• Anonym (i)

Tänder på när någon kommer i mig

Jag känner mig lite "annorlunda" och anledningen är att jag VERKLIGEN tänder på när någon kommer i mig. Jag har ingen fast partner utan olika KK och jag säger alltid att jag vill att dom kommer i mig och det är ingen som säger emot. Har aldrig prövat att bara "se vad som händer" så jag vet inte om det är vanligt att en kille sprutar i en när man är KK eller brukar de komma utanför på typ ens kropp? Något som är väldigt märkligt är också att ingen av dom frågar om jag äter preventivmedel utan bara kör på, är inte killar rädda för att en tjej ska bli med barn??!! Finns det fler som också tänder på tanken att en kille kommer i dom eller är jag ensam om det?

• Svar på tråden Tänder på när någon kommer i mig
  • Anonym (Anonym)

Om både är med på det och inte har totalkoll på cykeln så finns det väl alltid dagen efter piller

• Anonym (Herre jävlar!!)

Har läst igenom tråden och helvetes jävla madonna vilka puckade idioter det finns där ute...

Vilka stolpskott till människor är ni egentligen som lever ut era ?fantasier? på det sättet ni gör med helt, eller i bästa fall nästan helt, okända människor?!!

Den ena mer patetiska ?förklaringen/rättfärdigandet? än den andra om varför det faktiskt är OK enligt er att knulla på okända människor oskyddat så som ni gör.

Nån jävla fårskalle i tråden rättfärdigar sitt beteende med att ständigt knulla olika kvinnor oskyddat då han EFTERÅT ser till att testa sig - med kommentar i stil med ?då vet jag att jag är frisk inför nästa kvinna jag knullar oskyddat? Herre jävlar... Har vi som mänsklighet inte lärt oss ett jävla dugg 2020?!

Jag är ledsen att säga det men vad är ni för idioter rent ut sagt?!!

Att man har sexuella fantasier av varierande grad och omfång är del av oss som människor men att anse sig ha rätten att därför riskera andras liv och hälsa kan jag bara inte ta in.

Vidare ni, liksom TS, som låter er bli påsatta och sprutade i utan skydd (och med skydd menar jag kondom och inte P-piller, P-stav, mm. som en annan briljant dam här inne anser är skydd) av vilt främmande människor - va fan tänker NI med?!

Sedan blir folk förundrade över att Corona sprids som det gör?! Ni tar ju för faaan inget ansvar alls inför era egna eller andras välmående och i slutändan liv!

Vill ni leva ut era livsfarliga fantasier se till att skaffa en stadig partner och lev ut med varandra på ett SÄKERT sätt!

Skärpning för faaaan där ute!!

• Anonym (Emerson)
    Anonym (i) skrev 2015-06-22 19:33:13 följande:

Ni män som tänder på att spruta i en kvinna, är ni inte rädda för att hon ska bli med barn? Jag har legat med 4 killar under 1 år och bett dom spruta i mig, en av killarna hade även flickvän sedan 4 år (!) och hade inga problem med det (fick reda på att han hade flickvän när vi legat några gånger och vi träffas inte idag!). Om jag var kille skulle jag vara livrädd! Tror killar att det är svårt för en tjej att bli med barn eller tror dom alltid att utvägen är abort? Vad gör ni om hon skulle säga att hon väljer att behålla barnet???

Tänker nog såhär att som kille har man nog inte oskyddat me en tjej o sprutar ifall om man inte på något sätt kan tänka sig en framtid med henne. Många vill ha barn o då finns de ju en bra chans till en bättre relation framöver. Det bildas ju en liten bond då.

Men ja är hon den som säger tack o hej sen. Då blire nog inga pengar o hon får klara sig själv. (Vet inte hur vanligt detta kan vara men) Skulle nog bli lite tjurig 🤣

Men de är väl den "leap of faith" som kanske gör att de där pirret finns. Känner också likadant. Om hon älskar att man kommer så blir de ju bara ännu bättre, bonding liksom.

Slutordet är väl att om man ligger är man väl med i leken och får leken tåla. Man hoppas ju på de bästa varje gång man ger sig in. De värsta är ju de där me giftermål 😂 helt livsfarligt.
  • Anonym (Emerson)
    Anonym (sexy) skrev 2020-06-28 20:01:53 följande:

När jag och min första tjej hade varit tillsammans ett tag ville hon att jag skulle spruta i henne för hon tillkänna hur det kändes utan kondom hon ville inte använde p piller eller några andra hormonpreparat utan föreslog säkra perioder.
    Jag kan ärligt erkänna att det kändes väldigt risky och ovant att spruta i henne de första månaderna.

