Anonym (Få honom att välja) skrev 2015-06-20 08:35:40 följande:
Många kvinnor i din sits tvingar mannen att välja mellan sina tidigare barn med en ex. och sina senare med dig, de flesta män väljer i det läget de senare barnen och den nya frun.
Så rent statistiskt har du en god chans att få honom att "släppa" dem. Det funkar INTE om ni inte har gemensamma barn, då väljer han sannolikt sina barn före dig och dina, men har ni gemensamma barn med så kan du "vinna".
Anonym (Få honom att välja) skrev 2015-06-20 11:18:16 följande:
Men skärp er. Hon behöver en närvarande pappa till SINA barn. Står detta emot hans och hans ex. barn, hennes "bonus"barn så måste hon ju försöka få pappan att välja henne och hennes barn.
Alltså måste hon övertyga honom att det är för det bästa som hans ungar flyttar hem till mamman och få honom att fokusera på henne och hennes barn.
Fy fan för det tankesättet som du presenterar här!! Jag blir rent ut sagt förbannad så det ryker ur öronen! Jag skulle kunna tro att det var mina barns pappas tjej som skrivit detta. Hon är så nöjd över att ha fått barnens pappa att flytta från staden där hans barn finns. Hon är nöjd över att barnen numera bor enbart med mig och inte ens vill träffa pappan. Hon är nöjd över att få ha honom för sig själv och utan massa bonusbarn omkring sig. Nu får ju deras två gemensamma barn full uppmärksamhet hela tiden. Och just det där med att det är DERAS barn som räknas bara, inte hans sen tidigare, det är så sjukt äckligt sagt så det finns inte!