet att gå och längta efter ett minus på testet, så fruktansvärt ledsamt egentligen :/ Det är knasigt att man har så bråttom och inte orkar vänta. Vad spelar det egentligen för roll om man får barn en månad tidigare eller senare. Men just nu känns det bara som att en dag är en evighet att få vänta på att försöka blir gravid igen.
  • Emelie0408
    Ika J skrev 2015-08-17 13:57:38 följande:
    Ja det känns så galet att gå och längta efter ett minus på testet, så fruktansvärt ledsamt egentligen :/ Det är knasigt att man har så bråttom och inte orkar vänta. Vad spelar det egentligen för roll om man får barn en månad tidigare eller senare. Men just nu känns det bara som att en dag är en evighet att få vänta på att försöka blir gravid igen.
    Dagens test. Bryter ihop snart. Känns som det är ännu starkare nu än det var för några dar sen.
  • Ika J
    Emelie0408 skrev 2015-08-19 00:04:00 följande:
    Dagens test. Bryter ihop snart. Känns som det är ännu starkare nu än det var för några dar sen.
    Ge inte upp! Mitt test var fortfarande starkt i helgen och nu bara några dagar senare så är det jättesvagt. Men jag vet att det är frustrerande att bara vänta
  • Emelie0408
    Ika J skrev 2015-08-19 07:28:45 följande:
    Ge inte upp! Mitt test var fortfarande starkt i helgen och nu bara några dagar senare så är det jättesvagt. Men jag vet att det är frustrerande att bara vänta
    Tack för din peppning :) desperat som jag (uppenbarligen) är så testade jag idag igen o nu var det mycket svagare men skulle inte kalla det för svagt ändå. Hur går det för dig?
  • Anonym (Tvåskablitre)

Törs inte testa! Är ju rädd för att dr ska va pos :) tänker vänta tills jag får den "där" känslan att det blivit nåt igen..

• Anonym ((M))

Brunaktig flytning och mitt inre är i kaos... Inte en gång till känner jag... Dock väldigt mycket tidigare än förra gången nu och då syntes det tydligt att det var blod även fast väldigt lite till en början :(

Svar på tråden Någor mer som nyligen fått missfall o vill följas åt mot ett nytt +?