O du fortsätter 🤣 3 månader? Men de är väl nice för er. Ska informera dig att snart är det hund, häst, barn o villa så du vet! Men älskar man varann äre bara o köra på liksom. Men man vet vad man ger sig in på när de är "säkra perioder" som gäller. Önskar lycka.
  • Grenache
    Anonym (Kille34) skrev 2015-06-23 07:32:17 följande:
    Minns när vi skulle producera barn med. Första gångerna när vi körde oskyddat kom jag efter typ 4 sekunder och det var just vetskapen om att det var skarpt läge som gäller. :)
    Brukar ta en timme med kondom men oj oj, jag skulle verkligen komma precis omgående som dig om någon frågade mig
  • Anonym (Mee too)

Tycker också det är sexigt, kvinna 50+

• Grenache
    Anonym (Olydig77) skrev 2020-06-30 19:57:57 följande:

Ber min man att spruta mig full nästan varje gång vi har sex, då jag älskar när spermierna rinner ur mig efteråt (både analt och vaginalt)

Ja det är verkligen lika hett på båda ställena, kanske smart varierande på vart i cykeln kvinnan är nu
  • Tobenen

Det normala är att komma i sin kvinna. Som man är det det bästa som finns. Jag vet inte hur det är för en kvinna men vill tro att det är det bästa. 

• Anonym (J)
    Anonym (sexy) skrev 2020-06-28 20:01:53 följande:

När jag och min första tjej hade varit tillsammans ett tag ville hon att jag skulle spruta i henne för hon tillkänna hur det kändes utan kondom hon ville inte använde p piller eller några andra hormonpreparat utan föreslog säkra perioder.
    Jag kan ärligt erkänna att det kändes väldigt risky och ovant att spruta i henne de första månaderna.

Vad kallar man en man som tror på "säkra perioder"?
    Man kallar honom pappa. 
  • Miss Sunny
    Anonym (Mee too) skrev 2025-11-21 19:05:53 följande:

Tycker också det är sexigt, kvinna 50+

+ 1 

Kv 60+
  • Anonym (Hanna)

Älskar och se min kille spruta när jag runkar han.

• Anonym
    Anonym (J) skrev 2025-11-21 19:13:14 följande:
    Vad kallar man en man som tror på "säkra perioder"?
    Man kallar honom pappa. 
    Varför då? om tjejen verkligen har kollat upp ska det inte alls finnas någon risk. Men många förlitar sig på appar och skit, som ska räkna ut deras personliga fertila dagar. Glöm det, säger jag bara. kolla med tester några cykler. kostar inte mycket
  • Anonym (sexy)

Ja det stämmer tjejen jag hade kollade med termometer och slidsekret och almanacka vi körde med säkraperioder under hela vår tid tillsamans och det fungerade men vi var noga med att jag inte kom i henne under säkerhets dagarna.

• Anonym (Kvinna)

Det är väl inte alls så konstigt? För att få barn måste man bli besprutad. Därför är det väl en naturlig biologisk förklaring att de flesta tänder på det. Om man inte har väldigt mycket emot att få barn. Vi är väl säkert biologiskt programmerade att tända på sånt.

Däremot är det rent oansvarigt att göra salt man tänder på utan att tänka på konsekvenser. Om man tänder på att ha sex oskyddat med massa kvinnor, riskerar man allas hälsa. Om man tänder på att bli besprutad kan man bli gravid, och aborter ska FAN inte användas oansvarigt som preventivmedel. 

Det är inte fel att tända på saker, men att leva ut sina fantasier utan konsekvenstänk är fel!

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (Kvinna) skrev 2025-11-23 09:08:10 följande:

Det är väl inte alls så konstigt? För att få barn måste man bli besprutad. Därför är det väl en naturlig biologisk förklaring att de flesta tänder på det. Om man inte har väldigt mycket emot att få barn. Vi är väl säkert biologiskt programmerade att tända på sånt.

Däremot är det rent oansvarigt att göra ALLT man tänder på utan att tänka på konsekvenser. Om man tänder på att ha sex oskyddat med massa kvinnor, riskerar man allas hälsa. Om man tänder på att bli besprutad kan man bli gravid, och aborter ska FAN inte användas oansvarigt som preventivmedel. 

Det är inte fel att tända på saker, men att leva ut sina fantasier utan konsekvenstänk är fel!

Edit SALT=ALLT
  • Anonym (Kände)

Kände en kvinna som gillade det och resultatet var flera olika, en del oönskade, barn med olika pappor samt könssjukdom. Men för all del, kör på om du gillar det.

• Anonym (Mia)
    Anonym (Kvinna) skrev 2025-11-23 09:08:10 följande:

Däremot är det rent oansvarigt att göra salt man tänder på utan att tänka på konsekvenser. Om man tänder på att ha sex oskyddat med massa kvinnor, riskerar man allas hälsa. Om man tänder på att bli besprutad kan man bli gravid, och aborter ska FAN inte användas oansvarigt som preventivmedel. 

Exakt så.Ta ansvar för era handlingar!!
Svar på tråden Tänder på när någon kommer i mig